Un audit SEO reprezinta procesul de analiza a relatiei cu prezenta dvs. pe web alaturi de cele mai bune practici, este primul pas catre crearea unui plan de implementare care va avea rezultate masurabile.
Scopul auditului este de a identifica cat mai multe probleme fundamentale care afecteaza performanta cautarii organice. Auditul SEO va dezvalui:
- Probleme tehnice SEO
- Probleme privind structura site-ului web
- Probleme SEO in pagini
- Probleme potentiale in afara site-ului
- Probleme privind experienta utilizatorului
- Lacune si oportunitati de continut
- Statistici de piata competitive
Un audit este o procedura standard care ar trebui sa aiba loc in mod regulat – Este in esenta un ,,control de sanatate” pentru site-ul dvs. web.
Table of Contents
ToggleCe ar trebui sa fie un audit SEO:
Auditul dvs. ar trebui sa fie usor de inteles. In calitate de proprietar al unei companii, ar trebui sa puteti conecta punctele la modul in care problemele SEO va afecteaza prioritatile, obiectivele sau veniturile online. Toate recomandarile ar trebui sa se ridice in mod clar la obiectivele dvs. comerciale generale.
In cele din urma, recomandarile dvs. de audit SEO ar trebui sa poata fi actionate. Ar trebui sa existe o cale clara spre finalizare; prioritizate cu impactul proiectat si efortul asociat cu fiecare recomandare. Rezultatul oricarui audit SEO ar trebui sa transmita cu precizie o cale de optimizare usor de parcurs.
Ce nu ar trebui sa fie un audit SEO:
Un audit SEO nu ar trebui sa fie ,,o solutie dedicata tuturor”. In timp ce unele elemente tehnice sunt necesare pentru toate site-urile web, ar trebui sa se efectueze o analiza situationala la inceputul unui audit SEO pentru a se perfectiona in zonele de interes pentru acel site.
In cele din urma, recomandarile dvs. de audit SEO ar trebui sa poata fi actionate. Ar trebui sa existe o cale clara spre finalizare; prioritizate cu impactul proiectat si efortul asociat cu fiecare recomandare. Rezultatul oricarui audit SEO ar trebui sa transmita cu precizie o foaie de parcurs usor de urmat.
Ce se analizeaza intr-un Audit SEO:
Intr-un audit SEO COMPLET, marca: Agent Promovator, vom analiza peste 193 de elemente SEO diferite in urmatoarele categorii:
- Audit tehnic
- Analiza indexarii
- Coduri de stare
- Redirectionari
- Viteza paginii
- Structura URL
- Roboti.txt
- Sitemap XML
- Etichete canonice
- Duplicare
- Crawlability
- Probleme din domeniul vechi
- Analiza in afara paginii
- Analiza SEO mobile
- Analiza SEO internationala
- Audit pe pagina
- Structura continutului site-ului
- Cercetare cuvinte cheie
- Analiza temeiului de copiere a paginii
- Utilizarea cuvintelor cheie
- Analiza metadatelor (titluri de pagini, descrieri meta, etichete antet)
- Schema
- Experienta utilizatorului
- Imagini si videoclipuri
- Conectare interna si sitemap HTML
Analiza bugetului cu crawlere
Analiza agentului utilizatorului
Informatiile obtinute in timpul procesului de audit ne permit sa se faca recomandari exacte si de impact pentru site-ul si situatia dvs. specifica.
La ce sa ne asteptam in timpul si dupa un audit SEO:
In orice audit al site-ului dat, exista cateva oportunitati descoperite pe parcurs. Cand se descopera aceste tipuri de informatii, echipa noastra le va transmite imediat. Acestea ofera o oportunitate de recuperare a vizibilitatii in timp ce se efectueaza restul auditului.
Dupa finalizarea auditului, echipa dvs. va fi invitata la o prezentare in care specialistul SEO va discuta rezultatele si recomandarile. Echipa Agent Promovator va va ghida pe dvs. si echipa dvs., alaturi de strategia de optimizare seo refacuta pana la finalizare, astfel incat sa stiti la ce sa va asteptati si cand. In plus, veti primi o analiza cuprinzatoare a starii de sanatate a site-ului dvs. Toate acestea sunt personalizate pentru dvs. si pentru situatia dvs. specifica.
De ce este important sa va auditati site-ul in mod regulat:
Exista si alte parti SEO pe care ar trebui sa acordati atentie dupa audit pentru a va asigura ca ramaneti competitiv. La urma urmei, fundamentul tehnic nu este sfarsitul drumului pentru succesul SEO. Este important sa acordati atentie activitatii SEO a concurentei dvs., sa tineti cont de cele mai noi bune practici ale motorului de cautare si sa pastrati cele mai bune practici SEO locale daca afacerea dvs. depinde de clientii care viziteaza o adresa fizica. Toate acestea sunt elemente ale unei strategii SEO de succes si ar trebui sa fie corolare auditului dvs. si intretinerii SEO continue.
Este timpul ca site-ul dvs. sa primeasca un control SEO de sanatate ? Daca da, contactati astazi echipa noastra de experti SEO pentru a obtine un Audit SEO Gratuit!
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu – Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google