Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

Diferenta dintre SEO ieftin si SEO accesibil

Google News

Ieftin si accesibil nu sunt neaparat acelasi lucru, iar acest lucru se aplica la fel de mult pentru campaniile SEO, pe cat face de mult doriti sa cheltuiti banii castigati din greu in optimizarea serviciilor dvs. online.

Cheia pentru ca ceva sa fie accesibil este sa ofere o valoare palpabila pentru banii investiti. Deci, atunci cand cautati o companie SEO accesibila, cum va asigurati ca obtineti acest lucru?

Seo

Primul lucru de inteles este ca expertiza SEO nu este ieftina. SEO implica o multime de servicii detaliate care necesita timp si efort, deci trebuie sa va asteptati sa platiti pentru acea munca. Avand in vedere acest lucru, daca suma pe care o oferiti pentru un pachet SEO este prea mare pentru a fi adevarat, atunci probabil ca efortul va fi rasplatit pe masura investiei. Pentru a fi accesibila, agentia SEO pe care o luati in considerare trebuie sa va ofere toate serviciile de care aveti nevoie, intr-un interval de timp care se potriveste nevoilor dvs., si sa faceti acest lucru in limita bugetului pe care il aveti la dispozitie. In ceea ce priveste bugetele, este important sa ne amintim ca accesibil este un termen relativ.

Bugetul de marketing si SEO al unui start-up mic si al unei corporatii multinationale sunt foarte diferite si, prin urmare, la fel si intelegerea fiecarei companii despre ceea ce este accesibil in bugetul oferit. Acesta este motivul pentru care trebuie sa cautati un specialist SEO cu experienta, in functie de tipul si marimea afacerii dvs. Nu numai ca o sa va inteleaga mai bine afacerea dvs., dar va intelege si mai bine constrangerile dvs. bugetare.

Ce inseamna consultant in marketing

Cu toate acestea, un serviciu SEO ieftin ar dori sa isi maximizeze profitul, in timp ce lucreaza cat mai putin posibil la strategia de abordare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele. Acest lucru inseamna, de asemenea, ca este mai putin probabil sa obtina banii inapoi in afacerea lor pentru a obtine acel statut necesar in angajarea celui mai bun specialist sau pentru a crea contactele necesare pentru a oferi aspecte precum backlinkuri de calitate care sunt vitale pentru imbunatatirea clasamentului in Google.

Dar, cum faci diferenta cand abordezi prima data agentiile sau expertul SEO. Cheia este sa ascultati nu numai ceea ce spun ei ca pot oferi, ci si intrebarile pe care vi le pun. O agentie care doreste sa va ofere raport calitate-pret doreste sa stie despre afacerea dvs., nevoile dvs. si obiectivele dvs.

Acestia se vor uita nu numai la ceea ce pot face pentru dvs. in functie de bugetul dvs., ci si la modul in care pot extinde ceea ce ofera pe masura ce afacerea dvs. creste. O astfel de agentie SEO accesibila, vede valoarea in a va ajuta sa realizati acum asigurarea unor bugete mai mari pe viitor, pe masura ce acoperirea si nevoile dvs. cresc. Cu toate acestea, o companie SEO ieftina are mai putine sanse de a pune intrebari, deoarece vor avea o abordare ,,unica pentru toti” legata strict de partea legata de buget.

Calitatea este un alt indicator al faptului daca agentia este mai degraba accesibila decat ieftina. Continutul slab este un dezastru pentru site-ul dvs. si, in cele din urma, pentru afacerea dvs. Avand in vedere acest lucru, calitatea continutului oferit de companie este vitala. Uitati-va nu numai la exemple pe care vi le ofera, ci si ofera linkuri catre site-uri web la care au lucrat, astfel incat sa puteti vedea cum arata continutul atunci cand este live.

De asemenea, cautati aceste site-uri web folosind cele mai comune motoare de cautare si vedeti unde se claseaza. Desi nu va puteti astepta ca fiecare site web sa fie pe primul loc, ar trebui sa va asteptati ca un numar rezonabil dintre acestea sa se claseze pe prima pagina.

Determinarea diferentei dintre o agentie SEO ieftina si o agentie SEO accesibila ar putea fi diferenta dintre succesul sau esecul afacerii dvs. Nu ar trebui sa sari niciodata la prima, fara a explora mai intai ce servicii ofera pentru banii pe care ii cer.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies