Izbucnirea pandemiei COVID-19 a creat tulburari masine de-a lungul globului, deoarece marea majoritate a intreprinderilor individuale fac ajustari pentru a incetini rata infectiilor si pentru a sprijini sistemele de asistenta medicala.

Guvernele din intreaga lume au impus o serie de masuri stricte, care restrictioneaza plimbarile lungi si miscarea in general, ceea ce a obligat unii proprietari de afaceri sa identifice modalitati creative de a-si livra produsele si serviciile sau sa apese temporar butonul de pauza al activitatii lor. In schimb, alte industrii se confrunta cu niveluri de cerere fara precedent si muncesc din greu pentru a mentine pasul, pentru a evita pierderea potentialilor clienti.

De asemenea, focarul de coronavirus a observat o schimbare semnificativa a comportamentului de cautare online, ceea ce a avut un impact asupra tipurilor de motoare de cautare de continut care se afiseaza pentru interogari de cautare individuale. Daca afacerea dvs. a simtit impactul real legat de COVID-19 sau ati dori sa utilizati acest moment ca o oportunitate de a va perfectiona strategia de optimizare, sa profitam de aceasta ocazie pentru a parcurge cateva moduri in care afacerea dvs. poate folosi marketingul digital si optimizarea motoarelor de cautare (SEO) in avantajul tau.

Efectuati un audit la scara mica a activelor dvs. de continut

Un audit cuprinzator necesita atat expertiza, cat si timp, dar daca afacerea dvs. se confrunta cu o perioada lenta, acum ar putea fi momentul ideal pentru a efectua un audit la scara mica, care va va ajuta sa imbunatatiti performanta continutului dvs.

Incepeti prin a crea o foaie de calcul de tip excel care grupeaza continutul in diferite tipuri, cum ar fi postari pe blog, e-mailuri, videoclipuri si carti electronice. De aici, puteti evalua fiecare componenta in functie de calitatea acesteia, cat de mult trafic a adus si cate actiuni sociale sau backlink-uri a asigurat. Acest proces ar putea evidentia noi oportunitati de a optimiza bucati de continut cu cuvinte cheie noi sau CTA-uri, sa integreze noi legaturi interne sau sa identifice modalitati de incorporare a continutului nou care sa conduca fluxuri noi de trafic catre site-ul dvs.

Utilizati datele pentru a intelege mai bine publicul

Datele dvs. de analiza va pot spune multe despre publicul dvs. tinta. Desi este posibil sa stiti deja detalii despre clientii dvs., s-ar putea sa existe lucruri pe care nu le-ati preluat inca, care s-ar putea dovedi de nepretuit atunci cand va asigurati ca strategia dvs. SEO este convertita pentru a oferi cele mai bune rezultate posibile pentru afacerea dvs.

Acum ar putea fi momentul ideal pentru a analiza ceea ce poti afla despre potentialii clienti care au ales sa nu cumpere de la tine sau sa-ti apeleze serviciile. De asemenea, s-ar putea sa va fie benefic sa analizati punctele de date pe care le-ati putut trece cu vederea pana acum, cum ar fi tipurile de dispozitive pe care potentialii dvs. clienti le folosesc pentru a naviga pe site-ul dvs. web sau daca exista anumite caracteristici comune intre locatiile lor geografice. Aceste informatii v-ar putea ajuta sa faceti optimizari la strategia dvs. SEO care ar putea parea insignifianta, dar care, de fapt, pot fi „schimbatoare de jocuri” in ceea ce priveste nivelul de succes pe care il puteti obtine in cele din urma.

Este timpul sa alegeti videoclipurile

Impactul potential al coronavirusului asupra intreprinderilor care nu sunt deschise inca este sa aduca modificari semnificative modului de functionare si abordarii peisajului digital, in special a celor din sectoarele deja consacrate care au rezistat mult timp la schimbari.

Anterior, afacerile offline se adapteaza prin acceptarea din partea tuturor a unei varietati de tehnologii digitale, pentru a stabili o prezenta online puternica pentru marcile lor. De la gradinari pana la profesori de yoga , atat antreprenorii cat si intreprinderile isi folosesc creativitatea pentru a identifica modalitatile de a depasi pierderile pe care le au in acest moment ca urmare a blocarii vanzarilor.

Skype, MeetUp si Zoom, care ofera instrumente de comunicare si conferinta video, au avut parte de trafic web crescut peste limitele normale, prin crearea de noi conturi iar utilizarea zilnica a acestor platforme a crescut in ultimele luni. De la cursuri live in grup la sesiuni personalizate, tehnologia ajuta multe intreprinderi sa ramana productive chiar si in cele mai incerte circumstante.

In multe privinte, un nivel de predictibilitate este esential pentru derularea unei afaceri de succes ca sa poata fi functionala. Insa, avand in vedere acum impactul pe care il poate avea o pandemie globala, nu este nejustificat sa argumentam ca incertitudinea trebuie sa fie luata in considerare in mod deliberat in planurile de viitor ale tuturor intreprinderilor ca si ipoteza standard.

Dupa cum afirma Joe Cox la agentia SEO Superb Digital din Marea Britanie, ÔÇ×Coronavirus nu numai ca dezradacineaza si decimeaza sectoarele de lunga durata, ci schimba modul in care cumparam si consumam … Exista toate sansele ca unele schimbari sa le vedem in comportamentul online iar activitatea de afaceri, necesara blocarii, poate deveni o normalitate. ”

Maximizarea potentialului de optimizare

Pentru intreprinderile care doresc cu adevarat sa valorifice oportunitatile unice pe care le ofera acest moment fara precedent din istoria noastra, colaborarea stransa cu o agentie sau un expert SEO cu experienta va va asigura sa incepeti sa faceti progrese si sa generati rezultate mult mai repede decat puteti face singur.

Este dificil sa inveti despre acest domeniu si sa implementezi strategii SEO eficiente atunci cand nu ai cunostinte prealabile. Peisajul SEO este incredibil de complex si o intelegere a varietatii de abordari care va sunt disponibile va va ajuta sa identificati cursul actiunii care va oferi cele mai bune rezultate, atat acum, cat si in viitor.

Hai sa ne cunoastem