Cu tot mai multi clienti care apeleaza la Google si la alte motoare de cautare pentru a gasi un salon pentru urmatoarea lor programare, preluarea controlului si imbunatatirea reputatiei dvs. online este esentiala pentru cresterea organica viitoare.

O reputatie puternica online va ajuta sa atrageti clientii la salonul dvs. si sa rezervati mai multe programari. Dar ce poti face pentru a-ti imbunatati prezenta online si a-ti construi o reputatie generatoare de venituri?

Concentrarea pe aceste patru strategii este un prim pas crucial. Si, desi pot parea complicate si consumatoare de timp, software-ul de salon si spa le poate simplifica prin functii de marketing incorporate puternice – cum ar fi platforma de gestionare a prezentei online Meevo 2 .

1. Controlati informatiile comerciale pe site-urile de listare

Informatiile comerciale inexacte pe site-urile de listare, cum ar fi Google si Bing, pot deruta oaspetii si chiar pot face ca afacerea dvs. sa nu apara in rezultatele cautarii.

De aceea, este extrem de important sa va asigurati ca informatiile despre afacerea salonului dvs. sunt exacte pe toate site-urile de listare online. Acestea includ: programul de lucru, adresa, numarul de telefon, numele companiei si site-ul web.

Vreti sa vedeti un varf al modului in care datele dvs. de afaceri sunt afisate online? Incercati Scanarea listei de afaceri pentru a verifica starea informatiilor online ale salonului dvs. si pentru a vedea daca exista site-uri de listare pe care trebuie sa le actualizati!

2. Gestionati si raspundeti la recenziile clientilor

Cand clientii potentiali cauta online un salon, unul dintre primele lucruri pe care le vor cauta sunt recenziile de la alti clienti. Acestea pot fi recenzii Google, recenzii Facebook si recenzii LinkedIn, pentru a numi doar cateva.

Daca vor vedea un salon cu prea multe recenzii negative si fara raspunsuri din partea companiei, vor fi mai susceptibile sa treaca peste si sa caute un salon diferit.

Gestionarea activa, revizuirea si raspunsul la recenziile clientilor va poate ajuta sa va imbunatatiti evaluarile generale si sa aratati potentialilor clienti ca sunteti angajat cu clientii dvs. – crescand semnificativ sansele de a atrage noi oaspeti.

Daca sunteti in cautarea unor modalitati de a va imbunatati evaluarile, asigurati-va ca ii rugati pe oaspetii fericiti dupa check-out sa lase o recenzie pentru afacerea dvs. S-ar putea sa fiti surprins de cat de dornici vor fi clientii sa va ajute!

3. Imbunatatiti optimizarea locala a motorului de cautare (SEO)

Atunci cand un potential client cauta pe Google ,,cel mai bun salon de langa mine”, rezultatele cautarii afisate arata doar saloanele locale cu o evaluare ridicata. Acesta este motivul pentru care optimizarea motorului de cautare local (SEO) este atat de importanta pentru saloane.

Asigurandu-va ca informatiile despre companie sunt corecte pe internet si gestionati mai bine recenziile clientilor, luati deja cativa pasi necesari pentru a imbunatati SEO-ul local al salonului si pentru a creste capacitatea de descoperire.

Pe masura ce vizibilitatea creste, clientii potentiali sunt mai predispusi sa gaseasca salonul dvs. in rezultatele cautarii locale si chiar in Google Maps – imbunatatind semnificativ sansele ca un nou client sa va gaseasca salonul si sa isi rezerve prima intalnire cu afacerea dvs.

Si datele confirma acest lucru – un studiu realizat de HubSpot a constatat ca 72% dintre consumatorii care au efectuat o cautare locala au vizitat o afacere pe o raza de cinci mile!

4. Masurati si urmariti analiza online

Dupa ce va luati timp pentru a va curata listele de afaceri, pentru a gestiona recenziile si pentru a imbunatati SEO-ul local, cum va puteti da seama daca strategia dvs. de reputatie online functioneaza (in afara de a vedea mai multe programari rezervate)?

Avand acces la Analiza prezentei online, puteti masura si urmari o mare varietate de valori pentru a vedea daca eforturile dvs. incep sa va imbunatateasca reputatia online. Acestea includ:

  • Impresii totale
  • Traficul site-ului web
  • Traficul site-ului dupa sursa
  • Engagement
  • Afisarile in pagina
  • Social Followers
  • Evaluari medii ale recenziilor
  • Actiuni in cautarile Google

Unele dintre aceste date le puteti urmari prin conturile Compania mea pe Google si Google Search Console, precum si pe pagina de Facebook a companiei dvs. Dar, avand toate aceste date intr-o singura locatie centrala, poate economisi o cantitate considerabila de timp, pe care Meevo Marketing o ofera prin solutia sa de prezenta online.

Cunoasterea numerelor si intelegerea datelor dvs. este esentiala pentru succesul afacerii si nu este diferit de analiza dvs. online!

Controlati-va marca si imbunatatiti-va reputatia online cu Meevo 2

Colin Caruso, director artistic pentru John Paul Mitchell Systems si proprietar si stilist la Salon Caru, a declarat intr-unul dintre episoadele sale recente din Coffee Talk ca atragerea de noi clienti este mai importanta ca niciodata pentru saloane.

Preluarea controlului reputatiei dvs. online si implementarea strategiilor pentru a spori vizibilitatea salonului dvs. este un pas critic in imbunatatirea atractiei clientilor si cresterea afacerii – iar suita de marketing Meevo 2 poate simplifica acest proces si va poate ajuta afacerea dvs. sa prospere in viitor!

Doresc o Evaluare Gratuita a Salonului Meu