De ce ai nevoie de un manager site web

Google News

Zonele site-ului dvs. web care trebuie acoperite sunt in continua crestere. Pentru a construi si intretine in mod corespunzator site-ul dvs., un manager site web este esential.

Manager Site Web

Gestionarea unui site web pe piata moderna este o slujba care necesita atentia completa a unei persoane. Nu poate fi indeplinit ca rol secundar de catre un proprietar de afaceri ocupat, deoarece rolurile pe care trebuie sa le asume un manager de site web sunt pur si simplu mult prea vaste. Exista o gama larga de domenii diferite care trebuie acoperite atunci cand gestionati un site web, de la adaugarea continutului pana la actualizarea SEO si verificarea problemelor aparute in coduril sursa.

Proprietarii IMM-urilor evita deseori sa angajeze un administrator de site-uri web in speranta de a economisi bani. Dar aceasta este o greseala si ii pune in dezavantaj in comparatie cu toti ceilalti proprietari de afaceri care au investit deja in acest serviciu. In loc sa respinga ideea de a angaja un manager de site-uri web cu norma intreaga pentru compania lor, ar trebui sa se gandeasca la externalizare. Prin externalizare, acestia pot obtine serviciile complete ale unui manager de site-uri web pentru o fractiune din cost. Exista un numar de roluri cheie pe care un manager de site le va indeplini.

Adaugarea de continut

Oricine are putine cunostinte tehnice poate accesa backend-ul unui site web si poate adauga continut in pagini. Acest continut ar putea fi chiar convingator si interesant, dar nu va fi vizat decat daca persoana responsabila cu adaugarea de continut care are nivelul adecvat de expertiza.

Un manager de site-uri web intelege faptul ca continutul trebuie sa se potriveasca perfect obiectivelor din spatele site-ului web in cauza. Ar trebui sa se potriveasca cu publicul tinta al companiei si sa se asigure ca vor dori intotdeauna sa navigheze in continuare. Continutul site-ului web trebuie selectata cu atentie. Ultimul lucru pe care il doresc proprietarii de afaceri este un site web care pare supraaglomerat sau plin de informatii. In schimb, un site web ar trebui sa fie usor de navigat si de inteles, cu un continut atent pozitionat. Este exact ceea ce va asigura un administrator de site-uri web.

In afara de aceasta, un manager de site-uri web va analiza nu doar modul in care este adaugat continutul, ci cand. Site-urile web trebuie sa fie actualizate in mod regulat cu continut proaspat care ar putea avea un impact asupra clasamentului site-ului. Momentul in care se adauga continut trebuie sa fie precis si sa se potriveasca cu obiceiurile utilizatorilor online si a clientilor potentiali pentru acea companie specifica.

SEO

Marketingul online are o abilitate extrem de specifica. Chiar si cuvintele pe care alegeti sa le utilizati pe site-ul dvs. ar putea avea in cele din urma un impact asupra clasamentului in motoarele de cautare. Acesta este motivul pentru care proprietarii de afaceri au intotdeauna nevoie de un manager de site-uri web calificat, care sa inteleaga complexitatile SEO. Cu un manager, un site va fi actualizat periodic pentru a se potrivi diferitelor cerinte SEO si pentru a se asigura ca site-ul primeste niveluri mai ridicate de trafic.

SEO nu este un lucru pe care proprietarii de afaceri sa il poata finaliza in timpul liber. Pentru a obtine cel mai bun rezultat de la SEO, un site necesita ingrijire si atentie constanta, cu o examinare atenta a detaliilor cheie. Un manager de site-uri web traieste si respira tot ceea ce este legat de web. El intelege exact ce va face ca clasamentul site-ului dvs. web sa creasca si ce ar putea sa il impiedice.

Probleme de baza

De asemenea, un manager de site-uri web va verifica si rezolva orice problema care ar putea fi evidenta pe site. Exista o varietate de motive pentru care rata de conversie ar putea fi redusa pe site-ul dvs. web. Ar putea fi la fel de simplu ca o singura imagine poate dezactiva utilizatorii din cauza unor erori interne. Sau ar putea fi designul general al site-ului dvs. Un manager de site-uri web va evalua toate detaliile, facand periodic modificari pentru a se asigura ca site-ul ofera prima impresie optima.

Astfel, un manager de site-uri web este un serviciu absolut vital pentru orice proprietar de afacere, mare sau mic, in mediul online. Cu un consultant digital specializat in externalizare, IMM-urile pot obtine un serviciu de calitate la un pret care se potriveste cu bugetul lor.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta. Declaratie Cookies