Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

6 sfaturi de marketing imobiliar pentru a creste vanzarile in 2024

Follow
( 0 Followers )
E-mail : *
* Datele dumneavoastră personale vor fi folosite pentru a vă sprijini experiența pe acest site web și în alte scopuri descrise în documentul nostru Politica de Confidentialitate. Sunt de acord cu politica de confidențialitate.

Google News

Peste 69% dintre cumparatorii de locuinte din Europa au folosit site-uri web online si marketing imobiliar in timp ce cautau o casa de cumparat in 2019. Acest numar a crescut mult de atunci, iar peisajul imobiliar online devine extrem de competitiv, marketingul digital reprezentand una dintre cele mai bune modalitati de a ajunge la publicul tinta pentru a obtine mai multi clienti potentiali si pentru a realiza vanzari.

Avand un plan bun de marketing digital, se asigura faptul ca agentii imobiliari sunt capabili sa genereze clienti potentiali, sa construiasca o baza de date credibila care sa ii cunoasca si sa aiba incredere si, in cele din urma, sa creasca vanzarile prin eforturi concentrate si tehnici de urmarire.

Daca incercati sa navigati in spatiul de marketing digital imobiliar, dar aveti dificultati, acest articol ar trebui sa va ajute. Va vom ghida prin unele dintre cele mai incercate si testate strategii de marketing digital imobiliar care va vor ajuta sa obtineti mai multi clienti online in 2023.

Sa incepem!

Marketing Imobiliar

Construiti site-uri web receptive pentru a genera conversii

Un site web imobiliar bun ajuta la construirea unei baze de date solide de clienti potentiali autentici, genereaza conversii mai mari prin clasarea mai sus pe motoarele de cautare si este optimizat pentru vizualizare pe mai multe dispozitive si platforme online. In ceea ce priveste continutul de pe site, acesta ar trebui sa raspunda punctelor critice ale potentialului tau client. Raspunsul la intrebari precum si ce fel de locuinte ii ajuti pe clienti sa gaseasca, beneficiile pe care le oferi pe care alti agenti imobiliari le ofera si facilitarea contactului cu tine si asta poate face toata diferenta.

Cand va creati site-ul web, exista cateva elemente pe care doriti sa va concentrati mai mult decat pe altele:

1. Integrati un instrument de cautare IDX sau platforme precum Imobiliare in pagina dvs

Instrumentele de cautare sunt una dintre cele mai importante componente ale oricarui site imobiliar, deoarece acestea ii ajuta pe oameni sa gaseasca exact ceea ce cauta rapid si usor. Adaugarea unui instrument IDX pe site-ul dvs. este o modalitate excelenta de a realiza acest lucru.

IDX integreaza listele imobiliare dintr-un serviciu de listari multiple (MLS) si le afiseaza pe site-ul dvs. web, permitand cumparatorilor sa caute si sa gaseasca cu usurinta proprietati pe site-ul dvs. Ceea ce face IDX atat de grozav este ca baza de date este super cuprinzatoare, iar listele sunt actualizate la fiecare cateva ore.

De asemenea, puteti utiliza integrari de la platforme precum Zillow sau Trulia care incorporeaza IDX, precum si vanzatori independenti pe platforma lor. Daca locuiti in afara SUA sau Canada, puteti vizita si Zoopla (Marea Britanie), Magic Bricks (India) sau Imobiliare (Romania).

2. Listari recomandate

Spectatorii vin pe site-ul dvs. pentru a se uita la case sau proprietati si doriti sa le faceti cat mai usor de accesat, subliniind si punctul dvs. unic din listarile proprietatilor. Adaugarea unei liste prezentate de proprietati in trend sau a celor mai relevante chiar in prima parte a site-ului web va poate ajuta sa realizati acest lucru.

Iata un exemplu de listari prezentate de la Columbus Historic Homes care isi prezinta USP, adica case unifamiliale luxoase si confortabile.

Majoritatea software-ului de dezvoltare a site-urilor web vin cu functii pentru a crea listari chiar in CMS, dar puteti oricand sa folositi pluginuri pentru a obtine rezultate similare sau sa lucrati cu un dezvoltator profesionist pentru a implementa aceste listari in site-ul dvs. web.

3. Recomandarile clientilor

Al doilea lucru pe care doriti sa va concentrati este sa primiti recomandari de la clientii din trecut care au apelat la serviciile dvs. Acest lucru ajuta la construirea increderii si va ajuta sa deveniti o autoritate in domeniu.

Din nou, Columbus Historic Homes face o treaba grozava subliniind expertiza lor si pozitionandu-le ca autoritate imobiliara in localitatea lor cu aceste recomandari minimaliste, dar eficiente ale clientilor, chiar pe pagina de pornire.

Daca doriti sa afisati si recenzii Google precum Columbus Homes pe site-ul dvs. WordPress, utilizati pluginuri precum Widgetul pentru recenzii Google. Dar daca nu utilizati un site web WordPress, utilizati codul Launch Success si urmati pasii din articol pentru a adauga recenzii pe site-ul dvs.

4. Navigare pe site si receptivitate

Lipsa unui site web receptiv si usor de navigat poate face ca utilizatorii sa iasa pe site-ul dvs. si sa va coste clienti potentiali si vanzari. Vei dori sa ai o abordare pe mobil mai intai de toate. De asemenea, Google acorda prioritate site-urilor receptive in indexarea cautarii, ceea ce inseamna ca veti avea sanse sa va clasati mai sus decat site-urile care nu sunt concepute pentru dispozitive mobile.

Alte cateva modalitati de a imbunatati experienta utilizatorului site-ului dvs. includ imbunatatirea vitezei de incarcare a paginii, asigurarea faptului ca designul site-ului dvs. se adapteaza bine la dimensiuni mai mici ale ecranului tabletei si telefonului si asigurarea faptului ca orice ferestre pop-up pe care le utilizati pe site-ul dvs. nu blocheaza nimic important. De asemenea, puteti adauga breadcrumbs in partea de sus a paginii dvs. pentru a ajuta utilizatorii sa navigheze pe site-ul dvs. cu un singur clic. Iata cum arata un exemplu:

,,Acasa>Cautare proprietati>Inregistrari in Bucuresti> Pagina de contact”

De exemplu, aruncati o privire pe acest site web, NoBedrooms, un agent imobiliar. Site-ul este dedicat pentru a ajuta chiriasii si cumparatorii sa gaseasca garsoniera perfecta si, pentru a asigura functionalitatea, are toate linkurile importante in partea de sus a paginii de pornire – atat pentru mobil, cat si pentru desktop. Asttfel se realizeaza o navigare foarte usoara pe toate platformele, cu functia “Gaseste-ti noua casa” chiar in partea de sus.

5. Asigurati-va ca aveti fotografii si videoclipuri de inalta calitate

Proprietatile cu 20 de fotografii sau mai multe se vand de doua ori mai repede , deoarece le ofera potentialilor cumparatori o mai buna intelegere a modului in care arata locul. Conversia cu videoclipuri este chiar mai mare in acest an. Fotografiile si videoclipurile sunt, de asemenea, esentiale in atragerea clientilor catre proprietatile dvs., in primul rand.

Site -ul web Kim Spears enumera proprietati de lux si au folosit pe deplin vederile aeriene ale proprietatilor si fotografiile profesionale realizate din unghiuri corecte cu iluminarea potrivita pentru a scoate in evidenta sentimentul de lux si confort pe care il reprezinta aceste case.

Pentru a crea fotografii si videoclipuri grozave pentru site-ul dvs., cea mai buna idee este sa lucrati cu fotografi si videografi profesionisti pentru a obtine cele mai bune rezultate posibile. Puteti realiza o fotografie pentru fiecare proprietate separata si puteti utiliza imaginile pe site-ul dvs. web si pe retelele sociale.

Sfat: doriti videoclipuri de marketing imobiliar uimitoare, de inalta calitate si cu aspect profesional ? Echipa Agent Promovator va va ajuta sa o creati in doar cateva minute!

6. Adaugati CTA-uri pe site

Tineti cont de unul sau doua indemnuri pe site-ul dvs. pentru a directiona utilizatorii catre urmatorul pas. CTA-urile sunt importante pentru a le reaminti clientilor sa ia masuri si sa-si consolideze decizia in timp ce genereaza inscrieri pe site-ul dvs. si va ajuta sa va construiti in continuare baza de date, care poate fi alimentata folosind marketingul prin e-mail, despre care vorbim in punctul urmator.

Retineti, CTA-urile nu trebuie sa fie intotdeauna focusate pe vanzari, le puteti folosi pentru a genera inscrieri mai mari la newsletter-ul dvs., pentru a intra in contact cu dvs. sau chiar pentru a intra in legatura cu dvs. pe retelele sociale. Asigurati-va ca le faceti usor vizibile si dand clic oriunde sunt plasate.

Si luati in considerare crearea acestor actiuni intr-o culoare stralucitoare (dar axata pe marca), astfel incat sa iasa in evidenta fata de restul designului paginii si sa atraga utilizatorul sa cumpere.

In cele din urma, daca doriti sa creati un site web responsive de la zero sau sa utilizati teme responsive recomand un site web WordPress. Cu toate acestea, daca aveti un site web care a fost construit folosind alti creatori de site-uri web gratuit, cum ar fi Wix , Weebly sau Squarespace, va recomandam sa consultati sectiunea lor de resurse.

De asemenea, puteti apela la serviciile unor companii de design web imobiliar, cum ar fi Agent Promovator, daca doriti un site web optimizat pentru dispozitivele mobile si indexat in motorul de cautare Google, sau personalizat, in functie de nevoile dvs.

Rezumat

Acum ca intelegeti aspectele tehnice implicate in realizarea unei campanii de marketing digital imobiliar de succes, o puteti implementa pentru a va consolida prezenta online. Consultati si cele 6 Sfaturi Seo pentru listarile imobiliare care pot fi implementate imediat, daca doriti sa aflati mai multe despre executarea cu succes a planului dvs. de marketing imobiliar.

Si daca preferati sa invatati prin videoclipuri, cu siguranta ar trebui sa consultati canalul nostru YouTube, unde va impartasim zilnic sfaturi si trucuri pentru crearea de videoclipuri, cele mai recente tendinte si idei video si va ajutam sa aflati cele mai noi tehnici si strategii de promovare a afacerii dvs. in mediul online.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies