Table of Contents
ToggleOk, in sfarsit am cedat si am explorat o NOUA strategie pentru tiktok marketing in 2025…
Ei bine, noua pentru mine 😉
Da, vorbesc despre TikTok!!! In ciuda hype-ului si popularitatea sa masiva in ultimii cativa ani, am fost reticent la inceput sa nu scape de sub control.
Dar asta se schimba rapid.
TikTok tocmai a devenit PRIMA aplicatie „non-joc” care a generat 10 miliarde de dolari in cheltuieli de consum in magazinele Apple si Google Play…
Specialistii in marketing din social media raporteaza ca TikTok a generat cel mai mare ROI din acest an…
A atins un record de 1 miliard de utilizatori in patru ani – o piatra de hotar pe care Facebook si Instagram au avut nevoie de ZECE ANI pentru a o atinge.
Si cum tot mai multe generatii se alatura Generatiei Z pe TikTok…
devine din ce in ce mai greu sa ignori TikTok ca un instrument puternic pentru cresterea brandului personal sau a afacerii tale online.
Deci, daca sunteti ca mine si doriti sa explorati TikTok Marketing in 2025…
Continuati sa cititi pentru ca va voi dezvalui tot ce am descoperit in cercetarile mele.
Hei, salut! Care-i treaba? Sunt Mario Grigorescu.
In urma cu cativa ani, am avut o discutie in video-call cu uimitoarea Keenya Kelly despre utilizarea TikTok pentru a-ti dezvolta afacerea…
Ea a reusit sa creasca cu 470.000 de urmaritori in doar un an. Ceea ce a spus ea chiar m-a uimit. M-a convins ca trebuie sa incep sa postez regulat pe TikTok…
DAR, ei bine, viata s-a intamplat. Am fost ocupat sa ma concentrez pe alte lucruri in afacerea mea si am lasat scurta mea obsesie pentru TikTok sa cada in marginea proritatilor.
Sa nu ma intelegeti gresit, am incercat putin aici si am postat putin acolo si am reusit sa ajung la peste 32 000 de urmaritori doar din asta.
Dar nu am devenit SERIOS legat de TikTok ca o platforma de marketing.
Ei bine, asta se va schimba in 2025
Am inceput sa fac TONE de cercetari privind marketingul TikTok pentru a ma pregati pentru noua strategie de TikTok Marketing in 2025…
Si in acest articol, am de gand sa impartasesc cu tine tot ce am descoperit.
De la motivele pentru care TREBUIE sa fii pe TikTok, la cel mai bun mod de a-ti creste rapid audienta si multe altele.
Dar inainte sa intram in subiect, stii ce ai de facut!
Te rog sa te inscrii la newsletter-ul meu pentru a primi toate noutatile de marketing si afaceri online.
Inainte de a ne scufunda in DE CE ar trebui sa fii pe TikTok si CUM planuies sa abordez strategia mea TikTok in 2025, sa abordam urmatoarele aspecte…
TikTok va fi interzis?
Interzicerea iminenta a TikTok in SUA a fost un subiect fierbinte de ani de zile. Si Canada a interzis recent operatiunile TikTok, ceea ce unii spun ca este un pas spre o interdictie totala…
In ceea ce priveste SUA, presedintele Biden a semnat interdictia TikTok in aprilie 2024. Ceea ce ar impune companiei mama a TikTok, cu sediul in China, sa vanda platforma pana in ianuarie sau sa fie interzisa in magazinele de aplicatii din SUA.
TikTok contesta in prezent legea in instanta, iar Trump spune ca se OPUNE unei interdictii federale asupra TikTok si ca nu va interzice NICIODATA TikTok.
Deci, cine naiba stie…
Dar, au trecut 5 ani de negocieri pe aceasta tema. Intre timp, intreprinderile se bucura de marketingul TikTok.
Asa ca de ce sa nu profitati pe deplin de ceea ce platforma are de oferit chiar acum?
Acum, ca am lamurit acest aspect, sa vorbim despre DE CE ar trebui sa folosesti TikTok daca incerci sa-ti dezvolti brandul personal sau afacerea online...
De ce TikTok Marketing?
Exista doua mari motive pentru care fiecare brand ar trebui sa se gandeasca sa se urce in trenul TikTok…
1. TikTok Shopping este urias
Isi aminteste cineva tendinta #TikTokMadeMeBuyIt care a inceput acum cativa ani?
Da, ei bine, in prezent exista 11,2 MILIOANE de postari care folosesc acest hashtag…
71,2% dintre utilizatorii TikTok spun ca achizitioneaza cel mai des ceva de pe TikTok atunci cand „dau peste asta pe feed-ul lor”…
Iar pana in 2026, se estimeaza ca platforma va creste cu 67% achizitiile din aplicatie – ajungand la un total de 39,5 milioane de cumparatori.
Acest lucru inseamna ca, daca doriti sa cresteti vanzarile prin intermediul marketingului social media...
TikTok este una dintre cele mai BUNE platforme pe care sa fii.
2. Mai usor de descoperit
Algoritmul TikTok pare sa functioneze diferit fata de o multime de alti algoritmi de social media. Acesta se concentreaza mai mult pe DESCOPERIREA continutului decat pe afisarea doar sau in cea mai mare parte a continutului de la prietenii dvs.
Utilizatorii TikTok au un feed complet separat pentru a vedea continutul persoanelor pe care le urmaresc deja…
Iar intreaga pagina „For You” de pe TikTok este dedicata descoperirii.
Acest lucru inseamna ca TikTok ofera marcilor si afacerilor o oportunitate extraordinara de a ajunge la un public mai larg si de a fi descoperite mai repede.
Apropo de a fi descoperiti mai repede…
Sa vorbim despre CUM.
Cum sa cresteti pe TikTok in 2025
Ei bine, iata tot ce am gasit in cercetarile noastre despre cresterea pe TikTok:
- Creeaza special pentru TikTok
- Editeaza-ti videoclipurile direct in aplicatie
- Pastreaza-ti videoclipurile scurte si placute
- Foloseste cuvinte cheie si hashtaguri relevante
- Posteaza foarte mult
1. Creati special pentru TikTok
Deci, atunci cand vine vorba de crearea de continut pentru social media, multi dintre voi probabil stiu ca sunt un mare fan al filmarilor video de continut „one and done”.
Imi place sa merg la studioul meu o data la cateva luni, sa ma asez si sa inregistrez zeci de videoclipuri, iar apoi sa repurposez aceste videoclipuri pe TOATE platformele mele de social media.
Btw – daca sunteti interesat de metoda de repostare de continut, vorbesc despre ea in acel articol!
DDDAAARRRRRRR….
Aceasta strategie de repostare nu functioneaza foarte bine pe TikTok.
Repurposing Instagram Reels pe TikTok merge doar pana la un punct – intreaba-ma de unde stiu!
Da, aceasta este principala strategie pe care am incercat-o pe TikTok…
Si, desi nu a fost total ineficienta, rezultatele sale nu sunt nici atat de mari.
DE CE?
Pentru ca atmosfera de pe TikTok este total diferita.
Este mai putin „perfect ingrijit si editat” si mai mult „arata-te asa cum esti – chiar daca esti un dezastru total”.
Diferenta dintre unghiul estetic tipic si compozitia continutului instagram fata de unghiul foarte organic „vorbesc cu un prieten” pe TikTok.
Deci, in timp ce pe de o parte acest lucru ar putea suna ca o veste proasta pentru ca te gandesti: „Ahhhhhhh, minunat. Acum trebuie sa creez videoclipuri pentru TikTok SEPARATE de celelalte videoclipuri pe care deja urasc sa le creez?!”
Te-am auzit.
Dar iata de ce nu este atat de rau pe cat pare a fi…
Pentru ca, de fapt, cred ca tipul casual de videoclipuri functioneaza bine pe toate platformele de forma scurta.
Puteti filma pe telefonul tau, la un unghi slab, si rambleaza timp de 30 de secunde si ar putea fi o senzatie virala.
Mai putin inseamna mai mult atunci cand vine vorba de videoclipuri TikTok.
Dar asta nu inseamna calitate scazuta.
Inca mai doriti ca videoclipurile dvs. sa fie de buna calitate. Doar ca nu trebuie sa fie formale, profesionale sau prea editate.
Si apropo de editarea videoclipurilor…
Asta ma aduce la urmatoarea modalitate de a creste rapid pe TikTok…
2. Editeaza direct in aplicatie
Algoritmul TikTok pare sa prefere promovarea videoclipurilor editate de TikTok mai mult decat a altora…
Aplicatia are o multime de functii de editare incorporate.
Puteti face lucruri precum:
- Filtre
- Taierea clipurilor video
- Suprapuneri de text
- Legende
- Abtibilduri
- Efecte vizuale si speciale
- Voiceovers
- Editare audio
- Slow motion
- Tranzitii
Ceea ce face sa fie foarte usor sa filmati, sa editati si sa postati totul dintr-o data, fara a fi nevoie sa petreceti ore sau saptamani in acest proces.
SI sansele tale de a fi descoperit sunt posibil mai mari.
Bine, urmatorul sfat pentru a creste rapid pe TikTok…
3. Pastrati-va videoclipurile scurte si placute
Conform celor mai recente date, TikTok afirma ca durata optima a videoclipurilor pentru intreprinderi este de 21-34 de secunde.
Regula de baza pe care incercam sa o respectam atunci cand cream TOATE videoclipurile noastre de forma scurta este sa nu depaseasca 30 de secunde.
TikTok ofera, de asemenea, aceasta lista de verificare grozava de care trebuie sa tineti cont atunci cand va creati videoclipurile, ceea ce cred ca este minunat…
- Mesajul dvs. este clar si concis?
- Indicati in mod clar numele afacerii si/sau al produsului dumneavoastra?
- Folositi cel putin una dintre tacticile de comunicare de mai jos:
- Voce off
- Vorbind direct camerei
- Suprapuneri de text
- Videoclipul include un apel clar la actiune?
- CTA se aliniaza cu obiectivul anuntului?
- Si, desigur, ca in cazul oricarui videoclip sau continut pe care il difuzati…
Vreti sa va asigurati ca HOOK-ul sau primele 3 secunde ale videoclipului dvs. sunt foarte interesante si deschid o bucla pentru a-i face pe vizitatori sa se uite.
Ar putea fi util sa scrieti un scenariu la inceput, daca sunteti la inceput.
Acest lucru va va ajuta sa nu divagati si sa va asigurati ca ramaneti pe subiect.
In regula, deci am vorbit despre:
- Crearea de videoclipuri special pentru TikTok
- Editarea videoclipurilor direct in aplicatie
- Si pastrarea videoclipurilor scurte cu mesaje precise.
Mai sunt doua lucruri de care trebuie sa tii cont daca vrei sa cresti rapid pe TikTok…
4. Utilizati cuvinte-cheie si hashtaguri relevante
Iti amintesti cand hashtag-urile erau perfecte pentru a fi descoperite pe instagram, iar acum sunt doar un fel de „meh”?
Ei bine, pe TikTok, utilizarea cuvintelor-cheie si a hashtag-urilor este cea mai buna modalitate de a face ca persoanele potrivite sa iti gaseasca continutul.
Si ceea ce este si mai nebunesc este ca TikTok are un cercetator de cuvinte cheie si subiecte extraordinar, incorporat chiar in aplicatia sa.
Tot ce trebuie sa faceti este sa incepeti sa tastati…
Si toate aceste cuvinte cheie apar.
Si apoi face un pas mai departe si iti arata termenii inruditi pe care ii cauta oamenii…
Puteti vedea EXACT ce cauta oamenii fara a fi nevoit sa utilizati zeci de alte instrumente de analiza a cercetarii.
Aceasta caracteristica este UIMITOARE si face mult mai usor sa creati si sa postati continut relevant pe care publicul dvs. ideal chiar il va GASI.
Niciuna dintre celelalte platforme de social media nu se compara cu aceasta.
In regula, acum ultimul sfat pentru a creste rapid pe TikTok…
L-am pastrat pe acesta pentru final pentru ca, ei bine, nu o sa va placa lol…
5. Postati foarte mult
Ceeeeeeeeeeeeeeee? Stiu.
Eu nu pot auzi tipetele dvs. si a vedea cum reactionati de aici!
Stiu ca acesta este un sfat pe care il vezi pentru TOATE platformele de social media…
Dar este chiar mai important atunci cand vine vorba de TikTok din cauza modului in care functioneaza algoritmul sau. Se pare ca prioritizeaza si impinge mai mult continutul nou.
TikTok recomanda postarea de una pana la patru ori pe zi.
Ceea ce inseamna foarte mult.
Probabil prea mult pentru creatorul mediu sau proprietarul unei afaceri – mai ales la inceput.
Asadar, postati cat de mult puteti. Tintiti de 3-5 ori pe saptamana.
Si stiu ca mai am un sfat bonus pentru tine…
SUGESTIE BONUS: Fii tu insuti si distreaza-te
Cel mai tare lucru la TikTok este ca nu este vorba doar despre „a te restrange”.
Este vorba despre a fi elegant si profesionist…
Nu este vorba despre a te pune intr-o cutie.
Nu este vorba despre a impartasi DOAR continut „valoros” sub forma „X sfaturi pentru a va ajuta XYZ”…
In cele din urma, oamenii se conecteaza pe TikTok cu oameni noi si isi gasesc un trib cu care vibreaza.
Raportul privind tendintele TikTok 2024 recomanda ca marcile sa scoata in evidenta cu mandrie ceea ce le face unice si sa isi celebreze cultura, deoarece aceasta este ceea ce rezoneaza cu publicul TikTok.
Cel mai popular continut de pe TikTok este jucaus si imprevizibil…
Asadar, fii TU, fii ciudat, fii nesimtit, incalca regulile si distreaza-te!
Sper ca v-a placut acest articol.
Aveti de gand sa incercati TikTok in 2025 impreuna cu mine? Comentati mai jos si spuneti-mi!
Multumesc pentru lectura. Pana data viitoare, eu sunt Mario – Ciao pentru moment!
Urmariti asta in schimb
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu – Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google