Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

Google Ads vs SEO: pe care il alegi?

Google News

Daca sunteti nou in marketingul digital sau un proprietar de afaceri care doreste sa inteleaga diferenta dintre Google Ads vs SEO inainte de a o implementa ca si solutie pentru afacerea dvs., atunci acest articol este pentru dvs. Inteleg situatia in care ai fi auzit de termeni precum: Anunturi Google, Pay-Per-Click, Adwords, SEO si Cautare Organica, care ca incepator s-ar putea sa te lase nedumerit ca si termeni. Sa luam fiecare termen si sa aflam ce reprezinta si cum functioneaza.

Ads Vs Seo

Search Engine Optimization

Ce inseamna SEO?

Optimizarea motorului de cautare (SEO) este un set de activitati continue desfasurate de experti SEO de la Agent Promovator Intl pe un site web pentru a-l indexa pe motorul de cautare Google cu cele mai cautate cuvinte cheie si pentru a obtine trafic organic.

Esti inca confuz?

Sa spunem in termeni simpli. De exemplu, sa presupunem ca ati construit un site web nou pentru afacerea dvs. online de imbracaminte Puma, iar datorita faptului ca este nou, clientii dvs. nu au nici o idee despre site-ul dvs. web sau de afaceri. Am dreptate? In acest caz, nu este vorba doar de clientii dvs., dar si Google nu are nici o idee despre existenta site-ului dvs. web, oricat de atragator ar parea. Asadar, daca cineva cauta cuvinte cheie precum jacheta Puma, site-ul dvs. web nu va fi gasit nicaieri pe Google pentru acel termen de cautare. Google foloseste un algoritm pentru identificarea si indexarea site-ului dvs. web. Setul de activitati desfasurate de experti SEO de la AgentPromovator.com pentru ca site-ul dvs. web sa fie afisat in partea de sus a paginii Google pentru cuvintele cheie care vor conduce trafic si vizite online pentru dvs. se numeste SEO sau Optimizarea Motorului de Cautare.

Este benefica investitia in SEO?

Ar fi trebuit sa stii pana acum. Daca clientii dvs. nu pot gasi afacerea ta pe Google atunci cand cauta serviciile sau produsele pe care le oferi, atunci concurentul tau va profita de posibilitatea de a te lasa fara nimic.

Asadar, este important pentru toate intreprinderile online sa investeasca in cea mai buna agentie sau expert SEO si sa se clasifice cuvintele cheie care sunt relevante pentru afacerea lor.

Cum functioneaza sistemul SEO?

Atunci cand un consumator cauta un cuvant cheie pe Google, Google examineaza arhiva sa pentru toate paginile web indexate pentru a gasi o pagina web care sa contina informatii relevante pentru categoria de cautare.

Dupa ce a luat in considerare multi alti factori importanti, cum ar fi autoritatea domeniului, varsta continutului si asa mai departe, Google prezinta pagina web utilizatorului.

Ce este Google Ads (cunoscut anterior ca Adwords)?

Anunturi Google cunoscute altfel sub forma de plata.

Google Ads este o platforma dezvoltata de Google pentru a difuza anunturi pentru companii. Google ofera acces la Business pentru a-si prezenta site-urile web in partea superioara a motorului de cautare Google in functie de cele mai importante cuvinte cheie relevante pentru afaceri.

Exista diferite tipuri de anunturi Google pentru a completa diferitele scopuri in functie de nevoile agentiilor de publicitate.

Compania va plati Google pentru fiecare click pe care il primeste pentru reclamele oferite catre Clienti.

Este benefica investitia in anunturile Google?

Cand vine vorba de SEO, este vorba de o investitie pe termen lung si, in egala masura, ar putea oferi rezultate mai bune pe termen lung.

Insa reclamele Google, pe de alta parte, sunt pentru rezultate imediate si functioneaza pur si simplu in functie de licitatie. Intrucat va exista o oferta competitiva pentru acelasi cuvant cheie, o agentie Google Ads experimentata va seta o oferta substantiala pentru a afisa anuntul dvs. in partea de sus a Google pentru utilizatorii care au cautat anumite cuvinte cheie si vor avea ca rezultat vanzari mai mari.

Cum functioneaza Google Adwords?

Companiile platesc pentru numarul de clickuri pe care le primesc in reclama lor. Google Adwords ofera mult control agentului de publicitate pentru a alege bugetul zilnic, bugetul lunar, suma maxima cheltuita cu un click etc.

Bugetul dvs. zilnic si strategia dvs. eficienta de licitare determina pozitia dvs. in motorul de cautare Google.

Ce sa aleg pentru afacerea mea?

In opinia mea, marketingul online este acelasi cu detinerea unei masini.

O masina necesita intotdeauna o intretinere adecvata, iar SEO este intretinerea esentiala. Orice remodelare pe care o faceti este considerata o investitie si va va servi pe termen lung.

Anunturile Google este ca si cum detineti o masina sport, va va atrage toata atentia si avantajele de care aveti nevoie, dar, odata ce incetati sa cheltuiti, nu mai este. Dar ca masina sport, rezultatele vor fi mai active, dar pe termen scurt, determinat de bugetul dvs. de investii zilnic.

In concluzie, investitia in SEO este obligatorie pentru un site web care sa ajute la imbunatatirea traficului dvs. organic catre site-ul dvs. web.

Anunturile Google sunt pentru promovare. Daca exista o promovare continua si doriti sa promovati cuvantul rapid, atunci fara indoiala, anunturile Google sunt pentru dvs.

Vrei sa-ti imbunatati startul afacerii dvs. in mediul online? Agent Promovator vine cu o solutie All-in-One pentru a sprijini si de a da un boost afacerii dvs. pe motorul de cautare Google, si implicit in mediul online.

Ce inseamna consultant in marketing

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies