Daca nu va ganditi la designul pentru mobil al site-ului dvs., ati putea pierde in curand sanse de a dobandi noi clienti deoarece Google nu va mai clasifica site-urile care nu sunt redate pe mobil.
Google a anuntat luni ca nu va mai indexa site-urile care nu sunt accesibile pe dispozitivele mobile dupa data de 5 iulie. Acest lucru marcheaza ultima etapa a migrarii catre un index mobile-first pentru cautarea Google, care a inceput in 2016 si a fost initial anuntata ca fiind finalizata in octombrie 2023.
Deci, cum afecteaza acest lucru site-ul web al afacerii dvs. Daca pagina mobila a site-ului dvs. afiseaza o eroare sau nu se incarca deloc, Google nu o va indexa sau clasifica. Nu va aparea nicaieri in rezultatele de cautare Google, prin urmare, veti pierde trafic si clienti potentiali.
Daca site-ul dvs. este deja redat pe mobil, chiar daca este doar versiunea desktop, acesta va ramane indexabil. Potrivit lui John Mueller, avocatul Google Search Advocate, majoritatea site-urilor „nu trebuie sa faca nimic. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca ati scapat.
Daca site-ul dvs. nu este optimizat pentru mobil, probabil ca nu cresteti experienta pozitiva a utilizatorilor. Dupa cum Dirk Hoerig, fondator si director executiv al platformei de comert in cloud Commercetools, cu sediul la Munchen, a declarat anterior pentru Inc., este o greseala ca intreprinderile sa isi proiecteze site-urile mobile prin „micsorarea” layout-urilor pentru desktop. Designul responsive este doar una dintre multele modalitati de a va asigura ca site-ul dvs. este optimizat pentru indexarea mobile-first a Google. Indepartarea pop-up-urilor enervante si verificarea pozitionarii anunturilor sunt, de asemenea, imbunatatiri simple care va pot spori compatibilitatea cu dispozitivele mobile.
Optimizarea mobila este deosebit de importanta daca afacerea dvs. are o ramura de comert electronic. Potrivit Statista, smartphone-urile au generat aproximativ doua treimi din toate achizitiile online din SUA in primul trimestru al anului 2024. Investitia intr-o experienta mobila va permite sa va intalniti mai bine cu potentialii clienti acolo unde se afla acestia.
Considerati ca aceasta este o oportunitate de a optimiza experienta mobila a afacerii dvs., ceea ce ar putea contribui la generarea de noi vanzari.
Cresteti rapid rezultatele in cautarile organice, cu ajutorul serviciilor de marketing online oferite de Mario Grigorescu – Consultant in Marketing certificat Google si MOZ, pana in Prima Pagina Google!
Urmariti-ma pe LinkedIn. Vizitati site-ul meu web.
Adaugati AgentPromovator.ro la feedul dvs. de Stiri Google
6 Comments
6 Sfaturi Seo pentru listarile imobiliare
25/01/202522:17
[…] proprietatea dvs. este situata tehnic doar intr-un oras, ganditi-va la alte cuvinte cheie care descriu zona inconjuratoare. De exemplu, daca afisati o proprietate in Bucuresti, luati in […]
Iata motivul pentru care site-ul dvs. web trebuie sa aiba optimizare seo
06/02/202523:00
[…] optimizarea mobila este […]
Brandurile irosesc milioane pe continut?
09/02/202520:27
[…] continut, sa il clasificati si sa stati linistit in timp ce dezvoltati o cantitate din ce in ce mai mare de trafic, dintre care unii se inscriu pentru descarcarea unui […]
5 tendinte de marketing online in 2025
10/03/202520:21
[…] mesaje si branding coerente pe toate […]
6 sfaturi de marketing imobiliar pentru 2024
19/03/202514:16
[…] sa iasa pe site-ul dvs. si sa va coste clienti potentiali si vanzari. Vei dori sa ai o abordare pe mobil mai intai de toate. De asemenea, Google acorda prioritate site-urilor receptive in indexarea cautarii, […]
Cum sa dezvolti o strategie SEO in 2025
24/03/202518:08
[…] strategie SEO personalizata ajuta intreprinderile mici sa depaseasca concurentii locali in cautari. O […]