Cele mai bune practici SEO pentru cafenele

Google News

Cele mai bune practici SEO pentru cafenele: In calitate de consultant seo pentru proprietarii de cafenele, trebuie sa fie tentant pentru tine sa dai de stire oamenilor care ar putea fi interesati sa viziteze cafeneaua astfel incat recomandarea este seo pentru cafenele. Marketingul direct si publicitatea pot parea optiuni ideale. Cu toate acestea, mai degraba decat sa le spuneti oamenilor ca sunteti demni de timpul si banii lor, este mai bine sa afle acest lucru de la sine. Si nu exista o modalitate mai buna de a face acest lucru decat folosind cea mai promitatoare tehnica – Optimizarea motorului de cautare local. (Local SEO)

Seo Cafenele

Nu de multe ori un client va cauta cafeneaua dvs. pe Google, cu toate acestea, dupa toate probabilitatile, va cauta cafenelele din zona dvs. Si cand va face asta, va va face o impresie buna sa apareti in partea de sus a rezultatelor cautarilor Google. Pentru ca acest lucru sa se intample intr-o maniera impecabila, ar trebui sa va listati compania pe Google Local (Google My Business), precum si pe cateva directoare locale. Desi este usor de realizat, aceasta sarcina are de obicei nevoie de cunostinte tehnice, de unde rezulta faptul ca specialistul nostru certificat Google se poate dovedi de mare ajutor.

Remediati informatiile referitoare la citarile dvs.

O citatie este, in esenta, indicarea numelui, adresei si numarului de telefon (NAP) al cafenelei dvs. de pe web. Cu cat este mai mare numarul de citari, cu atat este mai probabil ca site-ul dvs. sa atraga trafic. Cu toate acestea, pentru ca acest lucru sa se intample, afacerea dvs. trebuie sa revendice o inregistrare si sa fie verificata. In plus, ar trebui sa depuneti toate eforturile posibile pentru a va asigura ca toate citarile pentru marca dvs. au un NAP consistent. Acest lucru este adesea mai usor de spus decat de facut. Dar apoi, puteti sa va bazati intotdeauna pe Agent Promovator si sa fiti siguri ca ati facut un lucru care va da rezultate!

Profitati la maximum de marca dvs. vorbind despre asta

Cu cat vedeti ceva mai mult, cu atat este mai probabil sa va inregistrati in memoria constienta si subconstienta. Pentru ceea ce merita, acest lucru este valabil si pentru cafeneaua dvs. Pentru ca afacerea dvs. sa se bucure de o “amintire de top”, trebuie sa apara si sa reapara in ochii publicului tinta prin text, audio, video si alte canale. Expertul nostru de la Agent Promovator va poate ajuta in acest demers si va pot ajuta sa profitati de beneficiile unui trafic sporit si al vanzarilor mai mari.

Distingeti-va fata de concurentii dvs.

Lumea moderna in domeniul concurentei este intr-o continua crestere, singura modalitate de a iesi in evidenta este de a stabili o identitate unica pentru cafeneaua ta. Acest lucru se poate face prin crearea de backlinkuri, integrarea CTA-urilor, promotii si alte tehnici de acest gen. Intrucat sunteti deja ocupat cu dezvoltarea afacerii dvs., cel mai bine este sa lasati toate acestea pe seama expertului nostru.

Cum sa implementati SEO Local pentru magazinele de cafea

Detineti o cafenea si sunteti mandri ca serviti cea mai buna cafea din oras. Dar toata lumea din oras si din jurul orasului tau stie asta? Probabil ca nu! Acum, cum te duci sa le spui? Puteti incepe prin distribuirea de brosuri, sau chiar difuzati o reclama pe un canal TV popular. Dar vor ajuta aceste tehnici cu adevarat? Desi exista doar cativa oameni care isi vor pierde timpul pentru a citi brosura dvs., reclamele tv sunt limitate de buget si intervalul orar in care sunt difuzate. Si are cu adevarat sens sa difuzati o reclama scumpa la televiziunea nationala in care mai mult de 90% din public nu va vizita nici macar orasul dvs. in viitorul apropiat?

Acestea fiind spuse, exista ceva pe care il poti face, care nu ii va face doar pe oameni sa stie despre existenta ta, ci ii va convinge si sa-ti faca o vizita, si asta, fara sa-ti afecteze bugetul personal? Raspunsul este – Optimizarea motorului de cautare sau SEO si, in cazul dvs., SEO local.

SEO local se refera la eforturile depuse pentru optimizarea site-ului web al afacerii dvs. intr-un mod care il ajuta sa obtina cel mai inalt grad posibil pe pagina de rezultate a motorului de cautare sau SERP. Aceasta indica faptul ca de fiecare data cand o persoana cauta pe Google o cafenea sau o cafenea din zona dvs., numele site-ului dvs. web va fi primul sau unul dintre primele cateva care vor aparea. Si de aici incepe magia. Inainte de a va da seama, cafeneaua dvs. va atrage clienti din toate colturile orasului si chiar din exterior.

Cum sa imbunatatiti SEO local pentru cafenele

Acum, ca stiti semnificatia SEO local pentru afacerea dvs., permiteti-ne sa va ajutam sa intelegeti nuantele sale. Odata ce le veti obtine, va fi mult mai convenabil sa le imbunatatiti in ceea ce priveste afacerea dvs.

Pentru a va ajuta sa intelegeti diferitele aspecte ale SEO local, am stabilit meticulos urmatoarele puncte:

1. Cercetarea cuvintelor cheie

Un cuvant cheie nu este decat un cuvant sau un grup de cuvinte care definesc si/sau rezuma continutul site-ului dvs. web, al paginii web, al blogului sau al articolului. Cuvintele cheie va ajuta site-ul web sa apara pe SERP-uri atunci cand un utilizator vine in cautarea a ceva ce aveti la dispozitie.

Cand vine vorba de SEO local, cercetarea cuvintelor cheie se refera mai mult la intelegerea a ceea ce pot cauta exact clientii potentiali pe internet, decat orice altceva.

De exemplu, daca cafeneaua dvs. se afla in Nordul Bucurestiului, ce vor cauta clientii dvs.?

Acestea si alte astfel de cuvinte cheie vor fi cele mai relevante pentru afacerea dvs. Trucul aici este sa intelegeti pur si simplu ce este ceea ce oferiti si care va fi setul de cuvinte cheie pe care majoritatea utilizatorilor de internet sunt susceptibili sa le caute?

Pentru a afla ce cuvinte cheie vor servi cel mai bine scopului SEO pentru compania dvs., puteti utiliza Planificatorul de cuvinte cheie Google Adwords, care este atat un instrument gratuit, cat si un instrument destul de fiabil.

2. Imbunatatiti-va continutul site-ului web

Odata ce intelegeti mai bine ce cauta potentialii dvs. clienti, ar trebui sa incepeti sa va optimizati continutul site-ului web. Cu toate acestea, asigurati-va ca cuvintele cheie sunt utilizate in mod inteligent si numai cand si unde sunt potrivite in mod natural. Ideea este de a avea un continut bogat in cuvinte cheie care sa atraga un trafic organic mai mare. Dar, in niciun caz, acest lucru nu inseamna ca ar trebui sa umpleti continutul cu atat de multe cuvinte cheie incat sa-si piarda calitatea si lizibilitatea. Amintiti-va un aspect important, si anume faptul ca Google apreciaza si indexeaza numai continut de inalta calitate si unic.

Si nu conteaza doar continutul pe care il oferiti diferitelor pagini ale site-ului dvs., ci si ca parte a elementelor HTML si Rich Snippets.

3. Creati si gestionati profiluri locale

De cele mai multe ori, companiile cred ca un site web de buna calitate cu continut bogat este mai mult decat suficient.

Din pacate, nu este asa. Pentru ca site-ul web sa poata fi vazut si recunoscut de oamenii care sunt in cautarea cafenelelor din zona dvs., este imperativ necesar ca acesta sa aiba si o expunere extinsa. In marea majoritate a rezultatelor cautarii, pe langa site-uri web apar si profiluri locale, precum si bloguri cu continut local.  Acest lucru implica faptul ca profilul dvs. local este la fel de important ca site-ul dvs. web, daca nu chiar mai mult.

In acest scop, este recomandat de exemplu pentru Bucuresti sa utilizati referinte de director local, cum ar fi: TripAdvisor, Bucuresti365 si Bucuresteni.ro, printre altele. Cu toate acestea, cel mai util aici va fi Compania mea pe Google, cunoscut si sub numele de Google Places. Cea mai buna parte este ca este gratuita si este extrem de eficienta atunci cand vine vorba de sustinerea eforturilor dvs. locale de SEO. Cu ajutorul unor astfel de profiluri locale, va fi mai mult decat usor sa afisati numele si locatia cafenelei dvs., impreuna cu numele site-ului dvs. web, serviciile pe care le oferiti, precum si o scurta descriere a afacerii dvs. In plus, va puteti pune logo-ul si cateva imagini reale ale cafenelei. La urma urmei, o imagine spune o mie de cuvinte! Nu-i asa?

4. Incorporeaza date structurate locale

Aceasta se refera la utilizarea Schema Markup, care nu este altceva decat un cod care este scris cu scopul de a oferi rezultate mai bune si mai informative pentru un brand / afacere / site web pe SERP. In prezent, motoarele de cautare de top precum Google, Bing, Yahoo si Yandex recunosc Schema ca o modalitate de a afisa rezultate cuprinzatoare care ii ajuta sa ofere o experienta mai buna utilizatorului.

Pentru ceea ce ofera, acest instrument SEO este cunoscut pentru a imbunatati vizibilitatea unui site web, precum si pentru a imbunatati rata de clic, imbunatatind astfel SEO pe termen lung. Captura de ecran din stanga arata cum arata in mod esential un markup de schema pe un SERP.

5. Utilizati retelele sociale in avantajul dvs.

In societatea actuala, puterea retelelor sociale este cu adevarat uluitoare.

Prezenta unei companii pe diferite platforme de socializare o ajuta sa se claseze semnificativ mai sus pe SERP in comparatie cu cei care nu se bucura de o prezenta digitala extinsa. In plus, prezenta activa a cafenelei dvs. pe diferite canale, cum ar fi Facebook, Instagram si LinkedIn, printre altele, va ajuta si publicul sa va relationeze intr-un mod mai bun si mai interesant. Mai mult decat atat, ii face sa-si dea seama ca esti mult mai mult decat o simpla afacere, ca esti prietenos, usor accesibil si ii vei cauta daca va fi nevoie. Credeti-ne, nu exista o modalitate mai buna de a castiga increderea publicului dvs. decat aceasta strategie de marketing online.

Desigur, pentru ca acest lucru sa se intample pentru afacerea dvs., este esential sa ramaneti destul de activ pe fiecare dintre dispozitivele dvs. de socializare. Puteti face acest lucru postand in mod regulat. Postarile dvs. pot cuprinde infografice, imagini, videoclipuri, texte, articole informative si atragatoare, evenimente noi pe care le gazduieste cafeneaua dvs. si chiar recenzii pozitive si marturii ale clientilor dvs. Amintiti-va, social media este despre construirea unei comunicari bidirectionale bazate pe increderea cu publicul dvs. Odata ce acest lucru este rezolvat, este cert faptul ca adeptii dvs. vor arata interesul de a face o vizita la cafeneaua dvs.!

Concluzie

Va puteti asigura acum de faptul ca cafeneaua dvs. ofera o concurenta dura omologilor dvs., pur si simplu prin implementarea unei strategii SEO locale bine planificate . O astfel de strategie cuprinde in principal masurile mentionate mai jos:
  • Cercetarea cuvintelor cheie
  • Imbunatatirea continutul site-ului web
  • Crearea si gestionarea profilurilor locale
  • Incorporarea datelor structurate locale
  • Utilizarea retelele sociale in avantajul dvs.

Atunci cand sunt implementate corect, aceste masuri va vor ajuta sa va bucurati de o vizibilitate mai mare, un trafic mai mare si o crestere a vanzarilor si a veniturilor pentru cafeneaua dvs.

Obtine un Audit SEO Gratuit

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta. Declaratie Cookies