Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

11 idei de marketing geniale pentru pompe funebre

Google News

Ti-e teama ca afacerea ta de pompe funebre nu isi atinge intregul potential de audienta in comunitatea ta? Este posibil… Munca ta este incredibil de complexa, iar marketingul este uneori impins la o parte – familiile sunt pe primul loc! Agent Promovator este aici pentru a va ajuta cu o lista de strategii, sfaturi si tehnici dovedite in marketingul pentru serviciile funerare pe care sa le incercati in comunitatea dvs. Strategiile de mai jos fie au functionat pentru anumiti clienti, fie au functionat la alte case de pompe funebre din domeniu. Credem ca aceste case funerare sunt piatra de temelie a comunitatilor, oferind sprijin in cele mai grele momente incercand sa ofere servicii pentru toate tipurile de clienti. Tehnicile de marketing pentru casele funerare pe care le-am identificat variaza de la branding, la proiectare, la platforme de publicitate specifice, la evenimente din comunitate.

Pompe Funebre

Internetul a schimbat fundamental practicile de marketing si exista o noua filozofie radicala care castiga popularitate:

Nu esti o casa de pompe funebre. Sunteti o companie media care vinde servicii funerare!

Acest lucru poate parea exagerat, dar doreste sa induca ideea faptului ca oamenii in mediul online sunt focusati pe reclamele si activatile cu continut util. Daca puteti oferi instrumente, informatii si resurse utile oamenilor, atunci le castigati increderea. Intr-o industrie construita pe incredere, este de la sine inteles ca aceasta strategie poate fi extrem de valoroasa pentru casele de pompe funebre. In blogul dvs. va puteti educa clientii cu privire la importanta pre-planificarii, a serviciilor, a asigurarilor, a planificarii patrimoniului, a testamentelor si multe altele. Puteti livra continutul pe Facebook si Instagram (organic sau cu plata) si prin e-mail. Cand se ia decizia de a planifica o inmormantare sau de a organiza optiuni prealabile, tu vei fi “managerul de inmormantare” pe care il aleg sa ii ajute.

2. SEO

O parte importanta a prezentei online este sa te asiguri ca oamenii te pot identifica. Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este o modalitate usoara pentru casele funerare de a-si obtine clientii in randul familiilor care au nevoie de acest tip de servicii. Pentru majoritatea caselor de pompe funebre care sunt situate in afara zonelor urbane dens populate, clasamentul pe Google este usor de realizatAgent Promovator va ofera toate instrumentele de care aveti nevoie pentru a avea succes in SEO in consultanta oferita in marketing funerar alaturi de un Specialist Certificat GoogleContactati-ne Acum pentru detalii suplimentare!

Doriti sa aflati sfaturi simple pentru a va invinge concurenta in Google? Vizitati articolele de pe blogul nostru sau completati formularul de Audit SEO Gratuit pentru a obtine 30 minute de Consultanta Gratuita in Marketing Online.

3. Testimoniale

In era digitala, toti specialistii in marketing stiu ca testimonialele sunt o componenta esentiala a vanzarii. Motivul? Dovada sociala. Al doilea cel mai bun lucru pentru o recomandare directa a unui prieten este ca 5 straini vorbesc despre experienta reusita pe care au avut-o prin serviciile oferite de firma dvs. Puteti sa le adaugati pe site-ul dvs. si sa incepeti imediat sa cresteti volumul apelurilor sau a traficului web.

4. Site-ul web

In urma cu 30 de ani, prima impresie a familiei tale a fost casa ta funerara fizica – astazi este site-ul tau web. A avea un site web bine conceput, cu o experienta de utilizator de calitate, optimizat pentru dispozitivele mobile, este echivalentul in lumea fizica in a purta cel mai bun costum al tau si a te prezenta unor parteneri de afaceri intr-un salon de 5 stele care ii face sa se simta confortabili si increzatori. In fiecare luna exista sute de mii de cautari Google pentru case funerare, ceea ce inseamna ca potentialii clienti verifica site-ul cel mai de incredere din fiecare comunitate inainte de a pune mana pe telefon. Va recomandam sa va creati un site de prezentare cat mai minimalist, intr-un format de tip landing-page, usor de accesat si cu continut de calitate, optimizat seo dupa cuvantul cheie general pentru a putea fi indexat usor de catre Google. Agent Promovator ofera servicii de web-design “all-in-one”, in sensul ca clientul nostru vine cu ideea iar noi oferim solutia completa de creare, optimizare seo si indexare a site-ului web in Google in doar 2 saptamani pentru site-urile web de prezentare de tip: landing-page.

5. Oferiti accesorii realizate de artistii locali

Prezentarea urnelor artizanale fabricate local in showroom-ul dvs. de produse funerare este o modalitate excelenta de a creste veniturile si de a obtine publicitate gratuita. Familiile doresc memoriale extrem de personalizate pentru oamenii si animalele de companie pe care le-au iubit, iar o piesa unica a unui artist pe care il admira este adesea solutia perfecta. Presa va iubi povestea unui artist local care realizeaza piese profund semnificative pentru oamenii din comunitatea ta, iar parteneriatul tau cu acestia va fi evidentiat si recompensat.

6. Review-uri Online

Unele lucruri din era digitala au ramas exact la fel ca in trecut. Continuam sa cantarim foarte mult recenziile personale ale altor vizitatori online pentru a lua deciziile noastre de cumparare. De fapt, 75% dintre oameni declara ca au incredere in recenziile online la fel de mult ca si in recomandarile personale. Acest fapt inseamna ca recenziile incurajatoare ar trebui sa fie o componenta de baza a strategiei dvs. de marketing pentru casele funerare si ar trebui sa raspundeti online – atat celor pozitive, cat si celor negative.

7. Social Media Platita

In centrul reclamei pe Facebook se afla instrumentele lor atat de sofisticate de directionare demografica. Ati ghici faptul ca clientii tai unici care au nevoie de serviciile tale sunt defapt femei casatorite cu studii superioare, cu varste cuprinse intre 40-60 de ani, pe o raza de 30 de km de afacerea ta? Reclamele Facebook va permit sa va puneti marca si oferta de servicii in fata a 90% dintre acesti oameni din comunitatea dvs., intr-o saptamana, pentru mult mai putini bani decat cheltuiti pe un an intreg in anunturi in ziare care nu s-au apropiat niciodata de acest tip. de conversie. In plus, reclamele Facebook ofera actiuni in pagina cu un singur clic care simplifica colectarea de noi clienti potentiali.

7. Videoclipuri

Videoclipurile reprezinta una dintre cele mai noi tendinte in marketingul social media si clientii nostri Agent Promovator au vazut rezultate uriase din acest tip de servicii de marketing online.

Rolul videoclipurilor in peisajul modern al afacerilor este acum mai evident ca niciodata. Nu mai este doar o optiune, ci o necesitate pentru a consolida un trend aflat in crestere ascendenta. Din ce in ce mai multe companii incep sa recunoasca ,,puterea” acestui tip de servicii si sa se gandeasca la cele mai bune strategii pentru a profita la maximum de continutul video.

Cand vine vorba despre folosirea acestui tip de continut in Marketing Digital exista o serie de elemente ce fac diferenta – care pot fi usor scapate din vedere. Noi suntem insa aici pentru a va ajuta cu cele mai noi tendinte in creare de continut video.

8. Seminarii Educationale

Organizarea de seminarii educationale gratuite este un pas inainte in blogging-ul de continut informational gratuit. De fapt, este probabil o idee buna sa promovati seminariile dvs. gratuite in persoana pentru cei care va citesc continutul blogului in mod gratuit. Stiu… asta pare o munca GRATUITA pe care o faci in strategia ta de marketing pentru casele funerare… dar va da roade. Construiti o legatura nepretuita cu oamenii din comunitatea dvs. Cand decid sa-si planifice propria inmormantare sau inmormantarea unei persoane dragi, vei fi furnizorul de decizii, deoarece te cunosc deja pe nume. O persoana obisnuita planuieste doar doua inmormantari de-a lungul vietii, asa ca strategia ta de marketing pentru casele funerare este pe termen lung.

9. Concursuri

Marketingul caselor funerare pe retelele de socializare au o problema dificila: cum interactionati cu oamenii care nu vor sa se gandeasca la moarte? O modalitate excelenta de a interactiona cu comunitatea ta este sa promovezi cauzele locale si sa-ti aduci marca in fata oamenilor din comunitatea ta, fara a vorbi vreodata despre serviciile sau publicitatea ta. Scopul este de a-ti face brandul sa fie in top atunci cand el este cautat in mediul online. O strategie de succes radicala pe care am derulat-o impreuna cu clientii nostri o reprezinta concursurile pe Facebook. Ideea este simpla, gaseste o cauza locala sau un erou local comun (cum ar fi o echipa de fotbal) si arata-ti sprijinul oferind ceva dezirabil comunitatii tale. Acestea ar putea fi, de exemplu: bilete pentru evenimente sportive, piese de arta a unui artist local, un cos de Paste sau un cod de reducere la un restaurant local.

9. Caini de Terapie

In America a existat la un moment dat un zvon tot mai mare despre caminele funerare care adopta si antreneaza caini de terapie ca membri ai echipei lor. S-a dovedit ca acesti caini de terapie calmeaza persoanele afectate in perioade de trauma si stres si pot fi un serviciu de oferit familiilor indurerate. Un beneficiu suplimentar pentru cainii de terapie este capacitatea lor de a fi acoperiti de stirile locale si chiar nationale atunci cand ajuta in vremuri tragice de doliu comunitar. Vreau sa fiu clar si concis – nu obtineti un caine de terapie in scopuri de marketing pentru case funerare – ii faceti sa ajute familiile indurerate! Marketingul din gura in gura este doar un avantaj suplimentar.

10. Organic Social Media

In centrul oricarei strategii de marketing online de calitate, practica se regaseste intotdeauna in retelele sociale organice. Beneficiile unei retele sociale organice obisnuite sunt uriase si includ: formarea de relatii cu clientii, cresterea cotei de piata, devenirea unui brand vizibil pentru oamenii din comunitatea dvs., formarea unei prietenii cu publicul dvs. si educarea familiilor cu privire la valoarea serviciilor inainte de a le oferi. De asemenea, pune bazele unei campanii publicitare platite cu succes.

Cea mai mare provocare a unei strategii de social media organice este ca necesita timp. Timpul suplimentar este ceva ce directorii de pompe funebre nu au in mod obisnuit, asa ca transmiterea acestei sarcini catre un manager de proiect digital ar putea fi o idee buna, dar acest lucru poate fi deranjant daca nu au gestionat niciodata in mod profesional o pagina de afaceri inainte si au avut de-a face cu critici la nivel online, recenzii proaste sau elementele nefunctionale pentru cresterea publicului. Din fericire, exista consultanti de marketing pentru case funerare, cum ar fi Agent Promovator, care au un istoric dovedit de crestere a volumului de apeluri, cresterea veniturilor si cresterea cotei de piata folosind retelele sociale precum Facebook si Instagram.

11. Crowdfunding

Crowdfundingul nu este considerat de obicei un instrument de marketing, dar poate ajuta la modelarea marcii companiei tale si la extinderea mesajului tau. Crowdfunding pentru casele funerare este relativ noua, dar exista mai multe platforme care se concentreaza in mod special pe strangerea de bani de la prieteni si familie online pentru a acoperi costurile de inmormantare. Acestea sunt instrumente ideale pentru casele de pompe funebre, deoarece s-a dovedit ca va platesc mai repede, va ofera numele caminului funerar in fata fiecaruia dintre contribuitorii de fonduri si va pot ajuta sa va cresteti marca publica ca si casa funerara care ajuta familiile aflate in impas.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies