Cautarea organica este un canal critic pentru majoritatea intreprinderilor. De fapt 53% din traficul pe site provine din rezultatele cautarii organice. Si mai surprinzator este faptul ca, pe prima pagina de rezultate de cautare, primele cinci rezultate organice reprezinta aproape 67% din toate clicurile. Cu atat de mult trafic in joc, este usor de inteles de ce este esential sa ajungi in primele 10 rezultate Google. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca este usor! Intr-o lume aflata in continua evolutie a algoritmilor de cautare, este important sa cunoasteti cele mai recente tactici seo. Mario Grigorescu – Specialist Certificat Google – a pregatit o lista trucuri SEO firmelor de avocatura pentru a ajuta in clasificarea site-urilor firmelor de avocatura in primele rezultate Google.
1. Asigurati-va ca site-ul dvs. este compatibil cu dispozitivele mobile
2. Imbunatatiti timpul de incarcare a paginilor web
3. Aveti o strategie intentionata de cuvinte cheie
4. Optimizati pentru o indexare rapida a motorului de cautare
- Eticheta de titlu
- Eticheta de antet
- Meta-descrierile
- Textul alternativ al imaginii
5. Construiti o strategie de backlink
6. Actualizati-va listele locale
- Crearea si verificarea paginii Google My Business prin adaugarea de informatii esentiale, cum ar fi informatiile de contact si orele de functionare. De asemenea, puteti actualiza aceasta pagina cu masuri de sanatate si siguranta. Asigurati-va ca va personalizati pagina cu o imagine de coperta si un logo, de asemenea.
- Utilizati Google Posts in cadrul contului dvs.
- Incurajati-va clientii sa impartaseasca recenzii online.
- Raspundeti la recenzii si asigurati-va ca includeti locatia atunci cand raspundeti. (Ex: Va multumim pentru recenzia dvs. cu privire la serviciile noastre pentru daune auto din Bucuresti).
- In timp, daca Google considera ca afacerea dvs. este autentica, ati putea castiga un loc in spatiul online din bara laterala in cautarea locala Google.
7. Targetare Featured Snippets
- Alegeti continutul pe care doriti sa il optimizati pentru un featured snippet.
- Cautati singur cuvantul cheie pentru a vedea ce tip de continut a fost deja ales. Acordati o atentie deosebita formatului – este o lista cu buline, o lista numerotata sau un tabel?
- Modificati-va continutul intr-un format in care sa puna si sa raspunda la intrebari.
- Organizati-va continutul in titluri si subtitluri.
- Scrieti in propozitii scurte si directe. (Acest tip de text este mai usor de extras de catre Google ca raspuns la o intrebare).
8. Optimizati activele paginii
URL-urile paginilor dvs. ar trebui sa fie, de asemenea, scurte si descriptive. Nimeni nu doreste sa acceseze un URL care este prea stufos si greu de urmarit sau de tastat daca este necesar. Folositi intotdeauna cuvinte-cheie in URL-ul dvs. si pastrati-l sub 60 de caractere, astfel incat Google sa nu taie nici o informatie pertinenta.
9. Imbunatatiti timpul de incarcare a paginii
10. Faceti-o accesibila
11. Efectuati audituri regulate
De retinut:
Oamenii efectueaza zilnic cautari in Google – mai mult de 4 miliarde de cautari, de fapt. Cu o asemenea cantitate de cautari care au loc, puteti vedea de ce este important sa iesiti in evidenta in orice mod posibil. Cel mai bun pariu pentru a capta mai multa atentie si mai mult trafic este sa ajungeti in primele 10 listari organice ale rezultatelor motorului de cautare. Urmati aceste sfaturi, dar nu sariti peste investitia intr-o strategie robusta de marketing SEO pentru firme de avocatura, care va poate ajuta in strategia de marketingului digital ideala pentru firma dvs.
Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.