Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

De ce este important factorul de analiza si optimizare site web?

Google News

Pentru ca un site de afaceri sa isi mentina avantajul competitiv, de la sursele de trafic pana la rata de conversie, trebuie sa functioneze la maxim iar asta se rezuma la factorul de analiza si optimizare site web. Fara indoiala, serviciile de analiza si optimizare a conversiilor pe site-urile web sunt cele care fac diferenta in acest proces, ajutand la stimularea performantelor cu informatii profunde. Cu toate acestea, daca nu utilizati inca analiza, raportarea si testarea – sau daca ramaneti neconvins – iata de ce credem ca analiza si optimizarea sunt importante.

Optimizare Site Web

DE CE CONTEAZA URMARIREA SI OPTIMIZAREA SITE-ULUI WEB

Analiza si optimizarea sunt factori cruciali in diverse aspecte ale operatiunilor, marketingului si experientei utilizatorilor pe site. Vom analiza mai jos importanta unora dintre acesti factori, impreuna cu exemple de beneficii oferite de urmarire si optimizare.

Ce inseamna consultant in marketing

Trafic

Intelegerea principalelor surse de trafic inseamna ca intreprinderile pot aloca resurse acolo unde acestea conteaza cel mai mult. In loc sa cheltuiti timp si bani pe canale neperformante, va puteti concentra pe construirea unor fluxuri de trafic fiabile.

  • Identificarea surselor de vizitatori – Colectati date despre o gama larga de canale de trafic si restrangeti numarul castigatorilor.
  • Imbunatatiti clasamentele de cautareOptimizati campaniile SEO pentru a va concentra pe termenii de cautare cu potential de trafic dovedit.

Conversii

In timp ce traficul este esential, acesta trebuie sa se transforme in vanzari, altfel nu va oferi valoare. Urmarirea si optimizarea conversiilor implica utilizarea masuratorilor site-ului web pentru a descoperi ce functioneaza si pentru a aduce imbunatatiri continue site-ului web.

  • Analiza parcursului de conversie – Monitorizati parcursul clientului pentru a identifica blocajele din intregul site web.
  • Imbunatatirea palniei de vanzari – Efectuati experimente si ajustati fiecare etapa a palniei de vanzari pentru a imbunatati rata de conversie.

Experienta utilizatorului

Datele sunt esentiale pentru a intelege modul in care utilizatorii interactioneaza cu site-ul web al afacerii. Prin urmarirea si optimizarea unei serii de factori, puteti gasi zonele de frictiune care dauneaza experientei utilizatorului.

  • Monitorizati implicarea utilizatorilor – Urmarirea implicarii utilizatorilor evidentiaza tipare precum rata de respingere, timpul petrecut pe pagina si clickurile.
  • Imbunatatiti capacitatea de utilizare – Completati testele A/B si experimentele pe baza datelor de urmarire, ajutand la proiectarea unei experiente mai intuitive pentru utilizatori.

Strategia de marketing

Analiza si optimizarea vor demonstra modul in care eforturile si directia de marketing si de branding functioneaza efectiv.

  • Urmarirea performantelor campaniei – Monitorizati eficienta unei campanii de marketing, cum ar fi urmarirea numarului de inscrieri la buletinul informativ prin e-mail.
  • Imbunatatiti rezultatele campaniei – Modificati elementele, cum ar fi un buton de apel la actiune sau plasarea publicitatii, pentru a rafina rezultatele unei campanii. Folositi configurarea si urmarirea managerului de etichete Google pentru un plus de eficienta.

Performanta tehnica

Problemele tehnice ar putea deraia rapid toata munca grea de marketing, branding si eforturi de vanzari. Pentru a continua sa oferi o experienta de utilizare fara cusur, urmarirea si optimizarea performantei unui site web este vitala.

  • Monitorizati starea de sanatate a site-ului – Urmariti performanta tehnica, inclusiv gasirea legaturilor rupte, a problemelor javascript si a paginilor lipsa.
  • Optimizati viteza site-ului web – Identificati modalitati de a accelera timpii de incarcare, cum ar fi punerea in cache a paginilor, comprimarea imaginilor si utilizarea unei gazduiri rapide.

INCERCATI SERVICIILE DE ANALIZA SI OPTIMIZARE A SITE-URILOR WEB

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies