Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

Asteptari versus realitate: impactul in marketingul digital asupra afacerii tale

Google News

Cert este ca impactul in marketingul digital in majoritatea companiilor este folosit astazi pentru promotii. A devenit o practica obisnuita si ar fi o mare greseala daca nu folositi niciun model de promovare online.

Marketingul Digital

Poate fi benefic atat pentru companiile mici, cat si pentru cele mari. Cu toate acestea, necesita unele abilitati si experienta. Nu poti sa creezi pur si simplu o platforma online sau o pagina FB si sa te astepti la multi vizitatori si vanzari. Daca aveti nevoie de asistenta profesionala in acest domeniu, verificati aceasta pagina.

In plus, promovarea prin intermediul platformelor online in sine ar putea sa nu fie singurul lucru de care aveti nevoie. Exista multe optiuni disponibile, dar necesita si abordarea corecta. Cheia este sa gasesti un echilibru intre asteptarile tale si realitatea pe care o poti obtine din acest model de promovare. Va vom prezenta cateva exemple in articolul urmator.

Ce inseamna consultant in marketing

Acoperirea crescuta duce la un profit mai mare

Desi este crucial sa ajungeti la mai multi oameni, alti factori pot afecta si vanzarile. De exemplu, ati combinat mai multe strategii pentru o promovare mai buna si ati reusit sa obtineti o multime de vizitatori sau urmaritori noi.

Cu toate acestea, observati ca vanzarile nu cresc. Motivul poate fi ca nu ati reusit sa vizati grupul potrivit de oameni. Daca pagina sau platforma dvs. online apare aleatoriu in fluxurile si cautarile oamenilor, multi dintre acestia ar putea sa o verifice.

Cu toate acestea, ideea este sa gasiti o modalitate de a ajunge la acei oameni care sunt potentiali clienti. Prin urmare, va trebui sa va concentrati asupra grupurilor tinta. De exemplu, daca vindeti piese pentru vehicule, multi oameni ar putea fi interesati sa verifice preturile, dar cheia este sa vizati magazinele auto si mecanicii.

Functioneaza numai pentru marci mari

Realitatea este ca marile companii au o prezenta uriasa in mediul online. Ei investesc constant in campanii noi, asigurandu-se ca oamenii isi pot vedea numele pe diverse platforme. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca nu ar trebui sa faci acelasi lucru.

Retineti ca majoritatea oamenilor din ziua de azi vor verifica intotdeauna o companie inainte de a decide sa cumpere anumite produse sau servicii. Daca sunteti o afacere mica, nu veti putea sa va asigurati o prezenta uriasa pe mai multe platforme si sa apareti in multe cautari. Cu toate acestea, a avea o platforma decenta cu continut bun si a rula corect retelele sociale va aduce multe beneficii.

Trebuie sa fii unic

Desi exista avantaje de a fi unic, adevarul este ca poate fi foarte dificil in zilele noastre, deoarece exista o concurenta uriasa in aproape fiecare domeniu. Gasirea unui mod unic de a-ti prezenta serviciile sau produsele poate fi un lucru bun, dar un element si mai important este acela de a oferi calitate inalta.

Puteti incepe de la continutul pe care il partajati. Trebuie sa fie clar si precis, cu toate detaliile prezentate corect. Acest lucru va ajuta oamenii sa invete mai multe despre afacerea dvs. si va creste sansa clientilor potentiali de a aborda cosul de cumparaturi.

La fel este si pentru promotii. este important sa fii antrenant si interesant pentru vizitatori. Cu toate acestea, multi oameni cred ca a crea ceva unic si eficient, care va fi vazut pentru prima data, este departe de realitate. De asemenea, nu se poate face peste noapte. Realizarea unei campanii bune necesita multa planificare. In cazul in care va lipsesc abilitatile si experienta, va trebui sa angajati experti si in acest domeniu.

Promotii platite

Vom incepe cu reclame platite pe platformele sociale populare. Multi oameni folosesc aceasta optiune si poate fi foarte eficienta. Rezultatele pot fi grozave si cu siguranta vor atrage mai multi vizitatori. Totusi, asta nu inseamna ca si vanzarile vor creste. De asemenea, aparitia in fluxuri aleatorii nu va fi suficienta. Cheia este sa creati cercetari detaliate, astfel incat sa puteti selecta grupul tinta potrivit.

Dupa aceea, sistemul avansat folosit pentru a raspandi reclamele va distribui promovarea dvs. catre profilurile vizate. Din acel moment, depinde de tine si de capacitatea ta de a face oamenii mai interesati si de a decide sa-ti cumpere produsele. Prin urmare, aceasta este o modalitate excelenta de a ajunge la mai multi oameni, dar exista si alte elemente si mai importante.

Combinatia de elemente diferite este cheia

Structura marketingului digital astazi este destul de complexa. Majoritatea oamenilor se vor gandi la reclamele platite pe platformele sociale si la recomandarile care apar in cautari. Cu toate acestea, multe alte lucruri sunt foarte importante. Primul pas este sa cercetezi piata si sa stabilesti grupul de oameni care vor fi mai interesati de produsele tale.

Dupa aceea, trebuie sa investesti intr-o platforma online buna, unde te vei concentra pe un design adecvat si pe caracteristici care vor face acel grup mai usor si mai interesant de utilizat mai des. De exemplu, nu este nevoie sa adaugati o multime de animatii si continut captivant decat daca vizati copii si generatiile mai tinere.

De asemenea, asigurati-va ca includeti elementele potrivite in continut, astfel incat sa va puteti asigura o pozitie mai buna in cautari. Cand vine vorba de retelele sociale, exista unele diferente intre profilurile standard si cele profesionale. In acest caz, ar trebui sa-ti faci un profil de afaceri.

In plus, nu uitati sa va faceti site-ul potrivit pentru mai multe dispozitive. Retineti ca majoritatea utilizatorilor de astazi folosesc telefoanele mobile pentru a cerceta internetul. In afara de asta, e-mailul ca instrument de promovare ar putea parea invechit, dar poate fi totusi foarte eficient cu abordarea corecta.

Concluzie

Cheia este sa aveti asteptarile corecte si sa nu va grabiti niciodata cu deciziile. De exemplu, poate fi o greseala daca crezi ca campania ta iti va aduce multi clienti intr-un timp scurt. Cei care gandesc asa ar putea decide sa faca unele schimbari tot timpul crezand ca fac o greseala. In loc de asta, concentrati-va pe diverse situatii care pot afecta oamenii si fiti gata sa asteptati ceva timp pentru a vedea rezultatele reale.

 

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies