Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

8 tehnici SEO White Hat pentru a-ti dubla traficul in Google

Google News

Daca doriti sa depasiti concurenta in domeniul SEO, trebuie sa intelegeti factorii cheie din algoritmul Google care determina clasamentul in rezultatele cautarii. Exista mai multe tehnici de “palarie alba” pe care le puteti folosi pentru a imbunatati pozitia site-ului dvs. in cautarile online. Aflati opt modalitati eficiente de a aborda aceste factori cheie si de a obtine un avantaj competitiv in domeniul SEO.

Mario Grigorescu

8 tehnici SEO White Hat pentru a-ti dubla traficul in Google

Depasiti concurenta abordand factorii cheie din Google in determinarea rezultatelor cautarii. Iata opt modalitati de ,,palarie alba” pentru a face acest lucru.
Sunteti blocat intr-un ciclu de optimizari care nu produc rezultate scalabile?

Aceasta postare dezvaluie tehnici de palarie alba care pot dubla, triplica sau chiar mari de 10 ori traficul dvs. in cautarea organica.
Sistemul Google pentru clasarea site-urilor web incorporeaza o serie de algoritmi mentionati care sa ofere cele mai ,,mai bune” rezultate.
Acesti algoritmi iau in considerare multi factori, inclusiv cuvintele dintr-o interogare, relevanta, capacitatea de utilizare a paginii, expertiza sursei, localizarea geografica si setarile.
In plus, ponderea acestor factori depinde de natura unei interogari.
Pentru subiectele actuale, continutul nou si relevant are multa greutate .
Pentru o definitie de tip dictionar, increderea in pagina (EAT) si autoritatea joaca un rol important.

Pentru a se asigura ca algoritmii functioneaza conform intentiei, Google angajeaza o armata de “evaluatori ai calitatii”. Ei urmeaza liniile directoare stricte dezvoltate de Google pentru a se asigura ca rezultatul algoritmului corespunde standardelor stabilite pentru calitatea paginii si nevoile indeplinite. Aceste instructiuni sunt o regula obligatorie pentru oricine se gandeste serios la construirea unui site web cu cea mai buna performanta.

Potrivit Google, algoritmul lor de cautare analizeaza cinci factori cheie pentru a determina ce rezultate apar in partea de sus a rezultatelor cautarii lor:

  • Sensul interogarii site-ului dvs.
  • Relevanta paginilor web.
  • Calitatea continutului.
  • Utilizabilitatea paginilor web.
  • Context si setari.

Prin abordarea acestor cinci factori, va veti pune in situatia de a depasi concurenta. Iata cateva sfaturi specifice despre cum sa faceti asta:

1. Mobile First

Numele a prins, dar pe 21 aprilie 2015, actualizarea nu a creat o relevanta atat de mare pe cat se astepta la acea vreme.
Totusi, a atras atentia tuturor, ca mobilul era deja aici si nu mai reprezenta ,,viitorul”. Cei care nu au tinut cont de avertismentul de a trece pe dispozitivul mobil la acea vreme, au platit ulterior pretul.
Daca nu sunteti sigur daca site-ul dvs. indeplineste criteriile pentru a fi compatibil cu dispozitivele mobile, conectati-va la contul Search Console si vedeti Raportul de utilizare mobila.
Google va raporta acolo problemele de pe dispozitivele mobile, astfel incat sa puteti lua masurile adecvate pentru a fi in conformitate cu cerintele sale.

2. Revendicati-va lista de afaceri

Profilul de afaceri Google, cunoscut anterior ca Compania mea pe Google, este o inregistrare de afaceri gratuita.

 

Top 5 beneficii Google Business Profile

Este publicitate GRATUITA – mai ieftina decat cautarea platita si mai rapida decat SEO.
Google Maps/3-Pack favorizeaza afacerile relevante din punct de vedere geografic.
Un profil optimizat face o prima impresie buna.
O evaluare buna cu 5 stele construieste incredere si ofera dovezi sociale.
Abilitatea de a verifica performanta profilului si de a obtine informatii.
Pe masura ce Google continua sa-si imbunatateasca capacitatea de a oferi rezultate hiperlocale, este extrem de important sa aveti date complete si precise in profilul de afaceri Google.
Acesta continua sa fie un castig usor, deoarece multe companii nu isi revendica inca lista.

 

3. Imbunatatiti-va experienta cu pagina

Experienta paginii Google este definita de un set de semnale care sunt concepute pentru a masura modul in care utilizatorii reactioneaza la o pagina web. Aceasta masuratoare depaseste valoarea informatiilor de baza.

 

Cum afecteaza experienta paginii clasamentele?

In cazurile in care mai multe pagini pot indeplini criteriile de cautare pentru relevanta, experienta paginii are mai multa greutate.
O pagina care ofera informatii cautate depaseste o pagina cu mai putina relevanta, dar cu o experienta de pagina mai buna.
experienta paginii poate reprezenta departajarea SERP.

 

4. Concentrati-va pe experienta utilizatorului (UX)

Google i-a incurajat intotdeauna pe webmasteri sa isi concentreze principalul obiectiv pe oferirea unei experiente bune pentru utilizator.
Pe masura ce algoritmul devine ,,mai inteligent”, site-urile web care fac acest lucru sunt pozitionate in topul paginilor pentru a beneficia cel mai mult de aceasta experienta. O experienta buna de utilizator este mult mai profunda decat scrierea unui cod curat.
studiu din Oxford Journal , ,,Scopul designului UX in afaceri este de a imbunatati satisfactia si loialitatea clientilor prin utilitatea, usurinta de utilizare si placerea oferite in interactiunea cu un produs.” Pentru scopurile noastre, site-ul dvs. este produsul. Obiectivul este de a determina mai intai intentia unui utilizator, apoi de a dezvolta o metodologie pentru navigare usoara – o metodologie care evoca o emotie pozitiva si duce la o experienta generala buna.
celor mai bune practici UX este usoara. Web-ul este plin de sabloane si sfaturi.
Ceea ce ii separa pe profesionisti de amatori este testarea A/B. Fiecare dintre noi are propriile partiniri care vor influenta modul in care este construita o pagina web.
unei serii de experimente, veti putea cuantifica ceea ce functioneaza si ce nu si veti putea continua testarea pana cand veti reusi.

 

5. Cercetati cuvintele cheie

Asa este – cercetarea cuvintelor cheie este inca importanta.
Google ofera mai putine date despre cuvinte cheie, terte parti precum Ahrefs si Semrush care si-au dezvoltat propriile instrumente pentru cuvinte cheie pentru a umple golul.
Cu toate acestea, modul in care se procedeaza la realizarea si utilizarea rezultatelor cercetarii cuvintelor cheie s-a schimbat, datorita RankBrain si BERT.
RankBrain reprezinta invatarea automata. Acest lucru permite motorului de cautare Google sa puna lucrurile in context, mai degraba decat sa se bazeze doar pe siruri de metadate. Google intelege acum nuantele de limba, cum ar fi stemming, sinonime si raspunsuri.
BERT este un acronim pentru Bidirectional Encoder Representations from Transformers.
Scopul principal este de a oferi rezultate de cautare mai bune pentru cautari mai lungi si mai conversationale in care prepozitii precum ,,pentru” si ,,to” afecteaza contextul unei interogari.
La momentul lansarii, in octombrie 2019, Google a estimat ca BERT va afecta 10% din toate cautarile din Statele Unite.
Noua generatie de instrumente pentru cuvinte cheie ia in considerare acest lucru prin generarea de date relevante, cum ar fi subiecte parentale, grupuri de cuvinte cheie si intentie in cautare.
Inarmati cu aceste informatii, utilizatorii pot dezvolta continut relevant din punct de vedere contextual.

 

6. Aveti un plan complet de marketing de continut

Potrivit Institutului de Marketing de Continut, 51% dintre toti respondentii raporteaza ca este mai dificil sa captezi atentia publicului astazi decat in urma cu doar un an.
continutul este unul dintre cei mai importanti factori de clasare Google, este important sa il faceti corect. Pe scurt, aceasta prezinta o oportunitate uriasa pentru cei dispusi sa investeasca timp pentru ca acest lucru sa se intample.
Toata lumea vorbeste despre crearea de ,,continut grozav”, dar ce inseamna asta?
Intr-adevar, se rezuma la a avea continut util, a gasi publicul potrivit si apoi a ajunge la acel public.
Acesta nu trebuie sa fie un exercitiu dificil. Se rezuma la a avea empatie cu potentialii tai si clientii. Ann Handley a creat urmatoarea formula pentru a rezuma:
Util x placut x inspirat = continut inovator Continutul excelent vine in multe forme diferite. Un plan complet de marketing de continut va include o combinatie dintre urmatoarele:

  • Bloguri.
  • Imagini vizuale bazate pe date (Original Research).
  • Imagini.
  • Infografice.
  • Prezentari SlideShare.
  • Videoclipuri.

 

7. Acordati atentie optimizarii în pagina

Stiati ca Google isi publica propriul Ghid de start in optimizarea motoarelor de cautare? O poti face chiar acum!
In ciuda numelui sau, acest ghid este o resursa excelenta pentru toti cei care doresc sa isi maximizeze sansele de a aparea in rezultatele cautarii Google.
Ghidul acopera elementele de baza cheie pe pagina, inclusiv cele mai bune practici de optimizare:

  • Titlurile paginilor.
  • Anteturi.
  • Metadescrieri.
  • Image Alt-text.
  • Markup structurat.
  • Adresele URL ale paginilor.
  • Legatura interna.

 

8. Construirea de legaturi interne/externe

Poate veni o zi in care linkurile sunt mai putin importante pentru clasamente, dar acea zi nu a sosit inca. Cheia este sa obtineti tipurile potrivite de link-uri.
Link-uri care au relevanta pentru site-ul dvs. Link-uri care necesita o revizuire editoriala umana. Tipurile de linkuri care sunt castigate.
Abordarea mea preferata de a castiga link-uri relevante este construirea unui centru de resurse. Un centru de resurse poate functiona pe aproape orice tip de site web. Pe langa atragerea de legaturi, un centru de resurse bun ajuta la construirea increderii si a autoritatii.

 

Concluzie

Cautarea organica este un joc de centimetri. Nu exista o singura modalitate cea mai buna de a domina SERP-urile. Dar asta nu trebuie sa fie coplesitor pentru dvs.
Daca va concentrati doar pe cele opt zone prezentate mai sus, va puteti dubla, tripla sau chiar mari de 10 ori traficul organic.

Mai multe resurse:
17 tehnici Black Hat care pot dauna unei campanii SEO. 7 moduri de a configura cu usurinta o strategie de continut SEO. SEO pentru incepatori: o introducere în elementele de baza ale SEO.

Mario Grigorescu este Consultant in Marketing Online si expert SEO cu certificari Google si MOZ. Impartaseste cunostintele si experienta dobandita prin intermediul blogului sau, ajutand cititorii sa inteleaga cum sa implementeze strategii de marketing si promovare eficiente pentru a-si atinge obiectivele de marketing online si a fi pozitionati in Prima Pagina Google.

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor.