6 sfaturi seo pentru un cabinet stomatologic in favoarea cresterii organice

Google News

O strategie SEO excelenta pentru un cabinet stomatologic ar trebui sa inceapa cu optimizarea contului dvs. Compania mea pe Google. Am vorbit zilele trecute cu un dentist si el a intrebat: ,,Nu inteleg diferenta dintre SEO si SEO local”. Aceasta a fost o intrebare buna. Cuvantul ,,local” inseamna ca tactica SEO se concentreaza pe aria geografica a vlinicii dvs. Deci, nu confundati termenologia atunci cand un expert in marketing spune: ,,Trebuie sa va concentrati pe SEO.”, iar un alt expert in marketing spune: ,,Trebuie sa va concentrati pe SEO local “. Acestea sunt in esenta acelasi lucru dar difera ca si strategie de abordare.

Sa incepem cu primele 6 idei pentru un SEO dentar local de top!

Afla aici cum poti lista afacerea ta in Compania mea pe Google. (GMB)

Google My Business

1.) Revendicati-va inregistrarea Google My Business

Continut [hide]

Compania mea pe Google (GMB) este lista de afaceri a cabinetului stomatologic din baza de date a companiei Google. Ganditi-va la ea ca la directorul de afaceri Google. Este recomandat ca afacerea dvs. sa fie listata acolo si ar trebui sa o revendicati in cazul in care este deja listata. Revendicarea inseamna ca puteti controla, actualiza, edita si optimiza inregistrarea.

Este foarte important pentru SEO in cazul cabinetelor stomatologice sa pretinda ca isi verifica si actualizeaza listele GMB. Informatiile din contul dvs. GMB sunt afisate in Google Maps. Veti dori sa va asigurati ca este listat corect si actualizat deoarece este singura sursa gratuita de prezenta online in prima pagina Google.

2.) Actualizati-va categoriile principale in domeniul dentar

Dupa ce revendicati inregistrarea si obtineti acces la cont, puteti incepe actualizarea, editarea si adaugarea informatiilor in contul Compania mea pe Google. SEO local pentru stomatologi incepe cu actualizarea acestor informatii.

Primul lucru pe care doriti sa-l faceti este sa verificati toate informatiile din rubrica de informatii si sa va asigurati ca toate acestea sunt corecte . Apoi, in partea de sus a paginii, in rubrica cu informatii, veti observa ca aveti o sectiune intitulata ,,categorii principale”. Langa acea sectiune se afla un buton de editare care va permite sa actualizati aceste categorii.

Cand selectati categoriile dvs. principale, va recomandam ca mai putin sa fie mai mult. Asta inseamna ca pe masura ce am lucrat la optimizarea cabinetelor stomatologice ale clientilor mei in ultimii cativa ani, tactica noastra de optimizare a aratat ca, cu cat listati mai multe categorii primare, cu atat mai putin probabil veti putea fi clasat in Google. Ca regula generala, incercati sa respectati cel mult trei categorii. De exemplu, pediatric dentist SEO ar fi mai specific serviciilor pediatrice. Cu toate acestea, aceasta regula poate fi ignorata daca aveti o practica multidisciplinara.

Mai jos gasiti lista categoriilor dentare actualizate din Compania mea pe Google:

  • Dentist
  • Ortodont
  • Dentist cosmetic
  • Dentist pediatru
  • Endodontist
  • Prostodontist
  • Parodontist
  • Chirurg oral
  • Chirurg oral si maxilo-facial
  • Serviciul stomatologic de urgenta
  • Igienist dentar
  • Furnizor de implanturi dentare
  • Parodontolog implanturi dentare
  • Dental Clinic
  • Agentie de asigurari dentare
  • Laborator dentar
  • Scoala dentara
  • Radiologie dentara
  • Magazin de materiale dentare
  • Serviciu de albire a dintilor

3) Actualizati-va serviciile dentare pentru a imbunatati SEO pentru stomatologi

Acum, in cazul in care categoriile dvs. sunt actualizate, puteti trece la adaugarea serviciilor de practica. Google plaseaza serviciile dvs. ca o subcategorie in categoriile dvs. principale. Google nu predetermina serviciile dentare si nu exista nici o limita a numarului de servicii pe care le puteti enumera. Enumerati cate servicii stomatologice care considerati ca sunt reprezentative pentru clinica dvs. stomatologica.

Cand un client ne cere sa-i facem SEO dentar, noi verificam in mod regulat peste 100 de servicii diferite in conturile GMB pentru a-i ajuta sa creasca organic in clasamentul SEO local. Acest lucru va dura ceva timp, dar avantajul este ca Google va recunoaste serviciile contului dvs. GMB in legatura cu expresiile de cautare ale potentialilor clienti.

4) Adaugati pagini de locatie pe site-ul dvs. web pentru beneficii SEO locale

Motoarele de cautare acceseaza cu crawlere site-ul dvs. dentar, incercand sa gaseasca cea mai compatibila potrivire cu potentialul client care cauta afacerea dvs. O pagina de locatie contine informatii despre zona in care doriti sa va clasati mai bine in rezultatele cautarii. Ganditi-va in acest fel: potentialii dvs. clienti vor cauta cel mai probabil o locatie si un serviciu. De exemplu, ,,medic stomatolog in Bucuresti”. De ce sa nu aveti o pagina pe site-ul dvs. care sa vorbeasca despre oferirea serviciilor stomatologice in Bucuresti?

Consultati aceast exemplu de localizare a cabinetului stomatologic pe care l-am creat recent. Poate fi util sa vedeti cum arata implementarea unui buton call-to-action cu redirectionare Local SEO pentru cabinetele dentare, in timp real.

In primul rand, veti dori ca pagina sa contina cel putin 500-600 de cuvinte. Trebuie sa fie continut relevant si interesant, sa sune bine si textul sa fie optimizat seo si nu in ultimul rand trebuie sa fie personalizat. Nu puteti copia de pe site-ul altcuiva sa-l adaugati-l pe site-ul dvs. deoarece veti fi penalizat. Google doreste mereu continut nou si personalizat pentru a influenta pozitiv cresterea organica.

In al doilea rand, doriti sa includeti unul sau doua link-uri catre site-urile locale. Trimiterea de semnale catre Google ca sustineti companiile locale este o modalitate excelenta de a va ajuta sa va clasati in acea zona. Un bun exemplu ar fi un link catre directorul local de afaceri sau restaurantul preferat. Asigurati-va ca va conectati la un site web localizat fizic in zona pe care o descrie pagina de locatie.

In al treilea rand, veti dori sa includeti cel putin unul sau doua linkuri catre pagini de servicii pentru care doriti sa va clasati mai bine. Sa presupunem ca doriti sa clasati pentru cuvantul cheie ,,medic stomatolog in Bucuresti”. In acest caz, doriti sa vorbiti despre oferirea serviciilor stomatologice in Bucuresti si sa va conectati intern la pagina dvs. web.

In cele din urma, doriti sa incorporati o harta Google de la locatie pe site-ul dvs. web. Iata o pagina de locatie excelenta pentru un dentist pediatru. Consultati harta incorporata din partea de jos a paginii cu indicatii de mers pe jos de la rezervatia naturala la cabinetul stomatologic!

5) Postati continut in contul dvs. GMB

Nu multi medici stomatologi stiu ca puteti posta articole in contul dvs. Compania mea pe Google la fel ca si postarea articolelor de pe blog. Aceste postari apar in graficul de cunostinte si harta a rezultatelor cautarilor Google. Imaginea din dreapta este un exemplu al postarilor care apar in graficul de cunostinte.

Nu numai ca postarile adauga imagini si continut suplimentar la graficul dvs. de cunostinte, dar puteti, de asemenea, sa faceti legatura intre postare si site-ul dvs., site-ul dvs. GMB, listele de directoare si alte active online. Postarile ajuta Google sa vada relevanta dintre site-ul dvs. si inregistrarea GMB. O parte importanta din SEO pentru cabinetele stomatologice, este optimizarea paginii GMB.

O sugestie pentru a consolida relevanta contului dvs. GMB, astfel incat acesta sa se claseze mai bine in SEO local, ar fi sa postati paginile de locatie in contul dvs. GMB. Iata un exemplu de pagina de locatie alocata contului Compania mea pe Google al medicului.

6) Actualizati-va fotografiile in Google My Business

Google doreste ca rezultatele GMB sa ofere cat mai multe informatii despre practica dvs. Vor ca potentialii pacienti sa gaseasca rezultate relevante si utile. Fotografiile joaca un rol important in consolidarea increderii cu oamenii care cauta serviciile dvs. online. Daca nu ti-ai actualizat fotografiile, nu numai ca persoana care cauta se intreaba de ce fotografia ta este veche si depasita, dar Google nu iti va oferi nicio cautare gratuita daca nu actualizezi frecvent contul GMB.

Nu trebuie sa angajati un fotograf profesionist pentru o fotografie. Majoritatea telefoanelor cu camera au o rezolutie excelenta si vor functiona excelent daca doriti sa faceti fotografiile potrivite nevoilor afacerii dvs. iar in caz ca doriti totusi o imagine profesionala pentru cabinetul dvs. stomatologic gasiti pe Google fotografi profesionisti care va ajuta in acest sens.

Medici stomatologi, aveti nevoie de ajutor pentru SEO?

SEO pentru stomatologi nu este simplu de realizat. Multe agentii de marketing digital ajuta cabinetele dentare sa se claseze mai sus in cautare, in schimb strategiile de marketing enumerate mai sus ar trebui sa faca parte din orice campanie SEO locala. Cand angajati o agentie sau un consultant de marketing de marketing pentru domeniul dentar, asigurati-va ca verificati daca sfaturile de mai sus vor face parte din planul de marketing inainte de a va decide.

Daca aveti mai multe intrebari despre SEO dentar sau daca va blocati incercand sa va optimizati contul, va rugam sa ne contactati. Ne-ar face o deosebita placere sa va ajutam. Exista multe companii SEO dentare care ofera marketing online si strategii SEO. Totusi, nimeni nu obtine rezultatele asa cum ofera practica unui specialist in marketing digital certificat Google pentru clientii sai atunci cand vine vorba de imbunatatirea si optimizarea prezentei online.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta. Declaratie Cookies