Dezvoltarea Afacerii, Local SEO, Strategii Online

Cum obtineti mai multe recenzii in Google My Business



Recenziile vă ajută să creați încredere și să dea credibilitatea mărcii, dar de unde începeți să obțineți mai multe recenzii pe Compania mea Google? Hai să aruncăm o privire…

Cercetările arată că Google este platforma de recenzii online cu cea mai rapidă creștere online din lume și obține noi recenzii la un ritm mult mai rapid decât cel mai apropiat rival al său, Facebook. În calitate de proprietar de afaceri local, are sens să doriți să vă dezvoltați recenziile despre Compania dvs. pe Google. La urma urmei, motorul de căutare gestionează majoritatea traficului de căutare, astfel încât evaluările de cinci stele care apar direct în rezultatele căutării nu pot fi decât un lucru bun pentru reputația dvs. online .

Google le permite clienților să lase recenzii pentru afacerile locale de peste un deceniu. Volumul de recenzii pe care le colectați este un factor cunoscut de clasificare SEO. Recenziile online ocupă, de asemenea, un loc important în psihicul consumatorilor, peste șapte din zece consumatori admitând că au încredere într-o afacere mai mult dacă are recenzii online puternice, iar aproximativ jumătate refuză să cumpere de la o companie cu un rating mai mic de patru stele.

Dacă sunteți în măsură să construiți un „magazin de recenzii Google” și să obțineți un flux constant de recenzii de patru stele sau mai sus, în mod regulat, consumatorii sunt mai susceptibili să își aleagă afacerea ta în fața unui concurent.

Știm, așadar, că recenziile Google ajută la crearea încrederii și la credibilitatea mărcii tale, dar de ce altfel sunt atât de importante și cum abordezi sarcina majoră de a încuraja clienții să lase o recenzie pozitivă pentru tine? Hai să aruncăm o privire…


Ce este compania mea Google?

Dacă sunteți nou în compania mea Google – și multe companii încă nu și-au revendicat compania pe ,  ar putea ajuta să auziți mai multe despre asta direct din gura unei alte persoane.

Compania mea Google este un instrument ușor de utilizat pentru ca întreprinderile și organizațiile să își gestioneze prezența online pe Google, inclusiv in Căutari și Hărți. Verificând și modificând informațiile despre companie, puteți ajuta clienții să vă găsească și să le spuneți povestea afacerii dvs.

Platforma oferă suplimentar o interfață pentru a gestiona modul în care informațiile despre companie apar pe Căutare și pe Hărți.

Cunoscut anterior sub numele de Google Places, Compania Mea Google permite clienților locali să lase recenzii pentru companii ( alături de o mulțime de alte funcții !) Acestea pot fi accesate din lista companiei Google Compania mea în rezultatele căutării sau în Google Maps.

Recenziile sunt strâns legate de poziționarea căutării la pachetele locale, cercetările determinând că cu cât obtineti mai multe recenzii , cu atât este mai probabil să ocupați pozițiile 1 până la 3 în rezultatele căutărilor locale.

De ce este important să obțineți mai multe recenzii Google?

În peste 60% din cazuri, afacerea locală care se mândrește cu cel mai mare număr de recenzii pentru clienți Google va asigura primul loc în rezultatele căutării locale. De asemenea, dacă pierdeți recenzii sau nu colectați niciunul, clasamentul dvs. va scădea astfel încât veți fi mai puțin vizibili pentru utilizatorii de căutari locale.

De asemenea, veți avea nevoie de aproximativ opt sau mai multe recenzii pentru a obține o poziție de top, astfel încât eficiența strategiei dvs. de evaluări Google va avea un impact direct asupra a cât de vizibilă este afacerea dvs. în rezultatele pachetului local.

De ce contează asta? Am studiat impactul recenziilor și evaluărilor asupra ratelor de click pe căutare pentru a înțelege mai bine importanța recenziilor Google din perspectiva căutărilor. Se pare că veți obține cu 25% mai multe clickuri dacă aveți o evaluare medie de cinci stele afișată in profilul dvs. decât o evaluare medie de trei stele și 39% mai multe clickuri pentru o evaluare medie a recenziei de cinci stele față de o stea.

Acele companii cu rating mediu de cinci stele primesc, de asemenea, partea de clickuri de la utilizatorii de căutare, preluând 69% din clickuri din pachetul local, în general. Dacă nu aveți recenzii, vă puteți aștepta să înregistrați cu 28% mai puține clickuri decât un rival cu un rating mediu de cinci stele. Așa cum am văzut deja, consumatorii se așteaptă, de asemenea, să vadă recenzii atunci când caută. Recenziile indică faptul că o afacere poate fi de încredere, ajutând consumatorii să fie mai încrezători în deciziile lor.

Cum să ceri clienților recenzii despre Compania mea Google

Într-o lume perfectă, consumatorii – recunoscând dorința lor de a face recenzii atunci când fac cumpărături – ar lăsa o recenzie pentru întreprinderile locale, fără solicitare sau solicitări. Desigur, acest lucru nu se intamplă de cele mai multe ori, așa că va trebui să știți cum să obțineți recenzii Google fără să afectați politicile Companiei Google referitoare la evaluări.

Google va elimina recenziile pe care le consideră false, spammy sau care încalcă politicile sale de conținut, așa că în loc să-ți pierzi timpul încercând să-ți scurtezi drumul către recenziile de afaceri locale, citește mai departe un ghid pas cu pas pentru generarea de recenzii Google – calea cea buna.

Pasul 1: Îmbunătățiți recenziile Companiei Mele Google în favoarea dvs.

Atât cât recenziile Google beneficiază de marca dvs. din perspectiva căutării, sunt de asemenea instrumente incredibil de utile pentru formarea personalului și dezvoltarea produselor. Puteți utiliza comentariile transmise în cadrul unei recenzii pentru a îmbunătăți experiența generală a clienților și a identifica în timp niște negri sau favorite favorite.

Acest lucru vă va permite să vă îmbunătățiți constant oferta, făcând modificări atunci când este necesar, pentru a cimenta în continuare relațiile pozitive cu clienții. Aceste beneficii pot fi accesate numai atunci când faceți o cerere de revizuire o parte standard a procesului dvs. de fiecare dată când închideți o vânzare cu un client.

Pasul 2: Utilizați o varietate de metode de solicitare

Logo-ul BrightLocal gif

Există o mulțime de moduri de a cere recenzii. Unele companii locale cer clienților care vizitează afacerea să-și lase feedback în timp ce utilizează instrumente, cum ar fi Kiosk Mode , în timp ce alții se concentrează pe conducerea recenziilor folosind Modul Link Manager al Reputației pentru a capta feedback de la chitanțe, prin SMS, pe site-ul dvs. web sau nu numai. De asemenea, Google a relansat recent Kitul de Marketing , permițând companiilor locale să creeze postări sociale, afișe și autocolante din recenziile existente, precum și să ajute la obținerea mai multor recenzii Google.

Atunci când atingeți o metodă de solicitare, care are ca rezultat un ritm rapid în recenziile afacerilor dvs. locale, poate fi ușor să vă bazați doar pe această metodă. Încercați să nu vă blocați în această mentalitate, deoarece poate însemna că nu ajungeți la unii clienți – doar pentru că un client face clic pe o solicitare de e-mail standard, nu înseamnă că următorul va. Încercați, de asemenea, apeluri telefonice și solicitări față în față, pentru a vă asigura că utilizați o varietate de canale de comunicare.

Pasul 3: Nu presupuneți că clienții dvs. știu să lase o recenzie

Este o greșeală să presupui că clienții tăi vor ști să lase recenziile Google doar pentru că te-au găsit prin intermediul motorului de căutare. Oferiți un ghid ușor de urmărit pe site-ul dvs. web și / sau în cadrul solicitării de recenzie, cu capturi de ecran și instrucțiuni ușor de urmărit pentru oricine nu este familiarizat cu recenziile Google.

Pasul 4: Răspundeți la toate recenziile clienților

Odată ce recenziile dvs. încep să crească, alocarea timpului pentru a răspunde la toate feedbackurile devine mai importantă. Când aveți o recenzie ciudată, este ușor să răspundeți rapid, dar dacă strategia de generare a recenziei are succes și recenziile dvs. cresc în număr, este util să rezervați o perioadă fixă ​​de timp în fiecare zi (cum ar fi prima dimineață sau corect înainte de pauza de cafea după-amiază) pentru a răspunde ultimelor recenzii.

Viteza cu care răspundeți la o recenzie și numărul de comentarii cu răspunsuri s-au dovedit a fi un factor de clasare a pachetelor locale. De asemenea, demonstrează celorlalți care ar putea lua în considerare să lase o recenzie că feedback-ul lor va fi recunoscut și apreciat.

Este mult mai greu să răspunzi la recenzii negative decât să te ocupi de recomandările strălucitoare, dar asta nu ar trebui să te lase să lase un răspuns profesionist politicos, care contextualizează feedback-ul pentru viitorii cititori.

Solicitarea recenziilor companiei mele Google: Realizat si Efectuat
Realizați: fiți în timp util cu solicitarea dvs. de revizuire. Aveți scopul de a solicita o revizuire imediat și maxim trei sau patru zile după ce clientul face o cerere. Nu-l lăsa săptămâni întregi, deoarece riscați entuziasmul clientului pentru scăderea experienței sale.
Efectuați: oferiți instrucțiuni precise pentru a vă plimba clientul prin procesul de revizuire.

Puteți utiliza următorul exemplu ca șablon pentru setul dvs. de instrucțiuni:

1. Pentru a lăsa o recenzie, mai întâi trebuie să vă conectați la contul Google. Când crezi o căutare Google, vei vedea fie un buton albastru „conectare” în colțul din dreapta sus, fie un cerc rotund. Dacă apare butonul „conectare”, puteți utiliza detaliile dvs. Gmail pentru a vă conecta.

Rezultatele căutării BrightLocal

2. În mod alternativ, căutați numele companiei în Google și faceți clic pe „Scrieți recenzia”. Dacă nu sunteți deja conectat, o fereastră vă va solicita să faceți acest lucru.

Pagina de înregistrare a recenziei Google

3. După ce v-ați conectat, puteți da clic pentru a atribui calitatea de stele corespunzătoare și apoi tastați comentariile. Există, de asemenea, o opțiune pentru a adăuga imagini, dacă este necesar.

Pagina de recenzie Google

Nu vă temeți să trimiteți un link către pagina dvs. de recenzie. Pentru a fi mai ușor, puteți trimite un link direct către pagina dvs. de recenzie clienților. Puteți face acest lucru doar cu instrumentul gratuit Google Link Generator.

Nu: neglijați alte platforme de recenzie. Deși recenziile Google sunt importante, este înțelept să mențineți un profil de recenzie bine rotunjit, încurajând și recenziile pe alte site-uri de recenzii care sunt relevante pentru afacerea dvs.

De ce să folosiți serviciile AgentPromovator pentru gestionarea reputației afacerilor locale?

Noi recunoaștem nevoia afacerilor locale de a avea profiluri de revizuire cu reputatie mare pentru a continua să concureze. Recenziile și feedback-urile online devin mult mai proeminente în căutarea și în alte domenii, astfel încât să-ți creezi o reputație de încredere și să păstrezi că interesul clienților este mai importantă ca niciodată.

De aceea, am dezvoltat strategii de gestionare a reputației online care vă permit dvs. sau clienților dvs. să genereze, să monitorizeze și să prezinte recenzii online într-un mod lin, fără probleme și cu succes.

Serviciul oferit de noi: My Business are un preț competitiv, oferind solutia completă pentru afacerea dvs. locală. Completati Formularul de Audit SEO Gratuit pentru a beneficia de o reducere de 30% la serviciile noastra, chiar acum!




 

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!