Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

8 Pasi SEO pentru un Blog de Calatorii

Google News

Daca detii un blog de calatorii, exista o multime de moduri diferite de a-ti promova munca. Puteti construi o prezenta uriasa in retelele sociale, dar nu uitati sa va concentrati pe bazele SEO pentru un blog de calatorii!

Deci, ce este mai exact SEO? Acronimul inseamna ,,optimizare pentru motoarele de cautare”.

Cand postarile tale au un SEO mai bun, ele se vor clasa mai sus intr-o cautare pe Google si vor primi mai multe clicuri. Stiu ca pare intimidant (mai ales pentru noii bloggeri de calatorii), dar odata ce ai inteles elementele de baza, vei vedea cat de simplu si eficient este cu adevarat.

Folosesc SEO pentru a genera afisari in pagina pe site-ul meu in fiecare luna, iar tu poti face acelasi lucru cu acest ghid!

Ce inseamna consultant in marketing

Odata ce l-ati configurat, puteti incepe sa va urmariti vizitatorii.

Utilizati fila de prezentare generala ,,Public” pentru a vedea cate vizite inregistrati si cat timp petrec oamenii pe site-ul dvs. Utilizati prezentarea generala ,,Achizitie” pentru a vedea DE UNDE vine traficul dvs. (retele sociale, cautari Google etc.) si, in final, utilizati fila de detaliere a continutului ,,Comportament” pentru a vedea care pagini sunt cele mai vizitate de pe site-ul dvs.

Fila de detaliere a continutului este un instrument foarte util, deoarece va ajuta sa intelegeti care postari sunt cele mai populare si apoi sa scrieti mai multe ca acestea.

Articolele despre bugete sunt mereu lipsite de trafic? Sau poate ca toata lumea va citeste recenziile despre destinatie dintr-o anumita tara… oricare ar fi aceasta, creati mai multe!

De ce ar trebui afacerea dvs. sa apeleze la consultanta in marketing digital?

2. INSTALATI YOAST SEO

Urmatorul pas in SEO pentru bloggerii de calatorii este instalarea Yoast SEO.

Este un plug-in gratuit din platforma WordPress si este de nepretuit pentru a clasarea in motoarele de cautare. Acesta va adauga un formular sub postarile dvs. si, pe masura ce il completati, va va spune ce trebuie sa imbunatatiti, cum ar fi adaugarea unei meta-descriere sau a mai multor cuvinte cheie, completarea descrierilor alternative pentru imaginile dvs., amintindu-va sa faceti linkuri catre paginile interne si externe. etc.

Folositi acest lucru pentru fiecare articol pe care il scrieti de acum inainte si reveniti la cele vechi pentru a va asigura ca respecta si regulile lor SEO.

3. SCRIETI PENTRU CUVINTE CHEIE OBSCURE

Ok, poate obscur nu este cuvantul potrivit, dar trebuie sa fii foarte atent la cuvintele cheie din articolele tale pentru a evita sa fii ingropat in masa de postari de pe blog pe motorul de cautare Google.

Stiati ca milioane de postari pe blog sunt scrise in fiecare zi? Trebuie sa muncesti din greu pentru a iesi in evidenta, iar SEO de baza pentru bloggerii de calatorie te va ajuta sa faci asta. Asta incepe cu cercetarea cuvintelor cheie.

Deci, cum alegi cuvantul cheie potrivit pentru postarea ta? Iata cateva idei:

1. Gaseste cuvantul cheie pentru care vrei sa scrii (ex: snorkeling in Playa del Carmen) si vezi ce apare. Daca primele accesari sunt forumuri TripAdvisor sau Lonely Planetacesta este un semn bun.

Inseamna ca nu s-a scris mult in mod oficial despre acest subiect si va fi usor sa va clasati cu postarea dvs. Daca exista deja doua pagini de continut publicate de site-uri de inalta autoritate (cum ar fi BBC Travel sau National Geographic), mica dvs. postare probabil nu va fi pe prima pagina.

2. Gasiti idei in ce ati cauta pentru a gasi diferite variante ale cuvantului cheie care va fi accesat. In loc de snorkeling in Playa del Carmen, poate fi mai bine sa folositi ,,Locuri unice pentru a face snorkeling in Playa del Carmen” sau ,,DIY Snorkeling Trip in Playa del Carmen”.

Scopul este sa incerci mereu, mereu sa fii pe prima pagina Google!

De exemplu: Cand Daniel – un blogger de calatorie extrem de cunoscut – a vizitat Muntele Curcubeu din Peru, acesta fusese deja acoperit de o multime de articole de blog de calatorie si stiam ca va fi greu de clasat. In schimb, el a setat cuvantul cheie general in pluginul Yoast SEO cu expresia: Muntele Vinicunca, numele real al muntelui.

Din acest motiv, a existat mult mai putina concurenta, iar acum articolul sau este cel mai mare succes pe Google in cautari, depasind Wikipedia si chiar Forbes.

4. POSTARE PENTRU OASPETI (GUEST POST)

Cand postati in GUEST POST, trebuie sa intelegeti Alexa Rank .

Acest lucru va va spune rangul site-ului dvs. fata de orice alt site din lume. Daca site-ul dvs. se claseaza la 5 milioane, nu pierde timpul postand pe un site care se claseaza la 12 milioane, deoarece probabil ca nu va va imbunatati SEO si nu va trimite mult trafic catre site-ul dvs.

Un blog de calatorie grozav pe care exista postari de oaspeti – este The Planet D. Rankul lor Alexa este de 95.000 (este grozav! Cu cat mai mic, cu atat mai bine), asa ca un backlink de la ei (alias un link pe site-ul lor care duce catre blogul vostru) va imbunatateste SEO, deoarece ii spune lui Google ca un site cu autoritate are incredere in blogul vostru.

Cand trimiteti postari pentru oaspeti, asigurati-va ca site-ul pe care il trimiteti accepta mai intai postarile pentru oaspeti (nu doriti sa le trimiteti spam cu solicitari daca nu) si, in al doilea rand, asigurati-va ca nu au deja continut similar. Atunci, este timpul sa te apuci de scris!

5. PUBLICATI MAI MULT CONTINUT

Invatarea bazelor SEO pentru bloggerii de calatorii este de bun augur, dar trebuie si sa scrii mult daca vrei ca blogul tau sa fie descoperit.

Cu cat postati mai mult continut, cu atat veti primi mai multi vizitatori. De asemenea, Google se va uita in mod regulat la site-ul dvs. Daca observa articole noi de fiecare data cand verifica blogul, este grozav pentru site-ul dvs. Daca nu au existat actualizari de la ultima lor vizita, este rau pentru SEO.

Cat ar trebui sa scrii?

Cel putin, ar trebui sa publicati cel putin un articol pe saptamana, dar vizati in schimb doua sau trei.

Daca nu calatoresti in acest moment, mai sunt variante despre care sa scrii! Faceti un brainstorming cu subiecte care va afecteaza in timpul calatoriilor sau scrieti orice va trece prin minte.

6. PUBLICATI CONTINUT MAI BUN

Desi ma refer la subiectul continutului, publicarea unui continut mai bun este, de asemenea, imperativa atunci cand vine vorba de SEO pentru bloggerii de calatorii.

O modalitate de a face acest lucru este imbunatatirea scrisului.

Unii scriu ca sa traiasca, asa ca primesc tone de practici, dar majoritatea oamenilor nu o fac. Nu exista o eroare mai mare decat o postare pe blog plina de greseli de scriere sau gramaticale.

Daca scrisul tau este putin invechit, rasfoieste cursurile gratuite de scriere pe Coursera si Udemy pentru a-ti perfectiona abilitatile. Sau, daca doriti un curs mai aprofundat specific scrisului de calatorie, consultati Cursul de scris al lui Nomadic Matt.

O alta idee buna este sa va asigurati ca titlurile dvs. sunt atragatoare pentru a obtine acele clicuri (dar nici nu trebuie sa fiti insistent si enervant. Asigurati-va ca explica clar despre ce este articolul dvs., astfel incat oamenii sa aleaga sa dea clic pe articolul tau in cautarile Google).

De asemenea, creste lungimea cuvantului.

Ceva care dureaza 15 minute pentru a scrie pur si simplu nu va fi citit. Adesea dau clic pe linkuri atunci cand cercetez urmatoarea mea calatorie care nu au nici o valoare si ma enerveaza cand un titlu pare promitator, dar articolul a fost doar promovare si este o pierdere de timp de citit.

Cand oamenii planuiesc calatorii, vor sa auda despre experienta ta, dar vor, de asemenea, toate informatiile pe care le cauta intr-un singur loc.

Deci, asta inseamna ca pentru un articol despre calatoria de weekend, de exemplu, ar trebui sa includeti totul: ce ati impachetat, cum ati ajuns acolo, unde ati mancat si, cel mai important, costul!

Millennials vorbesc despre bani si nu mai este tabu, asa ca te rog, precizeaza bugetele si costurile pentru autobuzul tau, pentru cazarea ta sau pentru calatoria ta de o luna printr-o tara. Pentru potentialii planificatori, acesta este adesea cel mai important factor in luarea unei decizii de calatorie.

7. IMBUNATATITI-VA VITEZA PAGINII

Acest lucru este mai important decat crezi. Stiati ca Google raporteaza ca 53% dintre oameni vor parasi o pagina daca nu se incarca in 3 secunde?!

Nu faceti toata munca pentru a atrage vizitatori pe site-ul dvs., doar pentru a-i pierde in ultima secunda!

Cele mai obisnuite lucruri pe care proprietarii de site-uri web le fac gresit este in a incetini timpul de incarcare al site-ului web si sa nu isi optimizeze fotografiile (sau sa foloseasca prea multe imagini), sa foloseasca lucruri care le incetinesc site-ul web, cum ar fi frame-urile greoaie ale paginilor web sau animatii fanteziste, sa aiba un plan de gazduire slab si nu optimizeze cache-ul site-ului web.

In prezent abordez aceasta problema pe propriul meu site si lucrez la imbunatatirea timpului meu de incarcare cu acesti pasi:

1. Verificati viteza paginii cu testul de viteza Pingdom, care va raporta cat de repede se incarca site-ul dvs. si va va oferi sfaturi pentru a-l imbunatati.

2. Daca aveti timpi de incarcare slabi, exista diferite modalitati de a o remedia.

Pentru incepatori, cele mai simple solutii sunt plugin-urile (nu prea multe, deoarece prea multe plugin-uri vor incetini si site-ul tau). Personal recomand EWWW Image Optimizerw3 Total Cache si pluginul Autoptimize pentru a ajuta la imbunatatirea vitezei de incarcare, dar exista si multe altele care functioneaza excelent.

Acest lucru ar putea parea evident pentru unii – pentru mine nu a fost – doar instalarea pluginurilor nu este suficienta!

De asemenea, trebuie sa modificati setarile odata ce sunt activate pentru a obtine cele mai bune rezultate de la multe dintre ele. O cautare rapida pe Google ar trebui sa va puna pe drumul cel bun pentru fiecare setare in parte.

8. APELATI LA SOLUTII MICI SI INOVATOARE

Incercati sa cresteti si sa concurati cu blogurile de calatorie consacrate, ceea ce inseamna ca fiecare lucru mic va ajuta.

Adaugati intotdeauna atribute alt la fotografiile dvs. Asigurati-va intotdeauna ca fiecare link de in postarea dvs. functioneaza si indica exact unde doriti sa ajunga. Folositi intotdeauna o multime de anteturi si impartiti textul pentru o citire cat mai usoara.

Orice puteti face pentru a mentine oamenii pe pagina dvs. mai mult timp, va va ajuta.

Adauga videoclipuri la postarile tale (dar gazduieste-le pe o platforma terta parte, cum ar fi YouTube, pentru a preveni timpul de incarcare lenta) si foloseste imagini frumoase (consultati Unsplash pentru fotografii de stoc gratuite superbe pentru articolele dvs. non-destinatie). Daca va faceti timp sa modificati aceste lucruri mici pentru fiecare postare, va va ajuta si in SEO.

UTILIZATI ACEST GHID PENTRU A INVATA BAZELE SEO PENTRU BLOGGERII DE CALATORII

Sper ca aceste sfaturi despre SEO de baza pentru bloggerii de calatorii au fost de ajutor!

Acordati-va timp pentru a incepe implementarea acestora in propriul blog si urmariti-va vizitatorii crescand pe Google Analytics. Daca mai aveti pasi simpli pe care i-am omis, va rugam sa scrieti un comentariu si il voi adauga pe lista.

Daca incercati unele dintre acestea si vedeti rezultate, spuneti-mi in comentariile de mai jos!

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies