Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

6 Sfaturi Seo pentru listarile imobiliare care pot fi implementate imediat

Google News

Ca agenti imobiliari, probabil stiti deja ca o mare parte din clientii dvs. si proprietatile dvs. va gasesc online. Un numar tot mai mare de consumatori apeleaza la Internet pentru nevoile lor, iar cumparatorii de case nu fac exceptie din zona de seo imobiliare.

Totusi, cum va puteti face listele de proprietati accesibile si usor de gasit online? Cu ajutorul optimizarii motoarelor de cautare (SEO), va puteti optimiza listarile pentru motoarele de cautare, ceea ce creste vizibilitatea acestora in rezultatele cautarii, ceea ce inseamna mai multe vizualizari (si oferte) asupra proprietatilor disponibile.

Pentru a incepe sa faceti SEO pentru listarile dvs. imobiliare, este important sa intelegeti mai intai ce este exact. Practic, SEO este procesul de adaptare a continutului site-ului dvs. web pentru a se clasa corect in motoarele de cautare precum Google. Daca va clasati corect, utilizatorii de internet care cauta termeni care au legatura cu site-ul dvs. (de ex. ,,Case din Bucuresti”) va vor vedea site-ul in rezultatele cautarii.

Agentii imobiliari se adreseaza de obicei in serviciile SEO adaugand cuvinte cheie cu trafic ridicat la continutul site-ului lor web. Desi aceasta nu este neaparat o strategie proasta, poate fi mult de lucru sa adaptezi cuvintele cheie pentru listari individuale pentru a atrage cumparatorii potriviti.

 

Cum se face SEO pentru Listari Imobiliare

Puteti castiga o crestere organica serioasa prin optimizarea listarilor imobiliare prin intermediul SEO. Aflati mai jos cum sa incepeti cu SEO pentru listarile de proprietati imobiliare si puteti ramane inaintea ccompetitorilor dvs. si va puteti mentine potentialii clienti informati, multumiti si gata sa faca urmatorul pas.

1. Incepeti cu un site web eficient si receptiv

Pentru a maximiza acoperirea inregistrarilor dvs., ar trebui sa incepeti cu un site web care raspunde. Potentialii dvs. clienti introduc cu siguranta adrese in motoarele de cautare prin intermediul dispozitivelor mobile si asteapta sa gaseasca anunturi imobiliare relevante.

Un site web eficient este baza SEO pentru listari imobiliare. Odata ce site-ul dvs. web este la indemana si extrem de functional, va puteti orienta catre optimizarea listelor imobiliare pentru cautarile in mediul online.

2. Faceti cercetari

Cercetarea cuvintelor cheie este o parte esentiala a planificarii SEO pentru listari imobiliare. Trebuie sa cunoasteti termenii de cautare care ii vor conduce pe potentialii clienti catre site-ul dvs. si listarile imobiliare. Dupa ce cunoasteti acesti termeni, ii veti insera strategic in listele dvs.

Exista multe instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie, dar unul dintre cele mai bune este planificatorul de cuvinte cheie Google. Daca aveti un cont Google Ads, acesta este un mod excelent de a vedea cati oameni cauta termeni legati de industria dvs. si cate alte companii concureaza pentru traficul din acesti termeni.

3. Optimizati listele pentru motoarele de cautare

Dupa ce ati gasit cuvinte cheie adecvate pentru listarile dvs., va trebui sa le includeti acolo unde este relevant. Rezistati tentatiei de a le folosi in fiecare lista, deoarece acest lucru se numeste ,,umplere cu cuvinte cheie” si poate afecta efectiv clasamentele dvs., dar folositi-le oriunde are sens.

De exemplu, daca incercati sa enumerati un apartament de 750 de metri patrati in Herastrau, ati putea enumera ,,Apartamentul de 750 de metri patrati in Herastrau”. Dar daca cercetarea cuvintelor cheie va arata ca mai multi oameni cauta ,,apartament cu un dormitor in Herastrau”, probabil este o alegere mai buna.

 

6 sfaturi SEO in imobiliare

Obtineti cea mai mare valoare din utilizarea SEO pentru listarile dvs. imobiliare cu aceste sase sfaturi SEO in domeniul imobiliarelor.

1. Includeti cuvinte cheie locale

Desi proprietatea dvs. este situata tehnic doar intr-un oras, ganditi-va la alte cuvinte cheie care descriu zona inconjuratoare. De exemplu, daca afisati o proprietate in Bucuresti, luati in considerare modul in care cumparatorii din zona ar putea cauta proprietati. Ganditi-va la descrieri mai largi, cum ar fi ,,Bucuresti central” sau ,,judetul Bucuresti”, si faceti o cercetare si asupra acestor cuvinte cheie.

2. Folositi adresa din etichetele antetului si din continut

Asigurati-va ca includeti adresa strazii, orasul si codul postal ca parte a strategiei dvs. SEO de listare a proprietatilor imobiliare. Acest lucru va atrage atentia asupra listarii si va facilita motoarele de cautare.

3. Promovati listarile pe site-ul si blogul dvs. imobiliar

Desi motoarele de cautare sunt extrem de utile pentru a aduce trafic la inregistrarile dvs., nu va bazati pe ele pentru a face toata munca. Asigurati-va ca va conectati la listele dvs. individuale de pe site-ul dvs. si luati in considerare crearea unei sectiuni pe pagina dvs. de pornire care sa afiseze cele mai recente proprietati.

Daca aveti un blog, acesta poate fi, de asemenea, o modalitate excelenta de a tine vizitatorii la curent cu noile inregistrari. Nu exagerati cu promotiile pentru a risca sa pierdeti abonatii, dar adaugarea catorva proprietati noi despre care credeti ca cititorii dvs. ar putea fi interesati in partea de jos a unei postari ar putea converti unii clienti noi.

4. Promovati si listarile pe canalele dvs. sociale

Postarea linkurilor catre listele dvs. pe platformele de socializare va ajuta la expunerea publicului. Acestea fiind spuse, fii atent sa nu o faci prea des. Fanii tai se vor enerva daca canalele tale de socializare isi umplu stirile cu feeduri imobiliare, asa ca limiteaza-te la una sau doua proprietati pe saptamana cel mult.

5. Optimizeaza-ti imaginile

Imaginile sunt unele dintre cele mai importante parti ale listarilor imobiliare. Ele pot face ca potentialii cumparatori sa doreasca sa va contacteze si sa ofere o expunere mult mai buna al unei proprietati decat un simplu text. Dar, desi pot face minuni cu vizitatorii umani pe site-ul dvs., motoarele de cautare nu pot procesa continutul vizual.

Singurul mod in care motoarele de cautare pot spune despre ce sunt fotografiile dvs. este cu numele fisierelor si descrierile alt. Asigurati-va ca le includeti ca parte a listarii dvs. imobiliare SEO si asigurati-va ca acestea sunt relevante atat pentru fotografie, cat si pentru continutul de pe pagina.

6. Creati profiluri locale

Asigurati-va ca o sa creati profiluri locale pe toate directoarele mari pentru listari imobiliare. Apoi, luati in considerare contactarea altor comunitati online care vor beneficia de inregistrarile dvs., cum ar fi comunitatile online din zona vizata sau din vecinatate.

Obtineti mai multi clienti (si vindeti mai multe case) cu SEO imobiliar

Atunci cand utilizati SEO pentru listarile dvs. imobiliare, va ajutati afacerea sa ajunga la mai multi clienti, de la proprietarii de case pana la proprietarii de apartamente destinate exclusiv cumparatorilor care cauta pentru prima data imobiliare in zona dvs. Cu toate acestea, SEO pentru site-urile imobiliare necesita timp si dedicare.

Daca stiti ca compania dvs. nu are timp sa se dedice strategiei SEO, dar recunoaste valoarea sa, ganditi-va sa investiti in servicii SEO imobiliare. Cu serviciile SEO profesionale , cum ar fi cele de la Agent Promovator, afacerea dvs. poate atrage mai multi clienti si vinde mai multe case, fara a va ocupa timp in plus.

Contactati-ne online sau sunati-ne astazi la 0741-919-919 pentru o propunere gratuita!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.