Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Google News

Descoperiti Predictii Google si Tendinte SEO ale expertilor pentru 2023 pe baza actualizarilor de algoritmi din acest an, pentru a va pregati pentru urmatoarea miscare Google si pentru a fi in fata competitiei in 2022 a fost un an plin de schimbari pentru industria SEO si nu exista niciun semn de incetinire.

Prezenta Online

Numai in acest an, Google a renuntat la opt actualizari confirmate si neconfirmate – lasand multe afaceri in urma clasamenelor, care se straduiau sa tina pasul.

Cu atat de multa volatilitate, cum va puteti adapta strategia SEO pentru a o mentine proaspata si relevanta?

Cum vor afecta schimbarile de algoritmi din acest an strategia dvs. SEO din 2023?

Cum va puteti pregati pentru urmatoarea miscare Google si sa fiti in fata concurentei?

Pe 14 decembrie – Loren Baker – fondatorul prestigioasei publicatii SEJ – a moderat un webinar cu Pat Reinhart, vicepresedinte la Conductor.

Reinhart a recapitulat cele mai importante informatii SEO din acest an si a impartasit cateva predictii ale expertilor bazate pe actualizarile algoritmului din 2022 pentru a descoperi ce ne poate rezerva anul viitor.

Iata un rezumat al webinarului.

Ceea ce face ca anul acesta, si posibil anul viitor, sa fie atat de intens, este faptul ca timpul dintre actualizarile de algoritmi este din ce in ce mai scurt si acestea incep sa se desfasoare unele peste altele.

 

Google va continua sa testeze noi caracteristici si tipuri de rezultate.

Ce inseamna asta? Mai multe schimbari de algoritmi vor avea loc in mai putin timp, ceea ce echivaleaza cu mai multa volatilitate.

3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Actualizarile se desfasoara unele peste altele intr-o succesiune mai stransa.
  2. Actualizarile incep sa fie lansate mai rapid.
  3. Google nu mai are grija de sentimentele tale.

In acest an, vor exista mai multe teste si solicitari de date din partea Google din cauza a ceea ce se intampla in randul generatiilor tinere, ceea ce ne conduce la urmatoarea predictie.

Predictia #2: Cautarea vizuala va deveni mai importanta

Generatia Z se indreapta catre TikTok si Instagram pentru nevoile lor de cautare, ocolind efectiv Google.

Google se schimba pentru a tine pasul.

Generatiile mai tinere se conecteaza mai bine cu elementele vizuale, deoarece le ofera o experienta mai buna.

Astfel, Google foloseste acum mai multe elemente vizuale in cautare.

3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Aveti grija de imaginile pe care le creati.
  2. Creati continut video.
  3. Google nu este singurul motor de cautare.

Predictia #3: Mai multe companii vor lua in serios SEO tehnic

Google doreste sa ofere utilizatorilor o experienta buna, asa ca devine din ce in ce mai important sa va asigurati ca site-ul dvs. functioneaza la nivel tehnic.

Multe companii stiu acum ca solutia este de a stabili un sistem prin care site-ul dvs. este monitorizat in mod constant, trecand la o mentalitate “always-on”.

3 Lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Sanatatea site-ului dumneavoastra.
  2. Abordarea dumneavoastra.
  3. Algoritmii pe care ii vizati in mod specific.

Predictia #4: Companiile vor investi in Metaverse

Este intelept sa nu se investeasca inca in Metaverse, deoarece acest fapt nu a fost inca dovedit ca este util 100% pana in acest moment.

3 lucruri la care trebuie sa fiti atenti:

  1. Nu este pregatit.
  2. Nu il foloseste nimeni.
  3. Probabil ca va deveni foarte ciudat, foarte repede.

Predictia #5: Toata lumea va uita de Universal Analytics care va disparea

Toata lumea uita faptul ca Universal Analytics va disparea la 1 iulie 2023. Si va fi o nebunie pentru cei care nu au configurat niciodata GA4.

In timp ce majoritatea predictiilor au de-a face cu algoritmii, la sfarsitul zilei, este vorba despre continutul pe care il creati si experienta pe care o oferiti clientilor, asa ca asigurati-va ca sunteti in masura sa o urmariti eficient in 2023.

[Diapozitive] Predictii Google si Tendinte SEO in 2023

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta. Declaratie Cookies