Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

Importanta serviciilor de web design in marketingul online

Google News

Site-ul dvs. web este reprezentarea produselor sau serviciilor pe care le oferiti iar web design joaca un rol cheie in procesul de atragere si conversie a vizitatorilor online. Este locul in care majoritatea oamenilor vor interactiona cu afacerea dvs. Are sens doar daca iesiti in fata, interactionati cu publicul dvs. si le satisfaceti nevoile.

Web Design

Chiar daca faceti marketing sau activitati offline, cel mai probabil acestea vor trimite utilizatorii catre site-ul dvs. web. Fie ca este vorba de achizitionarea produsului sau de valorificarea serviciilor pentru a face rezervari sau pentru a obtine detalii de contact.
Cand vine vorba de web design, acesta consta intr-o multitudine de variabile precum layout, continut, grafica, optimizare pentru motoarele de cautare si optimizarea ratei de conversie. In timp ce designul web este o parte semnificativa si esentiala a eforturilor de promovare, multe intreprinderi uita ca este doar o parte a unui plan general de marketing digital si ar trebui sa fie in concordanta cu celelalte eforturi de marketing, cum ar fi PPC – Publicitatea PPC – Pay Per Click, in ceea ce priveste aspectul, aspectul si scopul.
Site-ul dvs. este un instrument de marketing excelent care ofera mai multe beneficii.

Ce inseamna consultant in marketing

In aceasta era digitala, multe intreprinderi si branduri au realizat importanta marketingului online si au inceput sa isi reproiecteze si site-urile web. Dar, permiteti-mi sa fiu sincer, acest lucru nu va va creste clasamentul in rezultatele de cautare, dar cu siguranta va scadea rata de respingere (masuratorile care arata cati utilizatori parasesc site-ul web in cateva secunde fara nicio interactiune).
Anterior, site-urile web erau concepute pentru a indeplini doar unul sau doua aspecte ale nevoilor de marketing online. Cu toate acestea, serviciile de marketing digital i-au facut pe oameni sa constientizeze modificarile pentru lucrurile necesare pe site-urile web. In calitate de cea mai buna companie de marketing online, stim cum sa folosim designul web ca o strategie eficienta de marketing digital.

Un site web bine conceput si bine intretinut actioneaza ca inima operatiunilor de afaceri si a eforturilor de marketing. Dupa ce treceti prin mai multi factori ai planului de marketing online, site-ul dvs. va poate ajuta sa indepliniti eficient toate aceste obiective de marketing si de afaceri.

Optimizarea motoarelor de cautare

Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este cel mai important motiv pentru o reproiectare a unui site web. Cu toate acestea, multi oameni cred ca elementele de design ale site-ului web nu sustin toti factorii de clasificare care contribuie la o clasare mai buna. Ori de cate ori exista o actualizare majora din partea Google, impactul acesteia afecteaza clasamentele. Oamenii au tendinta de a-si reproiecta site-urile web.
Pentru a intelege puntea dintre designul web si marketing, aruncati o privire la continutul duplicat. Strategia de marketing online este aliniata cu algoritmul Google. Ori de cate ori dezvoltati un site web sau scrieti continut pentru acesta, asigurati-va ca continutul dvs. nu este duplicat. Pentru ca Google uraste continutul duplicat si penalizeaza site-ul web pentru asta.

 

Acest tip de duplicare a continutului se va regasi in designul site-urilor de comert electronic, unde produsele cu descrieri de continut similare, cu diferente minore in specificatii, sunt afisate pe aceeasi pagina. Acest lucru apare duplicat in ochii Google sau ai oricarui motor de cautare. Puteti evita aceasta duplicare de continut avand pagini separate pentru fiecare produs cu o descriere similara, ceea ce elimina indoielile privind continutul duplicat.
Daca ne uitam la designul back-end al unui site web, in general nu adaugam Meta description, Alt tags si altele asemenea. Acestea sunt elemente de SEO; prin urmare, este necesar sa le incorporati in cadrul designului dvs.

Optimizarea ratei de conversie (CRO)

Designul web are un impact asupra conversiei. Un design mai bun poate duce la o mai buna optimizare a ratei de conversie. Aspectul site-ului web reprezinta cat de fiabil ar putea fi site-ul dvs. web, iar acest lucru este legat de autoritatea acestuia. De aceea, trebuie luate in considerare doua domenii – autoritatea si simplitatea.
Acum, designul ar trebui sa fie pastrat simplu, dar cu o functionalitate ridicata. Nu este usor de realizat sarcina, dar daca faceti designul complex pentru a obtine o functionalitate ridicata, acesta va incetini viteza site-ului web, iar daca il pastrati prea simplu; utilizatorii nu il vor gasi interesant si, in cele din urma, veti ajunge sa pierdeti clienti.
Trebuie sa mentineti echilibrul intre simplitate si functionalitate. Astfel, niciunul dintre elemente nu ramane afectat. Daca aveti in vedere rata de conversie a site-ului dvs. web, trebuie sa va asigurati ca designul dvs. este suficient de simplu pentru a satisface UX, dar suficient de complex pentru a satisface CRO.

Experienta utilizatorului (UX)

Ori de cate ori planuiti sa proiectati un site web si o imagine de marca, aveti intotdeauna in vedere utilizatorii. Asigurati-va ca site-ul dvs. este usor de utilizat; in caz contrar, nu veti castiga trafic.
Dupa cum stim, designul site-ului web are un impact urias asupra UX pentru vizitatorii dvs. Ori de cate ori proiectati un site web, asigurati-va ca utilizatorii il gasesc usor de navigat si ca pot face clic pe toate link-urile de pe site-ul dvs. web si asigurati-va ca viteza de incarcare a site-ului web este rapida. Site-ul web ar trebui sa fie afisat corect chiar daca este deschis in browserul web.
Daca site-ul dvs. web este format din imagini de mari dimensiuni, atunci acesta va incetini site-ul web. Astfel, va crea un impact negativ asupra UX.

Analiza

Cu un site web, trebuie sa il revizuiti in mod constant. Nu exista un site web perfect. Acesta va trebui sa se adapteze, sa se schimbe si sa fie optimizat in mod constant pentru a functiona asa cum doriti.
Este important sa va asigurati ca site-ul dvs. este configurat astfel incat sa puteti colecta in mod eficient datele de care aveti nevoie. Cu potentialul Google Analytics, un site web proiectat cu o astfel de infrastructura poate inregistra in mod eficient informatiile necesare. Cu toate acestea, este nevoie de o personalizare a urmaririi dvs. si de unele tehnici avansate pentru a va asigura ca sunteti capabil sa obtineti masuratorile pe care le doriti.
Cu ajutorul analizelor, puteti masura cu usurinta succesul noului dvs. site web si al strategiei de marketing digital in ansamblu.

Branding

Nu dureaza decat cateva secunde pentru a identifica un site web prost. Utilizatorii nu va vor spune care sunt defectele sau dezavantajele tehnice, dar va pot judeca pe baza designului web. Daca acestia au sentimente negative fata de site-ul dvs. web, acest lucru va afecta sperantele dvs. de branding.
De aceea, site-ul web trebuie sa evoce vibratii pozitive in randul vizitatorilor, care sa considere site-ul web ca fiind o sursa de incredere de informatii care adauga valoare initiativelor dumneavoastra de branding.
Ori de cate ori utilizatorii aterizeaza pe site-ul dvs. web, acestia isi vor dezvolta o perceptie asupra marcii si imaginii dvs. Asigurati-va ca site-ul dvs. va reflecta marca. Daca designul site-ului dvs. web nu ii impresioneaza pe utilizatori, atunci acesta va crea o impresie proasta si va va afecta marca.

Concluzie

Pe scurt, designul web poate avea un impact urias asupra strategiei de marketing online. Daca puneti un pas gresit in designul web, va poate afecta si imaginea de marca. Asigurati-va ca niciun domeniu al marketingului online nu are de suferit si acoperiti-le pe toate ca parte a strategiei dumneavoastra.
Designul web joaca un rol important in serviciile de marketing online, de la brandul site-ului web la SEO si pana la social media outreach. Depunerea de eforturi fara a avea cunostinte adecvate poate crea un impact negativ. Prin urmare, este recomandabil sa consultati o companie renumita de design web si un consultant in marketing online care va poate ghida prin procesul de conversie online.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si consultant marketing online. Strategia sa cuprinzatoare de marketing online va permite sa analizati, sa va implicati si sa va convertiti publicul tinta in timp real.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.