noutati google

Ce presupune crearea unei strategii SEO solide pentru un cabinet medical, un cabinet medical sau o alta afacere din industria medicala? Obiectivele finale de imbunatatire a pozitionarii pe motoarele de cautare, trafic web directionat si cresterea numarului de potentiali pacienti care suna pentru informatii sau programari sunt posibile daca organizati si analizati ceea ce doresc oamenii de fiecare data cand cauta online.

Pentru o afacere din industria medicala cu orientare geografica, practicile SEO locale reprezinta cea mai solida fundatie a unei strategii cu mai multe fatete. De exemplu, in timp ce unii oameni pot cauta informatii despre simptomele sau diagnosticul lor, acestia nu devin intotdeauna pacienti rapid. Asa ca, in schimb, concentrati-va pe atragerea atentiei celor care cauta expresii precum “cabinete medicale in apropierea mea” sau termeni de specialitate combinati cu un oras sau cu numele unui oras sau cu codul postal local.

Foarte putini oameni cauta ajutor medical departe de locul in care locuiesc sau lucreaza. Daca doriti o atentie de calitate din partea persoanelor locale care au nevoie de serviciile de sanatate pe care le oferiti, cabinetul dumneavoastra medical trebuie sa apara in partea de sus a rezultatelor cautarilor si pe Google Maps.

Cum faceti ca acest lucru sa se intample? Cum puteti ca cabinetul dumneavoastra medical sa apara mai des in fata oamenilor care au cel mai probabil nevoie de tipul de ingrijire pe care il oferiti? Totul se reduce la o strategie SEO robusta si diversa.

Sursa: gymdesk.com

La fel cum un medic face teste si pune intrebari pacientului despre starea sa de sanatate, un expert in optimizare analizeaza potentialul actual al cabinetului dumneavoastra medical pentru a determina ce trebuie facut in continuare.

Potrivit Digital Authority Partners, nu va puteti imbunatati daca nu intelegeti situatia de baza. Un audit aprofundat implica examinarea datelor de trafic de la Google Analytics sau din alte surse, cautarea de erori sau omisiuni pe site, pe paginile de social media si in directoare, cautarea de probleme tehnice si compararea statutului dvs. cu cel al concurentei.

Aprofundarea eforturilor de SEO local

Inainte de finalizarea procesului de audit, acordati o atentie deosebita vizibilitatii locale. Aceasta constientizare va asigura ca traficul pe care il primiti provine dintr-o regiune pe care o deserveste cabinetul dumneavoastra medical.

De asemenea, acordati-va timp pentru a va examina listele de afaceri din directoarele de afaceri locale, cum ar fi Google My Business, Maps etc. Verificati de doua ori numele, adresa, numarul de telefon (NAP) si alte informatii de contact. Pentru rezultate optime, acestea trebuie sa corespunda exact oriunde apar pe internet.

Triarea problemelor si efectuarea de imbunatatiri pe baza datelor prioritare

Source: conroycreativecounsel.com

SEO cuprinde atat de multe actiuni potentiale. De exemplu, ati putea scrie un nou articol pe blog cu cuvinte cheie de mare valoare, ati putea crea un backlink catre un articol de acum patru ani, ati putea posta si partaja informatii pe retelele de socializare sau ati putea accelera timpul de incarcare a imaginilor de pe site-ul dvs. cu o secunda. Vreti ca actiunile dvs. sa faca cea mai semnificativa diferenta posibila.

La fel ca in medicina, atunci cand va dati seama care este cel mai bun tratament pentru un pacient, trebuie sa decideti care sunt cele mai eficiente strategii de optimizare. SEO proactiv obtine rezultate excelente. Totusi, cel mai bine ar fi ca intotdeauna sa determinati urmatoarea actiune pe baza datelor. De exemplu, scrieti un altul daca obtineti mult trafic din postari cu cuvinte bine definite. Probabil ca nu veti obtine aceleasi rezultate de la un link vechi de patru ani.

Google vrea relevanta, precizie si consecventa

Dupa cum am mentionat mai sus, NAP-ul dvs. trebuie sa arate la fel peste tot unde postati online. Fiti atenti la abrevierile din adresa dvs., la paranteze, la liniutele din numarul de telefon si la denumirea legala a cabinetului dvs. medical. Orice discrepanta duce la o presupusa lipsa de incredere.

Potrivit robotilor motoarelor de cautare, cum poate cineva sa aiba incredere in dumneavoastra pentru a va oferi servicii medicale de calitate daca nu puteti corecta informatiile esentiale despre organizatia dumneavoastra? Capacitatea de a face marketing in mod inteligent este, de asemenea, un semn de eficienta, pe care oamenii care au nevoie de un medic il apreciaza.

Standardul de aur pentru toata optimizarea pentru motoarele de cautare este relevanta. Expertii Google creeaza si actualizeaza cu atentie algoritmul pentru a maximiza sansele ca o persoana care cauta sa gaseasca ceea ce are nevoie. Atunci cand va listati cabinetul in directoare de inalta calitate, cu informatii exacte si actualizate, ajutati sa convingeti motoarele de cautare ca aveti ceea ce va trebuie.

Urmariti intotdeauna datele si analizati rezultatele in schimbare

Sursa: artusdigital.com

Nu ati diagnostica pe cineva cu o boala grava, nu i-ati da niste medicamente si nu ati programa niciodata o intalnire de monitorizare pentru a vedea daca se simte mai bine. Este nevoie de o ingrijire continua similara pentru a va ingriji strategia SEO.

Google Analytics si alte instrumente online va ajuta sa intelegeti totul, de la traficul de cuvinte cheie la vizitatorii site-ului web si pana la conversia de lead-uri. Aceste elemente de baza nu fac decat sa zgarie suprafata tipului de date pe care ar trebui sa le urmariti. Cu cat stiti mai multe, cu atat mai multe imbunatatiri puteti face si cu atat mai bune vor fi rezultatele pe care le veti obtine acum si in viitor.

Odata ce aveti informatii despre starea actuala a SEO, ati identificat problemele potentiale si ati prioritizat schimbarile pe parcurs, trebuie sa cunoasteti strategiile care va vor ajuta sa obtineti mai multa atentie din partea persoanelor care cauta ingrijiri medicale.

Printre optiuni se numara perfectionarea paginilor Google My Business si a altor pagini de anuare locale; utilizarea eficienta a etichetelor title, meta, header si a etichetelor de imagine; actualizarea arhitecturii site-ului dvs. web, adaugarea unei harti a site-ului si reducerea timpilor de incarcare; crearea unui continut relevant si de inalta calitate atat pe site-ul web, cat si in afara acestuia; si facilitarea extrem de mare a gasirii de catre vizitatorii site-ului a ceea ce doresc si a contactarii dvs. pentru o programare.

In cele mai multe cazuri, angajarea unui consultant de marketing online experimentat si profesionist pentru a va aborda sarcinile de optimizare continua are sens. La urma urmei, trebuie sa va concentrati pe tratarea pacientilor si pe gestionarea cabinetului dumneavoastra medical. In timp ce unele dintre sarcinile enumerate mai sus pot fi finalizate rapid si au rezultate rapide, majoritatea sunt planuri pe termen mai lung.

Nu puteti construi o strategie SEO eficienta pentru un cabinet medical o singura data si apoi sa lasati lucrurile in pace. Algoritmii si concurenta se schimba in mod constant, iar daca nu luati masuri continue pentru a va imbunatati, va va lipsi avantajul competitiv care face ca afacerea dvs. medicala sa aiba succes.