Cele mai bune practici SEO pentru cafenele: In calitate de consultant seo pentru proprietarii de cafenele, trebuie sa fie tentant pentru tine sa dai de stire oamenilor care ar putea fi interesati sa viziteze cafeneaua astfel incat recomandarea este seo pentru cafenele. Marketingul direct si publicitatea pot parea optiuni ideale. Cu toate acestea, mai degraba decat sa le spuneti oamenilor ca sunteti demni de timpul si banii lor, este mai bine sa afle acest lucru de la sine. Si nu exista o modalitate mai buna de a face acest lucru decat folosind cea mai promitatoare tehnica – Optimizarea motorului de cautare local. (Local SEO)
Table of Contents
ToggleFiti acolo pentru clientii dvs.
Nu de multe ori un client va cauta cafeneaua dvs. pe Google, cu toate acestea, dupa toate probabilitatile, va cauta cafenelele din zona dvs. Si cand va face asta, va va face o impresie buna sa apareti in partea de sus a rezultatelor cautarilor Google. Pentru ca acest lucru sa se intample intr-o maniera impecabila, ar trebui sa va listati compania pe Google Local (Google My Business), precum si pe cateva directoare locale. Desi este usor de realizat, aceasta sarcina are de obicei nevoie de cunostinte tehnice, de unde rezulta faptul ca specialistul nostru certificat Google se poate dovedi de mare ajutor.
Remediati informatiile referitoare la citarile dvs.
Profitati la maximum de marca dvs. vorbind despre asta
Distingeti-va fata de concurentii dvs.
Cum sa implementati SEO Local pentru magazinele de cafea
Acestea fiind spuse, exista ceva pe care il poti face, care nu ii va face doar pe oameni sa stie despre existenta ta, ci ii va convinge si sa-ti faca o vizita, si asta, fara sa-ti afecteze bugetul personal? Raspunsul este – Optimizarea motorului de cautare sau SEO si, in cazul dvs., SEO local.
SEO local se refera la eforturile depuse pentru optimizarea site-ului web al afacerii dvs. intr-un mod care il ajuta sa obtina cel mai inalt grad posibil pe pagina de rezultate a motorului de cautare sau SERP. Aceasta indica faptul ca de fiecare data cand o persoana cauta pe Google o cafenea sau o cafenea din zona dvs., numele site-ului dvs. web va fi primul sau unul dintre primele cateva care vor aparea. Si de aici incepe magia. Inainte de a va da seama, cafeneaua dvs. va atrage clienti din toate colturile orasului si chiar din exterior.
Cum sa imbunatatiti SEO local pentru cafenele
Pentru a va ajuta sa intelegeti diferitele aspecte ale SEO local, am stabilit meticulos urmatoarele puncte:
1. Cercetarea cuvintelor cheie
Cand vine vorba de SEO local, cercetarea cuvintelor cheie se refera mai mult la intelegerea a ceea ce pot cauta exact clientii potentiali pe internet, decat orice altceva.
De exemplu, daca cafeneaua dvs. se afla in Nordul Bucurestiului, ce vor cauta clientii dvs.?
Acestea si alte astfel de cuvinte cheie vor fi cele mai relevante pentru afacerea dvs. Trucul aici este sa intelegeti pur si simplu ce este ceea ce oferiti si care va fi setul de cuvinte cheie pe care majoritatea utilizatorilor de internet sunt susceptibili sa le caute?
Pentru a afla ce cuvinte cheie vor servi cel mai bine scopului SEO pentru compania dvs., puteti utiliza Planificatorul de cuvinte cheie Google Adwords, care este atat un instrument gratuit, cat si un instrument destul de fiabil.
2. Imbunatatiti-va continutul site-ului web
Si nu conteaza doar continutul pe care il oferiti diferitelor pagini ale site-ului dvs., ci si ca parte a elementelor HTML si Rich Snippets.
3. Creati si gestionati profiluri locale
Din pacate, nu este asa. Pentru ca site-ul web sa poata fi vazut si recunoscut de oamenii care sunt in cautarea cafenelelor din zona dvs., este imperativ necesar ca acesta sa aiba si o expunere extinsa. In marea majoritate a rezultatelor cautarii, pe langa site-uri web apar si profiluri locale, precum si bloguri cu continut local. Acest lucru implica faptul ca profilul dvs. local este la fel de important ca site-ul dvs. web, daca nu chiar mai mult.
In acest scop, este recomandat de exemplu pentru Bucuresti sa utilizati referinte de director local, cum ar fi: TripAdvisor, Bucuresti365 si Bucuresteni.ro, printre altele. Cu toate acestea, cel mai util aici va fi Compania mea pe Google, cunoscut si sub numele de Google Places. Cea mai buna parte este ca este gratuita si este extrem de eficienta atunci cand vine vorba de sustinerea eforturilor dvs. locale de SEO. Cu ajutorul unor astfel de profiluri locale, va fi mai mult decat usor sa afisati numele si locatia cafenelei dvs., impreuna cu numele site-ului dvs. web, serviciile pe care le oferiti, precum si o scurta descriere a afacerii dvs. In plus, va puteti pune logo-ul si cateva imagini reale ale cafenelei. La urma urmei, o imagine spune o mie de cuvinte! Nu-i asa?
4. Incorporeaza date structurate locale
Pentru ceea ce ofera, acest instrument SEO este cunoscut pentru a imbunatati vizibilitatea unui site web, precum si pentru a imbunatati rata de clic, imbunatatind astfel SEO pe termen lung. Captura de ecran din stanga arata cum arata in mod esential un markup de schema pe un SERP.
5. Utilizati retelele sociale in avantajul dvs.
Prezenta unei companii pe diferite platforme de socializare o ajuta sa se claseze semnificativ mai sus pe SERP in comparatie cu cei care nu se bucura de o prezenta digitala extinsa. In plus, prezenta activa a cafenelei dvs. pe diferite canale, cum ar fi Facebook, Instagram si LinkedIn, printre altele, va ajuta si publicul sa va relationeze intr-un mod mai bun si mai interesant. Mai mult decat atat, ii face sa-si dea seama ca esti mult mai mult decat o simpla afacere, ca esti prietenos, usor accesibil si ii vei cauta daca va fi nevoie. Credeti-ne, nu exista o modalitate mai buna de a castiga increderea publicului dvs. decat aceasta strategie de marketing online.
Desigur, pentru ca acest lucru sa se intample pentru afacerea dvs., este esential sa ramaneti destul de activ pe fiecare dintre dispozitivele dvs. de socializare. Puteti face acest lucru postand in mod regulat. Postarile dvs. pot cuprinde infografice, imagini, videoclipuri, texte, articole informative si atragatoare, evenimente noi pe care le gazduieste cafeneaua dvs. si chiar recenzii pozitive si marturii ale clientilor dvs. Amintiti-va, social media este despre construirea unei comunicari bidirectionale bazate pe increderea cu publicul dvs. Odata ce acest lucru este rezolvat, este cert faptul ca adeptii dvs. vor arata interesul de a face o vizita la cafeneaua dvs.!
Concluzie
- Cercetarea cuvintelor cheie
- Imbunatatirea continutul site-ului web
- Crearea si gestionarea profilurilor locale
- Incorporarea datelor structurate locale
- Utilizarea retelele sociale in avantajul dvs.
Atunci cand sunt implementate corect, aceste masuri va vor ajuta sa va bucurati de o vizibilitate mai mare, un trafic mai mare si o crestere a vanzarilor si a veniturilor pentru cafeneaua dvs.