Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

De ce SEO este mai important ca niciodata pentru ECommerce

Google News

Stiati ca 39% din traficul din e-commerce provine din cautari online? Asta inseamna ca este ceva de spus despre SEO si eficienta sa in comertulul electronic.

SEO – sau optimizarea motoarelor de cautare – este seria de strategii care ajuta un site web sa ajunga in prima pagina a cautarilor online cu rezultatele cautarii pe motoarele de cautare precum Google, Bing, Yelp etc. E-commerce SEO pastreaza aceeasi idee, dar pentru companiile de e-commerce.

Chiar daca SEO este o tactica frecvent utilizata in lumea site-urilor web si a motoarelor de cautare, o multime de oameni nu recunosc cat de util este pentru companiile si site-urile de comert electronic.

Daca continuati sa cititi acest articol, veti afla de ce SEO este inca important pentru companiile de comert electronic. De fapt, este mai important ca niciodata in 2021.

E-Commerce

SEO reprezinta standardul industriei pentru orice tip de site web. Indiferent ce vindeti, cel mai bun mod de a atrage oamenii pe site-ul dvs. web este printr-o strategie solida de optimizare a motorului de cautare.

SEO este important, deoarece este unul dintre factorii de top care atrage oamenii pe site-ul dvs. web. Determina ce clasa predomina motoarele de cautare si urmareste experienta clientilor pe site-ul dvs. web.

SEO este regele determinarii celor mai bune, mai populare si mai utile site-uri web pe care clientii le pot vizita pe baza termenilor de cautare. Deoarece industria a revendicat SEO ca forta motrica in clasamentele diferitelor motoare de cautare, este imposibil sa refuzati ideea ca nu este util daca doriti sa va scoateti site-ul din anonimatul online.

Importanta SEO pentru comertul electronic

Magazinele de comert electronic vor beneficia in special de SEO. De fapt, multi oameni sustin ca magazinele de comert electronic trebuie sa se concentreze si mai mult pe SEO in scopul clasificarii si achizitiei clientilor.

Clasarea unui site de comert electronic este dificila. Trebuie sa strangeti cuvintele cheie in mici descrieri, sa va asigurati ca site-ul dvs. web este usor de utilizat, sa verificati daca exista imagini intarziate si multe altele. SEO pentru comertul electronic nu este usor.

Cu toate acestea, SEO pentru comertul electronic este, de asemenea, necesar, mai ales daca aveti o noua afacere si site web de comert electronic. Asadar, este in interesul dvs. sa aflati detaliile comertului electronic si cum sa va optimizati site-ul pentru un SEO adecvat si eficient.

Sa ne adancim in subiectul uneia dintre cele mai recente schimbari din lumea SEO pentru comertul electronic si sa discutam de ce strategiile eficiente de SEO pentru comertul electronic care devin din ce in ce mai importante pe masura ce intra o noua lume a marketingului pentru un nou set de consumatori.

“Cel mai bun mod de a atrage oamenii pe site-ul dvs. web este printr-o strategie solida de optimizare a motorului de cautare.”

@BlueTuskr#

CPA reduse si CAC reduse

Cei care sunt versati in SEO isi pot reduce costul pe achizitie (CPA). Prin urmare, le poate reduce costul de achizitie a clientilor (CAC).

Daca doriti sa reduceti costurile de publicitate si marketing, trebuie sa faceti un plan SEO eficient. Nu vorbim despre vechea scoala SEO. Vorbim despre noul SEO care se concentreaza pe ceea ce doresc clientii si cautatorii.

Cu tactici si strategii precum cele enumerate mai jos, veti gasi o diferenta in clasamentul rezultatelor cautarii si numarul de clienti potentiali pe care ii aduceti:

  • Reduceti timpul de incarcare
  • Scrieti titluri bogate in cuvinte cheie
  • Creati o lista de afaceri cu Compania mea pe Google
  • Link catre alte site-uri web decat ale dvs.
  • Scrieti și conectati site-ul dvs. la continut excelent

Prin practicarea unui SEO mai bun, cresteti sansa ca potentialii clienti sa va gaseasca afacerea, indiferent de reclamele pe care le-ati publicat. De fapt, 91% dintre vizitatori si clienti sustin ca nu fac clic intentionat pe reclamele care apar.

Acest 91% ar putea constitui colectia de persoane din publicul dvs. tinta care pierd din continutul si serviciile dvs.

Concentrati-va eforturile pe SEO pentru comertul electronic, mai degraba decat sa cheltuiti multi bani pe reclame si programe pay-per-click.

Veti ajunge sa cheltuiti mai putin si sa va investiti banii in ceva mai util pentru publicul de astazi.

 

Noi reguli de urmarire iOS

Daca nu ati tinut pasul cu cele mai mari stiri din domeniul tehnologiei in ultimele luni, probabil ati ratat conflictul dintre Apple si Facebook. Cu controversele legate de urmarirea datelor si setarile de confidentialitate, disputa dintre Apple si Facebook nu s-ar fi putut forma intr-un moment mai bun din cronologia consumatorilor.

Sa analizam mai pe larg argumentul. In primul rand, sistemul de publicitate Facebook foloseste datele consumatorilor pentru a identifica tipurile de reclame pe care fiecare utilizator ar trebui sa le primeasca. De la locatie pana la rezultatele cautarii, Facebook foloseste datele consumatorilor pentru a alege elemente care ar putea fi de fapt interesati.

Aceasta strategie este excelenta si pentru companiile care fac publicitate pe Facebook. Este mai probabil sa obtina vanzari atunci cand reclamele lor sunt afisate persoanelor care au deja un interes pentru produsul sau serviciul pe care il vand.

Cu toate acestea, odata cu noua actualizare iOS 14 a Apple, compania face anunturi de date mai transparente si le permite utilizatorilor sa aleaga ce fac cu datele lor. Aceasta este cunoscuta sub denumirea de transparenta de urmarire a aplicatiilor Apple.

Veti vedea informatii despre urmarirea datelor in App Store inainte de a cumpara si descarca o aplicatie. In plus, veti primi o avertizare cand deschideti aplicatia respectiva, care va permite sa alegeti daca permiteti sau nu aplicatiei sa va urmareasca datele in alte aplicatii.

 

Cum afecteaza schimbarile IOS Vanzatorii de Comert Electronic

Noua actualizare iOS 14 este o veste mare pentru consumatori , care au fost in cautarea de modalitati de a imbunatati intimitatea datelor. Cu toate acestea, nu este cea mai populara actualizare din lumea afacerilor.

Pentru acele companii care depind de urmarirea datelor pentru a ajunge la publicul tinta prin marketing online, noua actualizare este o condamnare la moarte pentru afacerea lor. Cu toate acestea, acele companii care au SEO puternic pe site-urile lor web nu vor fi afectate prea puternic de schimbare.

Evident, orice companie care a investit in publicitate prin urmarirea datelor va fi dezamagita de rezultatele urmatoare. Cu toate acestea, atata timp cat aveti o strategie SEO puternica, aceste reclame nu vor conta prea mult pe termen lung.

Acesta este motivul pentru care puteti cheltui mai putin pe toate campaniile dvs. publicitare, investind in practici SEO mai bune.

 

Relatia dintre Trafic, SEO si Vanzari

Aducerea traficului pe site-ul dvs. ofera companiei dvs. posibilitatea de a face mai multe vanzari. Cresterea vanzarilor va creste autoritatea cu motoarele de cautare. Cresterea autoritatii dvs. face parte dintr-o strategie SEO excelenta.

Totul este sudatt impreuna. Aveti nevoie de o strategie pentru a obtine mai multi vizitatori care sa ii convinga sa realizeze mai multe cumparaturi pentru a obtine mai mult profit. Are sens?

Daca nu, nu va faceti griji. O vom dezvolta. Examinati acesti pasi:

  • Realizati o strategie SEO solida, valabila, pentru site-ul dvs. de e-commerce.
  • Obtineti mai mult trafic catre pagina dvs., deoarece oamenii va gasesc site-ul web prin cautare.
  • Acei oameni gasesc produse si / sau servicii care le plac.
  • Motoarele de cautare noteaza traficul si vanzarile.
  • Autoritatea site-ului dvs. web creste.
  • Clasamentul tau creste.
  • Mai multi oameni vin pe site-ul dvs., deoarece il gasesc prin cautare.

Vedeti ciclul? Este o modalitate extrem de eficienta de a profita de noua strategie SEO orientata catre consumator.

 

Bloggingul este raspunsul

Cand vine vorba de optimizarea site-urilor de comert electronic, blogging-ul este raspunsul.

Motoarele de cautare au devenit cel mai frecvent un robot de raspuns. Acestea sunt structurate intr-un mod care poate raspunde la aproape orice intrebare a utilizatorului.

Daca incercati ca site-ul dvs. de comert electronic sa se claseze in primele pozitii, aveti nevoie de un blog. Acesta este cel mai simplu si mai eficient mod de a profita de modul in care motoarele de cautare clasifica continutul pentru utilizatori.

In plus, va ajuta sa creati relatii si autoritate in jurul marcii dvs. Prin urmare, va ajuta marca sa ramana o autoritate in spatiul online.

Pe masura ce scrii articole, asigura-te ca esti atent la subiectele tale si la cautarile clientilor. De exemplu, daca vindeti haine pentru copii, este posibil ca clientii dvs. sa caute cum sa isi dimensioneze hainutele bebelusilor sau cum stiu cand sa mareasca sau sa reduca marimea lor.

Uita-te la ce fel de intrebari iti pun clientii existenti pe site-ul tau, in e-mailuri sau pe retelele tale sociale. Folositi acest lucru pentru inspiratie, deoarece este mai mult decat probabil ca altii sa puna aceleasi intrebari motoarelor de cautare.

Cumparatorii sunt online

Acum, mai mult ca oricand, consumatorii cumpara online. Vietile se misca intr-un ritm rapid, iar oamenii cauta o alternativa rapida si usoara pentru achizitionarea produselor preferate. Aceasta inseamna ca cauta peste tot pe Internet magazine online atipice de cumparaturi si lucruri noi de incercat.

Acesta este unul dintre cele mai bune momente pentru a investi in optimizarea motoarelor de cautare. Indepartarea acestor consumatori cheie este calea de a va dezvolta afacerea si de a va dezvolta site-ul web.

Profitati de regulile de optimizare a motoarelor de cautare si de strategiile de marketing pe retelele sociale pentru a va asigura ca va pregatiti afacerea pentru succes atunci cand vine vorba de cumparaturi online. Prin conectarea la site-ul dvs. web pe retelele sociale si prin utilizarea tehnicilor de marketing online pe retelele sociale , cum ar fi Instagram Reels, veti trimite oameni direct pe site-ul dvs. web. Aceasta arata motoarele de cautare care sunt deja populare si de incredere in industria dvs.

Credeti sau nu, acest tip de conectare externa va poate stimula SEO-ul fara a fi nevoie sa modificati elemente din site-ul web. Exista chiar si site-uri de socializare care sunt create pentru conectarea externa, cum ar fi Pinterest. Utilizarea Pinterest pentru site-ul dvs. de comert electronic ar putea insemna o tona de trafic si, prin urmare, o tona de credibilitate.

Pe masura ce tendintele se schimba si afacerile de pe piata scad, va veti pregati pentru succes pe termen lung in orice tip de piata. Tendinta cumparaturilor online nu merge nicaieri in viitorul apropiat si ar trebui sa profitati de ea.

SEO pentru Long-Haul

Ideea principala atunci cand vine vorba de SEO este ca tot ceea ce faci este menit sa functioneze pentru tine pe termen lung. Este foarte putin probabil ca optimizarea SEO pe care il faceti astazi sa dea roade maine. De fapt, este destul de imposibil.

Este nevoie de ceva timp pentru ca realizarile sa fie vizibile in motoarele de cautare.

Acestea fiind spuse, trebuie sa va mentineti pana cand realizarile dau roade. Efectuarea unor trucuri strategice SEO pe cateva pagini din cand in cand nu o va reduce.

Profitati de fiecare pagina si de fiecare paragraf al site-ului dvs. de comert electronic daca doriti sa profitati de avantajele SEO. Aceasta include utilizarea de pe platforma dvs. de comert electronic. Chiar daca aceste beneficii nu sunt atinse pana in cativa ani, puteti fi linistiti stiind ca intregul dvs. site web este pregatit pentru afluxul de clienti noi pe care il va obtine.

Trebuie sa va ganditi la SEO in termeni si obiective pe termen lung cu progrese pe termen lung. Pe masura ce continuati sa invatati si sa va dezvoltati, site-ul dvs. web va putea sa se extinda in mediul online.

Angajarea Serviciilor SEO

Dupa ce ati aflat toate aceste informatii despre E-Commerce SEO si importanta acestuia, este posibil sa va simtiti coplesiti. Construirea unei strategii eficiente de optimizare a motorului de cautare este dificila, mai ales atunci cand faceti parte dintr-o piata saturata, cum ar fi cea de comert electronic.

De aceea sunt aici sa va ajut. Cu serviciile SEO pe care echipa mea le practica cu succes garantat, site-ul dvs. de comert electronic poate avea succes pe piata saturata de atatea magazine online.

Daca sunteti interesat de serviciile de E-Commerce SEO cu strategii dedicate pentru platforma WordPress va rugam sa dati clic pe butonul de mai jos si sa completati formularul de Audit SEO Absolut GRATUIT!

Vreau un Audit SEO Gratuit

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.