Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

5 obstacole cu care se vor confrunta proprietarii de afaceri mici in 2024

Google News

Lumea afacerilor s-a schimbat rapid in ultimii cinci ani, lasandu-i pe multi proprietari de afaceri mici cu noi obstacole de depasit. In acest articol, examinam cinci provocari cu care se confrunta proprietarii de afaceri din zilele noastre si discutam strategii pentru a elimina barierele pentru succesul viitor. In timp ce in acest articol sunt oferite informatii generale, o consultatie cu Mario Grigorescu ne va permite sa discutam personal despre planurile dvs. strategice actuale si sa va oferim indrumari specifice afacerii dvs.

Consultant De Marketing

FINANTARE

Antreprenorii intra in afaceri cu o viziune: de multe ori fara a avea finantarea necesara pentru a o duce la bun sfarsit. Un plan de afaceri bine elaborat da viata acestei viziuni, prezentand situatiile financiare curente si proiectiile necesare pentru a cauta finantare prin intermediul investitorilor externi, al granturilor si al imprumuturilor.

Planificarea strategica este unul dintre cele mai importante aspecte ale demararii si dezvoltarii unei afaceri independente. De fapt, Biroul de Statistica a Muncii a indicat ca 20 % dintre intreprinderi se inchid in primul an, in cea mai mare parte din cauza lipsei de planificare. Cu toate acestea, elaborarea unui plan de afaceri nu este un lucru care se face o singura data. Un plan de afaceri este un document in continua evolutie care permite proprietarilor de afaceri sa faca fata provocarilor care apar pe parcursul afacerii.

O greseala critica facuta de multi proprietari de afaceri este lipsa de atentie acordata fluxului de numerar. Indiferent de sectorul in care activati, trebuie sa va asigurati ca veniturile pe care le generati vor acoperi costurile totale ale afacerii. O analiza a fluxului de numerar se adanceste mai mult pentru a ilustra momentul in care intra si iese profit din afacere, asigurandu-va ca veti avea numerar la indemana pentru a acoperi salariile, impozitele, inventarul si alte obligatii financiare esentiale si sensibile in timp.

Mentinerea unor inregistrari contabile precise si actualizarea periodica a planului strategic reprezinta cheia succesului financiar. Multi proprietari de afaceri considera ca externalizarea unora dintre aspectele mai complexe si mai greoaie ale exploatarii afacerii lor, cum ar fi contabilitatea, salarizarea, pregatirea impozitelor si obligatiile de conformitate, le ofera incredere in prezentarea planului lor de afaceri in fata potentialilor investitori.

Fie ca sunteti la inceput de drum, fie ca navigati in urmatorul capitol al exploatarii afacerii dumneavoastra, o consultatie GRATUITA cu Mario Grigorescu va poate ajuta sa identificati strategii pentru a consolida pozitia financiara a companiei dumneavoastra in mediul online, pentru anii urmatori. Planificarea financiara pentru mediul online, auditul seo personalizat cat si consultanta in marketing online se numara printre numeroasele servicii pe care le ofera Mario Grigorescu. Cu pachete complete de audit, consultanta si management online, putem crea un pachet de servicii personalizat care sa se potriveasca nevoilor si bugetului dumneavoastra. Completati formularul de Audit SEO Gratuit – click aici – si dati startul chiar acum.

https://agentpromovator.ro/consultant-in-marketing/

MARKETING

Recunoasterea marcii este un element important al succesului in orice industrie de produse sau servicii. Pozitionarea afacerii dvs. ca o marca consacrata poate fi coplesitoare pentru multi antreprenori. Este important sa identificati tendintele emergente din industrie, barierele la intrarea pe piata si alte obstacole anticipate, atunci cand dezvoltati o strategie de marketing.

Tendintele emergente in materie de recunoastere a marcii prezinta provocari atat pentru intreprinderile consacrate, cat si pentru cele nou-infiintate. Atunci cand se alege o marca de incredere, nostalgia joaca un rol semnificativ mai mic astazi decat in generatiile trecute. Mai degraba decat sa graviteze in jurul produselor si furnizorilor de servicii utilizate de parintii si bunicii lor, consumatorii mai tineri tanjesc dupa noutate si graviteaza in jurul companiilor a caror misiune se aliniaza cu valorile lor personale. Incorporarea strategiei de marketing atat in planul de afaceri, cat si in bugetul dumneavoastra este esentiala.

Administratia americana pentru intreprinderi mici recomanda ca intreprinderile sa aloce 5-10% din bugetul total pentru marketing si ar trebui sa anticipeze o investitie mai mare atunci cand incep sau isi extind o afacere. O greseala frecventa este aceea de a face reduceri ale bugetului de marketing ca reactie la o scadere a vanzarilor. Din nefericire, acest lucru poate duce la o scadere suplimentara, precum si la o diminuare a recunoasterii marcii, ceea ce agraveaza si mai mult impactul asupra veniturilor.

O scadere a vanzarilor poate indica momentul in care trebuie sa transferati fonduri suplimentare in bugetul de marketing. Revizuirea planului de afaceri cu un consultant de marketing de incredere va ajuta sa identificati modalitatile prin care ati putea elibera fonduri pentru initiative de marketing cu randament ridicat al investitiei si campanii de marketing orientate. Mario Grigorescu va poate ajuta sa incorporati planuri de urgenta detaliate in strategia dvs. de marketing, pregatindu-va sa reactionati rapid si eficient la schimbarile de pe piata. Consultarea initiala este gratuita! Click aici pentru a programa o consultatie gratuita.

NAVIGAREA CRESTERII

Cresterea este un indicator cheie al succesului, insa complexitatea de scara care insoteste expansiunea prezinta propriile bariere. Planificarea strategica este o componenta necesara atat pentru a facilita, cat si pentru a naviga prin crestere, si exista multe variabile care trebuie luate in considerare.

Navigarea in ceea ce priveste conformitatea si raspunderea, in special atunci cand o expansiune implica angajarea de personal peste granitele tarii, prezinta noi provocari. Reglementarile s-au schimbat rapid odata cu legislatia recenta la nivel mondial, ceea ce face dificila pentru proprietarii de afaceri sa fie la curent cu noutatile.

O provocare moderna cu care se confrunta proprietarii de afaceri este natura complexa a reglementarilor emergente in ceea ce priveste angajatii la distanta. Tendinta de angajare la distanta a ridicat intrebari juridice cu privire la jurisdictia statului asupra angajatorilor din afara statului. Multi factori sunt luati in considerare atunci cand se determina jurisdictia, inclusiv masura in care intreprinderea a fost infiintata in scopul desfasurarii de activitati comerciale in statul indepartat; masura in care angajatorul a facilitat munca la distanta prin furnizarea de echipamente de birou angajatului la distanta; locatia in care a fost executat contractul de munca; si motivul angajarii la distanta.

Daca jurisdictia este stabilita intr-un stat indepartat, angajatorul va fi supus reglementarilor impuse de legile acelui stat, inclusiv cele care reglementeaza lupta impotriva discriminarii, salariul minim, retinerea si plata impozitelor de stat pe munca, precum si beneficii cum ar fi concediul platit/neplatit garantat, indemnizatiile de somaj si altele.  Nerespectarea legislatiei poate avea consecinte civile si juridice. Reglementarile variaza in functie de stat si s-ar putea aplica chiar daca un angajator incalca din greseala legile dintr-un stat indepartat.

Externalizarea procesarii salarizarii ofera proprietarilor de afaceri un avantaj atunci cand intra pe piete noi. Externalizarea salarizarii atenueaza riscul prin transferarea raspunderii de la angajator la furnizorul de servicii de procesare a salariilor. In plus, descarcarea acestor sarcini elibereaza timp suplimentar pentru ca proprietarul si personalul afacerii sa se concentreze asupra altor aspecte ale expansiunii, cum ar fi finantarea, marketingul si angajarea de personal suplimentar.

PERSONAL

Mentinerea calitatii produselor si serviciilor pe care le oferiti in timp ce adaptati operatiunile si instruiti personal suplimentar este esentiala pentru succes. Atragerea si pastrarea angajatilor calificati reprezinta principala bariera cu care se confrunta antreprenorii in acest peisaj de afaceri in schimbare rapida. De fapt, 89% dintre angajatorii care au angajat in mod activ in ianuarie 2024 au raportat ca au primit putini sau niciun candidat calificat, lasand acele posturi neocupate.

Una dintre provocarile pentru atragerea candidatilor calificati este concurenta care ofera salarii, beneficii si avantaje care, de multe ori, nu sunt accesibile proprietarilor de afaceri mici. In randul lucratorilor americani care cauta in mod activ un nou loc de munca, 44% dintre acestia mentioneaza remuneratia ca fiind cea mai mare prioritate in aplicarea pentru un post.

Un alt aspect al dificultatilor de recrutare a personalului este fluctuatia de personal; o cheltuiala cu forta de munca pe care multi proprietari de afaceri o trec cu vederea. Potrivit Raportului privind locurile de munca din ianuarie 2024 al Federatiei Nationale a Intreprinderilor Independente, “procentul proprietarilor de intreprinderi mici care raporteaza calitatea fortei de munca ca fiind principala lor problema de functionare a intreprinderilor mici ramane ridicat, la 21%, cu 1 punct mai mult decat in decembrie [2023]”. In plus, costurile fortei de munca au fost citate ca fiind cea mai importanta problema cu care se confrunta proprietarii de afaceri in exploatarea afacerii lor.

Din fericire, exista strategii pe care proprietarii de intreprinderi mici le pot lua in considerare pentru a aborda aceste bariere.

TIMP/ENERGIE

Multi proprietari de afaceri sunt atrasi de antreprenoriat pentru ca doresc sa aiba mai mult control asupra vietii lor profesionale si personale. Echilibrul dintre viata profesionala si cea privata este mai mult decat un cuvant la moda; este obiectivul final atat pentru angajatori, cat si pentru angajati. Cu toate acestea, proprietarii de afaceri se trezesc adesea ca lucreaza mai multe ore decat oricand. De fapt, conform unui sondaj realizat de The Alternative Board, aproximativ 82% dintre proprietarii de afaceri mici lucreaza peste 40 de ore pe saptamana, iar aproximativ 39% lucreaza peste 60 de ore. In cele din urma, succesul afacerii cade pe umerii proprietarului afacerii, motiv pentru care este important sa se dezvolte strategii pentru a evita epuizarea.

Antreprenorii se lupta adesea cu tentatia de a le face pe toate. Dupa ce si-au construit afacerea de jos in sus, majoritatea proprietarilor de afaceri mici se lupta cu delegarea si externalizarea unor sarcini care ar putea fi preluate de un angajat intern sau de un contractor extern. Acest lucru poate duce la o proasta gestionare a timpului si la o productivitate redusa din partea proprietarului afacerii, ceea ce duce la costuri de oportunitate de a aloca altfel acel timp pentru alte aspecte ale cresterii afacerii lor.

Decizia de a decide ce sarcini sa delege si care sa le externalizeze este adesea un punct nevralgic pentru antreprenori. Sarcinile administrative pot fi transferate cu usurinta unui angajat intern, daca exista suficient personal, in timp ce sarcinile mai tehnice care necesita expertiza specializata sunt cel mai bine externalizate catre profesionisti in domeniul lor.

Desi costul este unul dintre principalii factori pe care proprietarii de afaceri ii iau in considerare atunci cand decid cand si ce sa externalizeze, multi considera ca externalizarea sarcinilor mai complexe si mai greoaie poate costa mai putin decat angajarea de personal suplimentar. Utilizarea furnizorilor de servicii contractate in domenii precum asistenta tehnica, serviciile juridice, contabilitatea, procesarea salariilor si pregatirea/inregistrarea taxelor sunt strategii pe care proprietarii de afaceri le pot folosi pentru a eficientiza procesele, a creste eficienta, a stimula productivitatea, a asigura acuratetea inregistrarilor financiare si, in cele din urma, a elibera timp pentru proprietarul afacerii.

Cu consultanta dvs. gratuita de la Mario Grigorescu, exploram strategii pentru delegarea si externalizarea aspectelor afacerii care se simt ca o corvoada, astfel incat sa va puteti concentra pe ceea ce v-a inspirat sa va lansati in afaceri in primul rand.

Contactati-ma acum pentru o consultanta gratuita – click aici. Sau puteti afla mai multe informatii aici – click aici “Unde afacerea dvs. este prioritatea noastra”.

Referinte:

1-Heinz, K. (2021, November 19). The True Costs of Employee Turnover. Builtin. Retrieved February 9, 2024, from https://www.americanbar.org/groups/labor_law/publications/labor_employment_law_news/fall-2021-issue/jurisdictional-questions-raised/

2-Lesonsky, R. (2019, July 9). How to Get the Most From Your Marketing Budget. Retrieved February 10, 2024, from https://www.sba.gov/blog/how-get-most-your-marketing-budget US Small Business Association

3-National Federation of Independent Business Research Foundation (2024, February 13). NFIB Small Business Jobs Report. NFIB. Retrieved February 13, 2024, from https://www.nfib.com/foundations/research-center/monthly-reports/jobs-report/

4- Sass, C. N., & Zumarraga, J. D. (2021, November 19). Jurisdictional Questions Raised When Remote Workers Reside in Other States and Countries. Retrieved February 10, 2024, from https://www.americanbar.org/groups/labor_law/publications/labor_employment_law_news/fall-2021-issue/jurisdictional-questions-raised/

5-Sutter, B. (2023, December 29). How Hard Small Business Owners Work. Retrieved February 10, 2024, from https://www.score.org/resource/blog-post/how-hard-small-business-owners-work

6-US Bureau of Labor Statistics (2024, February 4). Employment Situation Summary 2024. Retrieved February 14, 2024, from https://www.bls.gov/news.release/empsit.nr0.htm

7-US Small Business Association (2023, March 29). Frequently Asked Questions. US Small Business Association Office of Advocacy. Retrieved February 8, 2024, from https://advocacy.sba.gov/wp-content/uploads/2023/03/Frequently-Asked-Questions-About-Small-Business-March-2023-508c.pdf

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.