Hai sa vorbim
Berveni 48A, Bucuresti, Romania,
contact@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Colaborari
colaborari@agentpromovator.ro
Ph: +4.0741.919.919
Back

Google confirma ca scurgerile de documente Search sunt reale

Google News

O colectie de 2.500 de documente interne de la Google care au facut obiectul unor scurgeri de informatii, pline de detalii despre datele pe care compania le colecteaza, este autentica, a confirmat astazi compania. Pana acum, Google a refuzat sa comenteze materialele.

Documentele in cauza detaliaza datele pe care Google le urmareste, unele dintre ele putand fi folosite in algoritmul sau de clasificare a cautarilor, foarte bine pazit. Documentele ofera o privire fara precedent – desi inca neclara – sub capota unuia dintre cele mai importante sisteme care modeleaza internetul.

“Va avertizam sa nu faceti presupuneri inexacte despre Search pe baza unor informatii iesite din context, depasite sau incomplete”, a declarat purtatorul de cuvant al Google, Davis Thompson, pentru The Verge intr-un e-mail. “Am impartasit informatii extinse despre modul in care functioneaza Search si despre tipurile de factori pe care sistemele noastre ii cantaresc, lucrand in acelasi timp pentru a proteja integritatea rezultatelor noastre de manipulare.”

Existenta materialului care a facut obiectul scurgerilor de informatii a fost evidentiata pentru prima data de expertii in optimizarea motoarelor de cautare (SEO) Rand Fishkin si Mike King, care au publicat fiecare o analiza initiala a documentelor si a continutului acestora la inceputul acestei saptamani. Google nu a raspuns ieri la multiplele solicitari de comentarii din partea The Verge cu privire la autenticitatea scurgerii de informatii.

Materialul dezvaluit sugereaza ca Google colecteaza si ar putea utiliza date despre care reprezentantii companiei au declarat ca nu contribuie la clasificarea paginilor web in Google Search, cum ar fi clicuri, date despre utilizatorii Chrome si altele. Miile de pagini de documente actioneaza ca un depozit de informatii pentru angajatii Google, dar nu este clar ce bucati de date detaliate sunt utilizate efectiv pentru a clasifica continutul de cautare – informatiile ar putea fi depasite, utilizate strict in scopuri de formare sau colectate, dar nu utilizate pentru Search in mod specific. De asemenea, documentele nu dezvaluie modul in care sunt ponderate diferite elemente in cautare, daca este cazul.

Cu toate acestea, informatiile facute publice sunt susceptibile sa provoace valuri in industriile de optimizare a motoarelor de cautare (SEO), de marketing si de publicare. Google este, de obicei, foarte secretos in ceea ce priveste modul in care functioneaza algoritmul sau de cautare, dar aceste documente – impreuna cu marturiile recente in cazul antitrust al Departamentului de Justitie al SUA – au oferit mai multa claritate in ceea ce priveste semnalele la care se gandeste Google atunci cand vine vorba de clasificarea site-urilor web.

Alegerile pe care Google le face in materie de cautare au un impact profund asupra tuturor celor care se bazeaza pe web pentru afaceri, de la micile edituri independente la restaurante si magazine online. La randul sau, a aparut o industrie de oameni care spera sa sparga codul sau sa pacaleasca algoritmul, oferind raspunsuri uneori contradictorii. Lipsa de claritate a Google si cuvintele taioase nu au ajutat, dar afluxul de documente interne ofera, cel putin, o idee despre ceea ce gandeste compania care domina web-ul.

Mario Grigorescu este lider in cautarile organice Google ca si Consultant in Marketing Online si este Specialist SEO Certificat Google si MOZ, iar mai nou este lider de audienta pe platforma LinkedIn, cu o experienta de peste 15 ani, intr-o gama larga de sectoare de activitate, inclusiv: agentii, antreprenoriat, fashion, auto, caritate, servicii financiare, servicii funerare, sanatate, retail, turism, pharma, afaceri mici si mijlocii, bloguri sau publicatii online si comunicate de presa.
Actualmente ofera servicii profesionale de consultanta online si optimizare a motoarelor de cautare (SEO) sau a locatiilor de business in Google Maps (Local SEO) alaturi de strategii de promovare si crestera organica cu rezultate vizibile in Google inca din prima luna de colaborare.

Obtineti un Audit SEO Gratuit chiar acum!

Mario Grigorescu
Mario Grigorescu
https://agentpromovator.ro
Numele meu este Mario Grigorescu și sunt Consultant in Marketing Online si Expert SEO, iar din punct de vedere personal sunt biker, cinefil si pasionat de tehnologie. In urma cu 10 ani am fondat Agent Promovator, Agenție de Marketing Online Premiată. Alături de echipa mea, am ajutat peste 250 de companii din diferite domenii industriale (educație, e-commerce, HoReCa, transporturi, auto, fashion, medicina si retail) să își crească vizibilitatea in cautarile organice, pana in Prima Pagina Google și să dubleze profitul afacerii lor. Actualmente ajut firmele mici si mijlocii cu servicii de Consultanță in Marketing Online și Optimizare SEO pentru a obține trafic organic și vizibilitate online in Prima Pagină Google!

Acest site foloseste cookieuri pentru imbunatatirea experientei vizitatorilor. Declaratie Cookies