In opinia expertilor in marketing digital, SEO este, fara indoiala, una dintre cele mai importante componente ale oricarui plan de marketing outbound. Dar, ocazional, apare ocazional un client care este interesat doar sa vada rezultate rapid si nu este dispus sa cheltuiasca bani in SEO.
Cum ati descrie avantajele SEO? Ce efecte suplimentare poate avea SEO asupra rentabilitatii investitiei clientului vostru?
Aceasta postare va explora modul in care agentia dvs. ar trebui sa incorporeze intreaga imagine a rentabilitatii investitiei SEO in urmatoarea propunere SEO si va sublinia beneficiile directe ale SEO pentru a va convinge clientii. Vom discuta, de asemenea, cateva alte avantaje pe care multi proprietari de companii le trec cu vederea, dar ar trebui sa le ia in considerare!
SEO creste traficul, clientii potentiali si vanzarile pentru afacerea dvs.
SEO creste traficul site-ului dvs. si reprezinta un avantaj cheie pentru afacerea dvs.
Veti obtine mai multe accesari si vizite pe site-ul web daca site-ul dvs. se claseaza bine in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare (SERP). Deoarece site-urile web optimizate SEO sunt de obicei mai simple de gasit pentru cei care cauta pe internet, SEO va permite, de asemenea, sa generati mai multi clienti potentiali si vanzari online. In plus, site-urile web care au fost optimizate SEO au adesea rate de conversie mai mari, ceea ce inseamna ca mai multi vizitatori vor deveni clienti platitori.
Mentine-ti avantajul competitiv
Omniprezenta
Concluzia fireasca este ca SEO va continua sa existe atata timp cat oamenii vor folosi motoarele de cautare pentru a cauta date pe internet. Primul care furnizeaza informatii (excelente) despre subiectul pe care l-ar putea cauta clientii tai este tot ceea ce este necesar pentru ca afacerea ta sa fie lider de piata in mediul online.
Videoclip urmarit… Vedeta in publicitate?
Asistam la o crestere semnificativa a publicitatii video si, pe baza acestor date, se poate concluziona ca videoclipul ar putea fi forma standard de publicitate in viitor. Semnificatia SEO in acest context este destul de evidenta. Pe langa faptul ca sunt teoretic solide, clipurile dvs. de afaceri trebuie, de asemenea, sa fie corect optimizate, promovate si distribuite cu ajutorul strategiilor SEO.
Extinde-ti clientela
SEO ajuta la atingerea publicului tinta
Prin utilizarea de cuvinte cheie sau expresii pertinente care corespund interogarilor de cautare, SEO va ajuta sa va conectati cu potentialii clienti. Veti observa o crestere a traficului pe site-ul web din cauza consumatorilor care cauta anumiti termeni asociati cu produsele/serviciile dvs. oferite de catre compania dvs.
Google se schimba frecvent, dar SEO ramane neschimbat
Cu toate acestea, in ciuda tuturor modificarilor aduse de Google, marketingul motoarelor de cautare a devenit mai eficient in timp. In plus, daca tineti pasul cu cele mai recente tendinte SEO si cele mai bune practici, veti putea modifica strategia SEO a clientului dvs. ca raspuns la schimbarile viitoare.
Cresteti recunoasterea marcii
Tehnologia mobila domina in 2022
Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.