Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

SEO pentru avocati – 10 sfaturi eficiente de redactare a legii

Google News

Tim Absalikov* – SEO pentru avocati inseamna adoptarea celei mai bune firme de avocatura SEO si marketing legal in general. Aceasta implica o utilizare experta a abilitatilor de copywriting atat pentru marketingul de continut (cum ar fi blogging-ul unei firme de avocatura), cat si pentru publicitatea firmei de avocatura (cum ar fi reclamele pe Facebook sau YouTube).
Copywriting-ul firmei de avocatura este o specialitate care necesita un set unic de abilitati. Asta pentru ca avocatii trebuie sa scrie continut persuasiv pentru a castiga cazurile si adesea trebuie sa faca acest lucru intr-o singura pagina. Cei mai buni redactori de legi stiu sa foloseasca cuvintele nu numai in scopuri legale, ci si in scopuri de marketing – pentru a obtine rezultate SEO de top pentru site-urile de drept, folosind cuvinte si tehnici de marketing de continut cu succes.

Asadar, daca doriti sa va imbunatatiti abilitatile de scriere sau sa gasiti de lucru ca si avocat, cititi mai departe cele 10 sfaturi eficiente de redactare juridica pentru a construi incredere si autoritate pentru firma dvs. de avocatura, inclusiv abordarea punctelor slabe ale publicului dvs. si stiind exact care sunt acestea.

Cum poate redactarea juridica sa imbunatateasca increderea intr-o firma de avocatura?

Cei care doresc sa foloseasca o firma de avocatura pentru un anumit serviciu juridic vor cauta, fara indoiala, pe internet dupa firmele de avocatura populare – nu numai cei care isi promoveaza expertiza prin publicitate si alte tehnici de marketing online, ci si folosind excelente tehnici de copywriting si marketing de continut, ambele fiind instrumente puternice de SEO pentru avocati, disponibile oriunde.

Firmele de avocatura pot folosi tehnici de redactare juridica, cum ar fi copia marturiei clientilor, pentru a creste increderea in serviciile lor si pentru a le arata clientilor potentiali experienta echipei lor. Obtinerea de recenzii pozitive a firmelor de avocatura este, fara indoiala, una dintre cele mai bune tehnici pe care le puteti folosi pentru a obtine o rata de clic mai mare catre site-ul firmei dvs. de avocatura.

Dupa cum am scris anterior, recenziile consumatorilor si recomandarile din gura in gura sunt folosite de aproximativ 80% dintre consumatori atunci cand cumpara servicii, inclusiv cele de la firmele de avocatura. Este o tehnica ,,de varf” pentru a dezvolta cele mai bune rezultate SEO pentru firme de avocatura si pentru a obtine clasamente online bune – precum si clienti noi.

1. Cercetati in detaliu piata

O multime de firme de avocatura au o intelegere suficient de buna asupra domeniilor lor respective, dar multi nu au idee despre cererea de pe piata pentru servicii de redactare juridica. Industria juridica este una uriasa si are o multime de nevoi cand vine vorba de marketing. Exista o multime de oportunitati pe care sa le valorificati, astfel incat munca dvs. ar fi sa le gasiti pe cele mai bune si sa-i faceti pe potentialii clienti, constienti de ele.

Cand parcurgeti toate caile posibile de cercetare, nu numai ca trebuie sa cunoasteti piata, ci si tipul de servicii pe care oamenii le cauta in prezent.

Odata ce aveti o intelegere puternica, va fi o sarcina mai usoara sa veniti cu o copie care sa se adreseze direct publicului tinta. Prin directionarea clientilor potentiali conform cerintelor acestora, puteti atrage mai multi clienti potentiali care in cele din urma se vor transforma in conversii online.

2. Abordati punctele sensibile ale clientilor dvs.

A avea o intelegere profunda a bazei dvs. de clienti este primul pas catre o redactare de succes a dreptului. Folosind sondaje si alte metode de cercetare, identificati punctele lor forte si ceea ce cauta intr-un produs sau serviciu.

Odata ce stiti acest lucru, puteti aborda aceste probleme direct cu copia dvs. de vanzare. Facand acest lucru, ii anuntati  pe potentialii dvs. ca ii intelegeti pe ei cat si nevoile lor.

3. Adresati-va celor mai mari preocupari si obiective ale publicului dvs.

In cazul in care sunteti avocat specializat in copywriting audienta dvs. este reprezentata de oameni care va citesc site-ul sau postarile pe blog pentru a afla mai multe despre ce puteti face pentru ei. Adesea, acesti potentiali clienti nu vor fi ei insisi avocati; in schimb, sunt de obicei consumatori bine informati, care au nevoie doar de cateva puncte cheie pentru a intelege ceea ce reprezentati si valoarea pe care o aduce firma dumneavoastra.

Ar trebui sa va puteti reduce copywriting-ul doar suficient, astfel incat sa ofere suficiente informatii pentru ca clientii potentiali sa decida daca doresc sau nu sa foloseasca serviciile dumneavoastra juridice.

Asigurati-va ca abordati preocuparile si obiectivele lor principale atunci cand scrieti o copie a legii si folositi un limbaj persuasiv care ii va convinge de valoarea dvs.

4. Determinati propunerea dvs. unica de vanzare

Un USP puternic sau o propunere de vanzare unica poate creste rapid vanzarile oricarui serviciu sau produs. Cand scrieti o copie, cheia este sa va concentrati asupra experientei clientului dvs. si asupra modului in care el va beneficia.

Ce te face diferit?

Ce servicii oferiti pe care nimeni altcineva nu le ofera?

Ar putea fi ceva la fel de simplu ca o livrare gratuita in ziua urmatoare sau o garantie ca veti depasi pretul oricarui concurent.

5. Incepeti cu continutul dvs. cel mai valoros

Multi avocati sunt tentati sa isi inceapa prezentarea cu ceva de genul ,,Firma de avocatura XYZ este specializata in…” sau sa explice natura firmei dumneavoastra.

Acest lucru este inutil si va diminua transformarea vizitatorilor in clienti potentiali. Sunt deja aici pentru ca ei cauta ajutor juridic, asa ca cel mai bine este sa intri direct in continutul tau cel mai valoros, care va scurtcircuita materialul celui care pierde timpul si va duce la esenta a ceea ce cauta publicul tau.

6. Scrieti pentru o ,,audienta cu o singura persoana”

Firmele mici de avocatura nu ar trebui sa incerce sa multumeasca pe toata lumea, ci, in schimb, sa isi vizeze copia catre o persoana despre care stiu ca va fi interesata de serviciile lor. Apoi extindeti acea copie folosind mesaje de marketing pentru a implica mai multi oameni din aceeasi audienta de nisa.

Aprofundarea in nisa dvs. juridica cu continut de calitate va va ajuta sa va construiti increderea si autoritatea, precum si sa va ajutati sa construiti un SEO local al firmei dvs. de avocatura pana la un punct in care puteti obtine pozitii solide si inalte in Google si pe celelalte motoare de cautare.

7. Evitati utilizarea Legalese sau alt jargon legal

Scopul copywriting-ului juridic pentru firmele de avocatura este de a ajuta firma dvs. de avocatura sa iasa in evidenta fata de concurenta. Pentru a va exprima punctul de vedere, trebuie sa intrati in ideologia publicului tinta.

E posibil ca clientii dvs. sa fi citit deja scrisori sau e-mailuri de la diversi avocati si, in cea mai mare parte, se vor impiedica cand vine vorba de legalizarea pe care o ofera adesea un astfel de continut. Evita acea problema. Nu trebuie sa explicati totul, ci mai degraba sa convingeti cititorul sa ia masuri si sa va contacteze in legatura cu problemele respective.

8. Obiectiile trebuie tratate din timp

Daca exista obiectii de facut, in special cele legate de chestiuni juridice, adresati-le din timp. Acesta este singurul mod in care clientul va sti ca le-ati anticipat nevoile si ati schitat deja o solutie. Este, de asemenea, un SEO legal solid, deoarece Google cauta din ce in ce mai mult sa imbunatateasca atat relevanta interogarilor de cautare, cat si autoritatea si credibilitatea surselor, asa ca faceti fata obiectiilor si oferiti cea mai buna valoare posibila atunci cand raspundeti sau scrieti. Acest lucru are sens maxim in ceea ce priveste SEO-ul oricarui avocat.

Inca o data, acest lucru va asigura, de asemenea, ca va construiti propria autoritate in domeniul dvs. de specialitate, precum si construirea increderii cu publicul dvs., iar combinatia este imbatabila in ceea ce priveste generarea de clienti potentiali si de munca de calitate.

9. Asigurati-va ca detineti un Lead Magnet atragator

Cand concepeti un continut care sa genereze lead magnet, scopul este sa creati ceva suficient de convingator incat publicul dvs. sa-si ofere adresa de e-mail in schimbul acesteia. Ar trebui sa fie concis si la obiect, dar trebuie sa fie si bine scris. Daca ii faci pe cititori sa lucreze prea mult pentru a intelege care este magnetul tau principal sau de ce ar trebui sa-l citeasca, ii vei pierde.

Verificati propriul blog de lege pentru a vedea ce continut este cel mai citit sau cel mai solicitat. Care este cel mai popular? Google Analytics si instrumentele similare va vor arata cele mai populare postari. Acestea pot fi adesea folosite pentru a crea magneti de lead rapid pe care ii puteti folosi pentru a obtine inscrieri de la potentiali clienti pentru site-ul dvs.

10. Include apeluri la actiune

Copywriting-ul juridic este o forma de scriere persuasiva. Un indemn la actiune (CTA) joaca un rol critic in succesul paginilor web, postarilor de blog si al campaniilor de e-mail marketing ale unei firme de avocatura. Indemnurile ii motiveaza pe vizitatori sa ia masuri, oferindu-le urmatorul pas pe care sa-l parcurga.

Daca utilizati reclame YouTube pentru a genera clienti noi, atunci fiti pe deplin constienti de diferitele tipuri de publicitate disponibile pe YouTube si de modul in care acestea functioneaza – construiti-va CTA-uri atunci cand publicati anuntul in retea.

Concluzie

Pentru a rezuma, un anunt juridic bine scris respecta legea, fara a incalca niciuna dintre regulile acesteia. Un copywriter care are cunostinte bune despre aceste reguli va poate ajuta sa evitati problemele fata de autoritatile relevante. Cu toate acestea, daca anuntul dvs. este retinut sau respins, nu va descurajati – consultati un copywriter profesionist care va poate revizui anuntul, astfel incat sa poata fi aprobat.
Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.