Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

SEO pentru Restaurante – Cum sa fiti gasit online de catre Clientii Locali

Google News

Exista o multime de subiecte care apar atunci cand vine vorba de crearea unei strategii de marketing de succes pentru restaurante. Totusi, un lucru care este adesea trecut cu vederea este optimizarea motorului de cautare (SEO) pentru restaurante. Simplu spus, SEO este un set de practici online pentru obtinerea unei cresteri organice la nivel de motoare de cautare, conturi de socializare si pagini locale, care va pot ajuta sa fiti deasupra concurentei atunci cand clientii potentiali cauta online un loc unde sa manance.

In acest articol vom acoperi elementele de baza ale SEO pentru restaurante, inclusiv:

  • Crearea unei prezente online pentru restaurantul dvs. si
  • Optimizarea prezentei online a restaurantului dvs. la nivel de SEO

Seo Restaurante

SEO pentru restaurante se refera la utilizarea cuvintelor cheie potrivite, dar aceste cuvinte cheie au nevoie si de un loc unde sa fie tragetate corect. Cu cat restaurantul dvs. are mai multa prezenta online, inclusiv site-ul dvs., conturile sociale, paginile locale si pagina de comanzi online, cu atat SEO va fi mai puternic pentru restaurantul dvs.

Site-uri de restaurante

Daca nu aveti deja unul, un site web dedicat restaurantului dvs. este o componenta importanta a strategiei dvs. de restaurant SEO si a prezentei generale online. Nu numai ca este ,,baza afacerii” pentru prezenta online a restaurantului dvs., ci poate fi, de asemenea, utilizat pentru a va diversifica fluxul de venituri (ceva ce am aflat ca este cheia supravietuirii intreprinderilor mici in timpul crizei pandemice de COVID19) cu un restaurant listat pe Food Panda .

Unele informatii importante pe care le trebuie sa le aveti pe site-ul dvs. web includ:

  • Orarul: Cand este deschis? Sunt orele diferite in functie de servirea in incinta unitatii sau livrarea la domiciliu?
  • Informatii de contact: adresa fizica, adresa de e-mail, numar de telefon si orice alte metode pe care doriti sa le utilizeze clientii pentru a lua legatura cu dvs.
  • Linkuri catre conturile Social media: Social media este o parte importanta a unui plan de marketing pentru restaurante, deci cresteti vizibilitatea lor in online.
  • Meniu complet cu preturile incluse: oamenii vor sa vada ce meniu aveti si cat ii costa, astfel incat sa fie usor de citit online si sa il mentineti actualizat.

Pagini locale si conturi de socializare

Daca va modificati meniul, actualizati orele sau faceti orice alte modificari care vor afecta clientii, asigurati-va ca acestea sunt vizibile si coerente pe toate platformele, nu doar pe site-ul dvs. web.

Aceasta include:

  • Restocracy
  • Compania mea pe Google
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Site-uri de rezervare precum Ia Loc, Restograf si Find a Table
  • Oriunde altundeva sunt listate orele, meniul si informatiile de contact pentru restaurante.

Site-uri de comenzi online

Locatie, locatie, locatie

In mod evident, clientii doresc sa gaseasca restaurante care sunt relativ aproape de locatia lor in cautarile lor online si de aceea trebuie sa va asigurati ca optimizati site-ul restaurantului pentru performante SEO locale.

De exemplu, daca cineva din Brasov cauta ,,City Grill” si orasul nu este inclus in titlu, o locatie ,,City Gril” aflata la sute de kilometri distanta ar putea aparea in rezultate. Pentru a va prezenta clientilor din apropierea dvs., asigurati-va ca restaurantul dvs. este intitulat ,,City Gril Brasov” pentru a surprinde mai bine acele cautari locale.

Optimizarea SEO pentru restaurante

Indiferent de industria in care va aflati, construirea unei comunitati loiale online este una dintre cele mai puternice modalitati de a va construi afacerea. Acesta este motivul pentru care investitiile in marketing si managementul social media sunt atat de benefice, deoarece va permit sa va angajati cu publicul dvs. intr-o conversatie semnificativa si sa construiti dovezi sociale.

Dovada sociala inseamna pur si simplu ca oamenii va cunosc si au incredere in marca dvs., dar este ceva pe care il construiti in timp. Interactiunea cu publicul dvs., inspiratia oamenilor sa lase recenzii pozitive si utilizarea continutului generat de utilizatori pentru a va promova marca online sunt toate modalitati excelente de a construi dovezi sociale si o comunitate devotata.

Oferiti clientilor gustul restaurantului dvs.

Daca un client nu cauta un anumit restaurant, dar stie ce fel de mancare doreste, SEO il poate ajuta sa va gaseasca mai usor. Daca restaurantul dvs. mexican este numit ,,Taqueria El Torito”, luati in considerare schimbarea numelui din pagina dvs. de comanda online in ,,Taqueria El Torito: Mancare Mexicana”. Acest lucru ii va spune motorului de cautare Google exact ce serviti si il va convinge sa arate site-ul dvs. clientilor care cauta ,,mancare mexicana langa mine”.

O imagine valoreaza cat o mie de comenzi

Mai simplu spus, Google recompenseaza site-urile care au un design atractiv. Si ce modalitate mai buna aveti decat in a crea fotografii care sa spuna povestea restaurantului dvs. Asigurati-va ca aveti imagini pentru toate elementele din meniu, o fotografie a exteriorului cladirii si asigurati-va ca postati imagini pe toate platformele digitale, cum ar fi Facebook, Instagram si Google. Cu cat sunt mai multe imagini legate de restaurantul dvs., cu atat mai mari sunt sansele de a fi afisate pe o pagina cu rezultate ale motorului de cautare (SERP).

Evidentiati optiunile de comanda, preluare si ridicare online

Daca oferiti servicii de ridicari comenzi din locatie, comenzi online, livrari sau orice alte modalitati de a va oferi mancare clientilor dvs. in afara unei mese, veti dori sa va asigurati ca toata lumea stie asta, avand o pagina separata pe site-ul dvs. dedicata comenzilor online. Apoi, cand oamenii cauta ,,Comenzi online Le Bistro”, pagina dvs. specificata va trebui sa apara in cautarile online.

In adresa URL a paginii dvs. de comenzi online, asigurati-va ca includeti expresia ,,comanda online”. In copia de pe pagina, asigurati-va ca utilizati ,,comanda online”, ,,preluare” si mai ales ,,livrare la domiciliu”, deoarece acesta este termenul cel mai frecvent cautat din cele trei. Acest lucru va va oferi o atentie sportita fata de concurenta atunci cand clientii cauta ceva la fel de general ca ,,mancarea cu livrare la domiciliu langa mine”.

In zilele noastre, prezenta online pentru restaurantul dvs. este la fel de importanta ca bannerul postat la intrarea in restaurantul dvs. Daca nu este prezent, clar si evident, veti pierde o multime de venituri potentiale. Urmand aceste sfaturi, veti beneficia de concurenti atunci cand vine vorba de atragerea de noi clienti in restaurantul dvs.

Cautati un specialist seo google care sa va duca afacerea la nivelul urmator.  Aflati mai multe despre modul in care Agent Promovator va poate ajuta sa va gestionati restaurantul online si sa creati/refaceti site-ul web de prezentare pentru a atrage clienti la nivel local.

Doresc optimizare locala pentru restaurantul meu

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.