Branding, Dezvoltarea Afacerii, Noutati, SEO, Strategii Online

SEO vs. PPC: Cand este momentul potrivit pentru a plati?



Exista aproape la fel de multe strategii de , precum exista site-uri web de afaceri si fiecare dintre noi are propria sa teorie despre cum sa atraga cel mai bine traficul pe site-ul sau.

Dar care este solutia potrivita pentru afacerea dvs.?

Multe dintre aceste strategii se bazeaza pe doua idei: crearea unui site web care sa atraga oamenii sau sa ajunga la potentialii clienti pentru a le capta atentia. Aceste doua idei pot fi transformate in doua idei principale:
1. optimizarea motoarelor de cautare (SEO) , care are o mare legatura cu marketingul intern.
2. anunturile Pay Per Click (PPC) .

Deci, care este potrivit pentru voi? Cand ar trebui sa investiti in anunturi PPC si cand va puteti baza pe tactici SEO pentru a aduce clientii cautati?


SEO si construirea traficului dvs. organic

Daca ati petrecut ceva timp pe site-ul meu web sau pe profilul meu de business, stiti ca sunt pasionat de realizarea site-urilor web care produc trafic SEO organic pe termen lung si care sunt in concordanta cu ultimele tendinte in materie de SEO chiar pe pagina pentru a aduce noi oportunitati pe termen lung in loc sa fie pe termen scurt. Este vorba despre marketingul de intrare.

Dezvoltarea unui site care este conceput sa se deschida organic pe o pagina cu rezultatele cautarii, este o modalitate excelenta de a crea incredere pentru un potential client.
Gandeste-te: te-au cautat si te-au gasit, fara reclame! Ai fost solutia pe care au gasit-o pentru a-si rezolva problema! Asta e marketingul pe care nu poti pune pret!

Poate ati creat un blog plin de informatii utile pe care viitorii dvs. clienti le vor gasi de nerefuzat. Eforturile dvs. sunt de natura sa plateasca: marketerii care investesc si acorda prioritate eforturilor de creare a unor articole de calitate sunt de 13 ori mai siguri ca vor primi un ROI mai mare.

Rezultatele cautarii organice au o rata de clic (CTR) mai mare, iar un CTR mai mare iti imbunatateste clasamentul pe pagina de rezultate a motorului de cautare Google.

Ce inseamna asta pentru tine? Inseamna ca daca creezi un site web bazat pe SEO, aceasta este o modalitate incontestabila de a-ti imbunatati CTR-ul si de a aduce noi afaceri pe site-ul tau.

In timp ce optimizarea cautarii necesita timp, planificare atenta si fondurile de marketing pentru a obtine rezultatele cautate reprezinta un mod durabil si rentabil de a crea un site web care continua sa functioneze pentru dvs., mult timp dupa ce investiti in SEO.
Este ca si cum ai juca un joc pe termen lung in loc de un joc scurt. Este o pe termen lung si are un ROI excelent.


PPC: Targetarea vizibilitatii cu un accent incredibil

Daca „consumatorii online” au atata incredere in rezultatele cautarii organice si daca SEO este atat de eficient in obtinerea de clickuri si in generarea de oportunitati, de ce ar investi o companie in PPC ?

Ce trebuie sa ofere PPC pe care poate ca stilurile de marketing SEO nu le pot oferi?

Cu reclame PPC, totul se refera la controlul informatiilor pe care le vede consumatorul si este vorba despre locatia paginii. Nu puteti bate locatia unui anunt PPC in partea de sus a unei cautari SERP. De obicei, exista patru anunturi platite in partea de sus a unei pagini de cautare si trei anunturi platite in partea de sus a unui SERP mobil. Cand platiti pentru un anunt PPC, va veti asigura de faptul ca potentialii dvs. consumatori vor vedea rezultatul dvs. mai intai.

In plus, cu anunturile PPC, puteti controla anuntul care apare pentru cei care cauta pe web companii similare ale dvs. Aveti un control complet asupra a ceea ce spune anuntul dvs. si mai mult spatiu pentru a va transmite mesajul si pentru a va vedea marca.

De asemenea, aveti ocazia sa efectuati teste A / B si sa descoperiti ceea ce isi doresc cu adevarat clientii. Este o modalitate excelenta de a dezvolta o noua de marketing, deoarece primiti feedback imediat de la consumatori despre ceea ce functioneaza si ce nu.

Si partea cea mai buna? Este vazut doar de oameni care sunt deja interesati de ceea ce faceti. Si platiti doar pentru clickurile pe care le primiti.

Daca vindeti un produs, aveti si optiunea de a promova reclame vizuale la cumparaturi . Aceste reclame cu listare de produse ofera viitorilor dvs. clienti o idee mai buna despre ce face compania dvs. Trebuie sa va conectati cu consumatorii intr-un mod cu totul nou.

De ce functioneaza marketingul PPC pentru atatia oameni? Va ofera un control complet asupra bugetului . Trebuie sa setati o limita fixa ​​si sa nu cheltuiti mai mult decat atat.

Anunturile PPC va permit, de asemenea, sa vedeti date si sa aveti informatii directe despre succesul anunturilor dvs. Acesta va ofera date pentru a analiza si imbunatati eforturile dvs. de marketing.


Care varianta este potrivita pentru tine și cand?

Decizia pentru ca afacerea dvs.  sa plateasca pentru reclamele PPC sau in versiune de articole, pagini si link-uri care conduc catre varianta SEO este o decizie foarte personala, care depinde in totalitate de ce fel de afaceri aveti si care sunt obiectivele dvs. pe termen lung si pe termen scurt.

Daca afacerea ta este o afacere locala care serveste in mod special comunitatii tale, poti beneficia cu adevarat de o dezvoltare SEO concentrata pe vizibilitatea online din zona ta si pentru a-ti desfasura activitatea in topul rezultatelor cautarii din regiunea ta.

Cat de eficient este marketingul bazat pe SEO daca doriti sa stimulati traficul local? 70% dintre consumatorii care au efectuat o cautare locala au vizitat un magazin in decurs de 5Km!

Daca afacerea dvs. se ocupa de e-commerce, atunci reteaua dvs. ar trebui sa se extinda mai departe pentru a obtine o atentie mai larga ca vizibilitate online. S-ar putea sa concurezi impotriva unor companii mai mari sau a unor comercianti cu amanuntul online cunoscuti, pentru a-ti promova brandul. Pentru a face acest lucru, va poate avantaja sa luati in considerare o ruta PPC pe langa dezvoltarea site-ului dvs. SEO.

Aveti nevoie de oportunitati acum? Sau oferiti o promotie pe termen scurt, si va extindenti afacerea raspandind cuvintele despre alte dezvoltari demne de o stire? Poate ca va simtiti blocati in strategiile dvs. de marketing si cautati informatii noi de la clienti, despre ce functioneaza si ce nu.

Daca raspunsul este da, PPC poate fi un mod util de a conduce traficul pe site-ul dvs., de a creste gradul de constientizare si de a primi date de marketing nepretuite.



Crearea unei forte de neoprit: Utilizarea SEO si PPC impreuna

Iata adevarul: nu trebuie sa alegeti intre SEO si tactica PPC. De fapt, le puteti folosi pe amandoua pentru a realiza lucruri foarte diferite astfel incat sa va creati marca favorita.

Care sunt avantajele utilizarii celor doua strategii impreuna? Datele colectate din reclamele PPC pot fi utilizate pentru a va dezvolta in continuare strategiile SEO bazate pe ceea ce a fost eficient in anunturile dvs. PPC. In acest fel, anunturile dvs. PPC pot deveni o investitie.
Anunturile PPC sunt o modalitate excelenta de a testa strategiile de cuvinte cheie inainte de a le investi in strategiile dvs. SEO.

Puteti sa va dezvoltati in continuare SEO pentru a continua sa jucati jocul lung, pentru a crea un site web cu continut care sa se auto-sustina si care conduce traficul. De asemenea, puteti utiliza reclame PPC pentru a dezvolta cunostintele despre informatii imediate din zona dvs. de interes, cum ar fi promotii si reduceri.

Imi pasa profund sa creez perfecta pentru brandul tau. La fel cum marca dvs. este unica in ceea ce ofera, o de a copia continutul modulelor de tip cookies nu va functiona pentru afacerea dvs. online.

Sa lucram impreuna pentru a crea o de marketing care sa reprezinte echilibrul perfect dintre strategiile SEO si PPC – si adevarata personalitate a marcii dvs.


Completeaza formularul de mai jos chiar acum pentru a obtine o estimare gratuita a afacerii tale online!



Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!