Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

E-mail marketing a murit in 2024?

Google News

Marketingul prin e-mail (E-mail Marketing) a devenit coloana vertebrala nu numai a comunicarii in afaceri, ci si a tuturor comunicarilor online. Studiile au aratat ca marketingul prin e-mail este de asteptat sa creasca la 4,3 miliarde de utilizatori pana in 2023. Aproximativ 58% dintre consumatori isi verifica e-mailurile la prima ora dimineata. Nu este surprinzator faptul ca companiile continua sa foloseasca marketingul prin e-mail pentru a-si valorifica marca si a creste vanzarile.

Cu marketingul prin e-mail, puteti ajunge la oamenii potriviti la momentul potrivit, puteti detine proprietatea totala asupra listelor dvs. de contacte si puteti oferi mai multa valoare publicului dvs. Este un proces eficient care transforma cumparatorii obisnuiti in fani fideli.

  1. Abonati-va la unele dintre instrumentele gratuite si platite de marketing prin e-mail, cum ar fi MailChimp, HubSpot si Constant Contact. Determinati-va obiectivele, caracteristicile de care aveti nevoie, dimensiunea listei de contacte si bugetul general in alegerea ideala pentru afacerea dvs.
  2. Construieste-ti lista de contacte. Acum ca ai un instrument si ti-ai stabilit deja obiectivele si ceea ce vrei sa obtii din email marketing, este timpul sa-ti construiesti lista de e-mailuri pentru a putea incepe sa trimiti campanii care contin acele obiective. Puteti fie sa importati o lista de contacte sau sa creati o noua lista de la zero.
  3. Creati diferite segmente de clienti potentiali pe care ii vedeti cel mai mult.
  4. Creati automatizari pentru acele segmente pentru a-i informa periodic pe acesti clienti potentiali prin e-mailuri cu noutati din domeniu.
  5. Scrieti un buletin informativ pentru site-ul dvs. pentru a genera abonati.
  6. Optimizati pe baza statisticilor si masurati rezultatele campaniei.

De ce marketingul prin e-mail nu este mort?

Toata lumea foloseste si va folosi e-mailul

Potrivit HubSpot, exista 4 miliarde de utilizatori de e-mail zilnic, iar aceasta cifra creste de la an la an. Cel putin 91% dintre oameni verifica e-mailul in fiecare zi si doar asta ar trebui sa fie suficient pentru a te convinge sa folosesti acest instrument.

E-mailul este folosit de mai multe persoane decat retelele sociale. Este folosit de 92% dintre utilizatorii de internet, in timp ce 79% au un profil de retea sociala, potrivit Pew ResearcheMarketer a mai spus ca 81% dintre expertii in retail cred ca marketingul prin e-mail este o strategie eficienta pentru a atrage noi consumatori, comparativ cu 51% care cred acelasi lucru despre social media .

Marketingul prin e-mail ofera un ROI puternic

Mai multe achizitii sunt convertite prin marketing prin e-mail (66%) decat orice alt canal, inclusiv retelele sociale, cautarea pe internet si posta directa. Cercetarea a constatat ca doar 17% dintre respondenti au preferat retelele sociale pentru a primi informatii promotionale, in timp ce 72% au preferat e-mailul.

Clientii anticipeaza cu nerabdare sa primeasca e-mailurile dvs. de marketing, 61% raportand ca fac acest lucru cel putin o data pe saptamana. Marketingul prin e-mail ofera o rentabilitate atat de puternica a investitiei, cu un ROI de 44 USD pentru fiecare dolar cheltuit.

Este comunicarea de afaceri preferata

Nu exista nicio indoiala ca marketingul prin e-mail este una dintre cele mai eficiente modalitati de a urmari si de a comunica mai ales la inceputul colaborarii cu un brand sau un client. Spre deosebire de apelurile telefonice sau mesajele text, e-mailurile sunt adesea mai putin intruzive. Aproximativ 73% dintre mileniali identifica e-mailul drept mijlocul lor preferat de comunicare in afaceri, iar 86% dintre profesionisti acorda prioritate conexiunii prin e-mail.

Ori de cate ori faceti o declaratie sau o decizie oficiala, va recomandam sa trimiteti un e-mail pentru a construi incredere si a ramane in contact cu potentialii dvs. clienti, deoarece trimiterea unui mesaj printr-o aplicatie este nepotrivita, mai ales daca publicul dvs. nu este pregatit sa cumpere.

Marketingul prin e-mail este flexibil si masurabil

Aproape majoritatea instrumentelor de marketing prin e-mail va permit sa va urmariti campaniile. Puteti verifica ratele de livrare, ratele de respingere, ratele de dezabonare, ratele de deschidere si ratele de clic, astfel incat sa puteti intelege mai bine cum functioneaza campaniile dvs. de e-mail.

In plus, e-mailurile sunt extrem de personalizabile. Nu numai ca le puteti proiecta pentru a transmite mesajul marcii dvs., dar le puteti trimite rapid fie unui numar mare de persoane, fie unor grupuri mai mici prin segmentare. Totul este sa va cunoasteti publicul si sa le oferiti continut valoros.

E-mailurile sunt rentabile

Unul dintre cele mai bune lucruri despre marketingul prin e-mail este ca este accesibil. In functie de platforma dvs., de numarul de contacte si de mai multe e-mailuri pe care doriti sa le trimiteti, ar putea costa doar cateva zeci de dolari pe luna pentru intretinere. MailChimp va permite sa trimiteti pana la 12.000 de e-mailuri pe luna gratuit, iar Vertical Response ofera marketing prin e-mail gratuit pentru pana la 4.000 de e-mailuri pe luna si 1.000 de contacte de e-mail. Ambele ofera servicii de abonament pentru expeditori cu volum mai mare.

Pont la Pachet

Marketingul prin e-mail va continua sa prospere in 2023 si va fi in continuare o modalitate rentabila de a ajunge la clienti. Exista aproximativ 5,5 miliarde de conturi de e-mail in uz si 90% dintre e-mailuri sunt livrate in casuta de e-mail corecta la nivel global.

Desi tehnologia evolueaza mereu si tendintele se schimba constant, un lucru ramane clar in spatiul digital: e-mailul nu este mort si este aici pentru a ramane pentru mult timp.

Daca doriti sa aflati mai multe despre marketingul digital, puteti sa ascultati si sa va abonati la contul meu FacebookInstagramLinkedIn si Youtube.

Daca doriti consultanta gratuita 30 minute pentru servicii de email marketing, va rog sa completati formularul de audit seo. click aici

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.