Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

8 Moduri De A Vinde Mai Multe Anvelope Si A Atrage Clienti Care Revin

 

Google News

Aducerea noilor clienti interesati de achizitionare de anvelope, alaturi de mentinerea revenirii acestora si valorificarea lor la maxim in timp ce sunt alaturi de serviciile dvs. este din ce in ce mai importanta pe o piata concurentiala a anvelopelor. Iata cateva modalitati prin care puteti fideliza si promova vanzarea cu clientii dvs.

Anvelope

 

Cand cautam online, primim recomandari, de obicei de la Google, si ne putem revendica afacerea in Google si putem face modificari si adaugiri (cum ar fi programul de deschidere, adaugarea de servicii etc.). Acestea apar in fata si in centrul rezultatelor cautarii si o multime de oameni sunt influentati de evaluari pozitive si recomandari ale clientilor nostri anteriori.

Un stimulent pentru ,,a ne oferi o recomandare” poate fi unul bun, mai ales daca puteti oferi ceva pentru a incuraja oamenii sa participe – ce zici de ceva de genul odorizante gratuite, de marca, sub forma de pop-up-uri pe site-ul web cu mesaj de genul: ,,Iti place ce facem? Da-ne o recenzie! ‘ (si pe canalele sociale). Un simplu sticker in zona de asteptare a clientilor poate oferi un mesaj cu un indemn de genul: ,,Sprijiniti-ne service-ul”, iar personalul dvs.  sa evalueze recomandarile clientilor pe Google Business este un alt mod de a obtine recenzii.

De asemenea, puteti adauga postari in profilul dvs. de companie, cum ar fi ,,distribuie pe retelele sociale” sau ,,mini-anunturi” care apar in rezultatele cautarii Google si pe Google Maps. Merita sa mentionezi si ofertele sau concursurile pe care le organizezi in cadrul rubricii dedicate din Google Business.

2. GET ONLINE!

Cand oamenii cauta la nivel local, li se ofera si o lista de dealeri locali. Daca aveti un site web si doriti sa fiti in fruntea listei, va trebui sa luati sfaturi profesionale despre cum sa faceti acest lucru. Majoritatea oamenilor, in special cei sub 55 de ani, utilizeaza motoarele de cautare pentru a gasi produse, servicii, oferte si recomandari. Veti avea nevoie de un site web, evident, dar va trebui, de asemenea, sa il actualizati cu serviciile, continutul blogului si ofertele dvs., periodic.

Google iubeste continutul nou!

Google cauta pagini care contin informatii relevante si de inalta calitate despre ceea ce cauta potentialul client. Acestea determina relevanta ,,accesand cu crawlere” (sau citind) continutul site-ului dvs. web si decizand, prin intermediul algoritmilor, daca continutul dvs. este legat in mod specific de ceea ce cauta vizitatorul online, in principal pe baza cuvintelor cheie pe care le cuprinde si cum si unde apar (cum ar fi in titluri etc.). Acestea determina ,,calitatea” in mai multe moduri si o parte din aceasta implica numarul (si – cel mai important – calitatea) altor site-uri web care se leaga de site-ul dvs. si de paginile individuale.

Daca singurele site-uri care se leaga de firma dvs. de anvelope sunt bloguri, la care nimeni altcineva nu s-a conectat, iar un alt site de vanzare a anvelopelor are linkuri din locuri de incredere care sunt conectate frecvent, cum ar fi Auto.ro, site-ul dvs. va fi considerat a fi de calitate inferioara – si, prin urmare, clasat mai jos in listele Google – decat concurenta dvs.

Bugetele variaza, de obicei cu o investitie set-up – fixa, apoi cheltuieli lunare pentru intretinere, dar daca discutati cu un Consultant SEO care este specializat in optimizarea motoarelor de cautare atunci cu siguranta veti gasi strategia ideala pentru a gasi solutia ideala raport calitate/pret pentru afacerea dvs. Asteptati-va sa platiti pana la 500 Euro/luna pentru a obtine o strategie relevanta de la un consultant seo acreditat Google, totul pentru un contract de minim trei luni. Luati sfaturi si platiti doar experti in domeniu care dovedesc prin rezultate reale si recomandari a fostilor clienti ca pot oferi servicii de calitate. Acestia va vor ajuta sa va optimizati site-ul, sa obtineti cuvintele cheie potrivite si sa gasiti oportunitati bune de conectare. Obtinerea clasamentului poate face o diferenta reala.

Ce inseamna consultant in marketing

OFERTE, OFERTE, OFERTE

Este un clasic al scolii vechi, dar a fi mai ieftin decat competitia este o atractie evidenta. Unele lucruri sunt evidente daca aveti oferte de anvelope de iarna pregatite in octombrie si noiembrie (si faceti publicitate in consecinta) atunci rezultand o atractie evidenta. Poate ati putea oferi altceva, cum ar fi incheierea unei intelegeri cu o atractie locala sau spalatorie auto pentru sprijin reciproc prin vouchere? Uitati-va la contactele dvs. locale, dar asigurati-va ca este util pentru clientii dvs. o colaborare cu firma dvs. Poate ai putea oferi un mesaj de loialitate de genul: ,,Cumparati patru anvelope si obtineti o verificare gratuita a echilibrarii rotilor!” Incercati sa pastrati potentialul client conectat la masina sa si sa devina sezonier, daca este posibil, si asigurati-va ca acestea sunt vazute in toate punctele dvs. de contact, inclusiv pe retelele sociale.

4. GORILA AIA URIASA

Totul este sa fii cu un pas in fata concurentei si sa iesi in evidenta. Imi amintesc ca un partener de afaceri mi-a spus ca a vizitat prima oara un dealer de anvelope din Londra, pentru ca trecea in fiecare zi si avea un gigant gonflabil, domnul Bibendum – un simbol evident al industriei. Gonflabile inarmate, curti pictate, baloane si semne colorate sunt icoane ale industriei de anvelope cu amanuntul pentru un motiv bine intemeiat. Imobilul din curte este acolo pentru a fi folosit: a iesi in evidenta!

Ok, acest lucru nu functioneaza la fel de evident pentru reprezentantele de marca de ultima generatie, dar semnul acela de marca mare, cateva baloane pentru noul dvs. eveniment zonal si tot ceea ce este asociat cu acesta reprezinta o multime de gorile si baloane amplasate in locatia dvs.

5. CREATI O EXPERIENTA DE ASTEPTARE.

In timp ce scriam acest articol, am intrebat un partener de business cum de l-am convins sa apeleze la un dealer de anvelope si el mi-a replicat in special patru motive: ,,Au televizor, sala de asteptare mare, Wi-Fi gratuit si cafea gratuita”. Acest lucru este un element frecvent intalnit la asteptarile clientilor, mai mult decat am putea crede.

Daca clientul nostru are o experienta de asteptare negativa, de ce s-ar supune din nou acestei experiente?

In sondaje, se afirma adesea, de catre clientii de sex feminin, ca prefera in mod specific sa astepte intr-o zona departe de atelierele principale unde nu se simt observate sau analizate de catre angajatii service-ului. Un brand de calitate TREBUIE sa ofere o experienta de calitate, dar chiar si un magazin mic care doreste vanzarea repetata a anvelopelor trebuie sa faca experienta sa fie cat mai confortabila, personala si nedureroasa – poate ca va trebui sa astepte intr-un service, dar nu vor sa se simta ca si cum ar fi astept intr-un service. Vor un loc curat, uscat, sigur, pentru a naviga pe internet, pentru a-si citi cartea, a se uita la televizor in timpul zilei, a rasfoi o revista gratuita sau a ajunge la niste discutii/barfe cu un prieten. Vor o experienta confortabila.

De ce prefer sa raman in service alaturi de masina mea? Pentru ca fiica mea vine cu mine sa citeasca revistele si sa manance pranzul si pot sa vorbesc cu ea si sa lucrez in acelasi timp, fiind conectat la wi-fi.

6. OMNI-CANAL

Consumatorii se pot conecta acum cu dvs. in reprezentanta dvs., printr-un site web sau o aplicatie mobila, printr-un catalog sau prin intermediul retelelor sociale. Acestia pot privi produsele si serviciile dvs. (sau ale concurentilor dvs.) apeland o companie la telefon, utilizand o aplicatie pe smartphone-ul lor sau cu o tableta, un laptop sau un computer desktop. Fiecare parte din experienta consumatorului ar trebui sa fie consecventa si complementara, astfel incat clientii sa poata lua locul unde au ramas pe un canal si sa continue experienta pe altul. La asta se asteapta acum clientii, in special cumparatorii nostri milenari care au crescut cu tehnologia online si internetul lucrurilor.

Obtinerea acestui drept poate realiza o crestere cu 91% mai mare de la an la an a ratei de pastrare a clientilor (in medie), comparativ cu organizatiile fara programe omnicanal. Da, este scump, dar merita, luat in considerare, si nu trebuie sa fie complicat – doar coordonat. Organizatiile au, de asemenea, o crestere medie de 3,4% a valorii pe durata vietii clientilor (profitul net atribuit intregii relatii viitoare cu un client), in timp ce cele fara programe omnicanal reduc valoarea vietii clientilor cu 0,7% de la an la an.

7. USOR DE VANDUT

Exista intotdeauna o oportunitate de vanzare si la fata locului. De exemplu, un service auto din Londra ofera citiri ale adancimii benzii de rulare pentru anvelope si poate semnaliza instantaneu simptomele suspensiei uzate sau a dezalinierii rotilor, pe masura ce clientii sai conduc in curte sau in compartimentul de service. Acest lucru poate creste vanzarile de anvelope cu pana la 46% si poate documenta starea unui vehicul – economisind sume mari de bani pe an in daune (posibil frauduloase) – atribuindu-le in acelasi timp unui numar de inmatriculare. Chiar si versiunea portabila este o oferta excelenta de ,,servicii gratuite” pentru clientii dvs. si este uimitor de simpla de utilizat cu rezultate puternice si usor de inteles. Clientii Millennial au incredere in tehnologie fata de oameni atunci cand citesc adancimea si starea anvelopelor.

La un nivel de pret de baza, este posibil sa recuperati orice cheltuiala in trei luni, doar din vanzari.

Merita sa ne uitam si la valoarea adaugata a saibelor la roti. Desi sunt predominante pe continent, acestea sunt o modalitate excelenta de a se distinge de alte servicii de anvelope, oferind clientului roti complet echipate si curate pe masina.

8. RECOMANDA UNUI PRIETEN

Desi exista multe variante in campaniile de recomandare, ideea principala este ca oferiti un fel de stimulent pentru clientii dvs. fericiti care sa impartaseasca prietenilor lor produsele/serviciile dvs. Multe vanzari de anvelope sunt inca o achizitie “din gura in gura”. Ce ziceti de a oferi fiecarui client un voucher de tip cheie pentru a-l transmite unui prieten? Mai intai este o reducere, apoi l-am convertit in client fidel.

Indiferent de ceea ce fac dealerii, reprezentantele si service-urile pentru a se remarca, este important sa adoptam metodele de vanzare in pas cu vremurile actuale. Este posibil ca instrumentele sa se fi schimbat, dar va trebui intotdeauna sa promovam loialitatea si sa incurajam vanzarea pentru clientii nostri.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.