Un ritm agitat de viata a introdus noi reguli. Clientii vor sa obtina rezultate imediat, fara sa astepte incarcarea site-ului. Cu cat clientul asteapta mai mult, cu atat este mai mare sansa de a parasi platforma. Aceste actiuni influenteaza experienta utilizatorului si motoarele de cautare o iau in considerare. Acest lucru poate scadea ratingul. Pentru a minimiza aceste momente negative, urmati aceste reguli principale.

  1. Asigurati viteza de incarcare constanta. Pentru ca procesul de incarcare sa fie la viteza maxima, unele animatii si decoratiuni suplimentare pot fi sterse sau pot fi folosite instrumente speciale pentru optimizarea codului. Acest lucru va garanta cea mai buna calitate si nu va influenta viteza de incarcare a site-ului web.
  2. Faceti interfata simpla si logica. Clientii ar trebui sa aiba acces la fiecare sectiune, iar functiile ar trebui sa fie logice si usor de accesat. Informatiile ar trebui sa fie bine structurate, cu titluri, si frumos concepute. Toate aceste caracteristici vor spori experienta utilizatorului la un nou nivel.
  3. Adaptare. Site-ul ar trebui sa functioneze atat pe dispozitive mobile cat si pe computer. Pagina ar trebui sa se adapteze la orice dimensiune a ecranului pentru a oferi cea mai buna experienta. Emotiile pozitive din navigarea pe site il vor promova.

Toate aceste caracteristici sunt nevoi de baza in 2022 care imbunatatesc experienta de utilizare a site-urilor web. Acum, clientii petrec mult timp pe internet si nevoia lor de informatii adecvate creste.

Rezultatul si concluziile la care s-a ajuns

Folosirea acestor metode ii va ajuta pe marketeri sa-si faca munca. Aceste actiuni vizeaza:

  • Cresterea ratingului site-ului;
  • Imbunatatirea experientei utilizatorului;
  • Cresterea veniturilor;
  • Cresterea publicului tinta.

Toate aceste aspecte influenteaza competitivitatea companiei. Noile tendinte vor ajuta la realizarea celor mai bune conditii si vor garanta confort si popularitate.
Dezvoltarea abilitatilor tehnologice necesita instrumente, metode si solutii noi, deoarece acestea fac promovarea si marketingul.

Toate motoarele de cautare analizeaza vizitele pe site si eficienta, pentru a decide ce site web sa afiseze in partea de sus a listei. Cu cat indicatorul este mai mare, cu atat mai multi oameni vor folosi resursa afisata in prima pagina de navigare.

Multe instrumente si modele au fost tendinte de ani de zile. Uneori, ideile noi nu sunt atat de bune la inceput.

In acest articol, am incercat sa arat cei mai eficienti si specifici factori care vor ajuta companiile si marketerii sa se dezvolte si sa se imbunatateasca ca si vizibilitate online. Urmarirea acestor tendinte va aduce cea mai buna experienta si, de asemenea, va ajuta la atingerea obiectivelor si la mentinerea pe linia de plutire, indiferent de vizitele clientilor.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!