Digital Marketing, Marketing Online, Noutati, Strategii Online

Viitorul Marketingului Digital: Previziunile pe 2019





Timpul petrecut in lumea marketingului digital se axeaza destul de mult pe apetitul pentru o privire in culisele tendintelor digitale din 2018, iar greselile de marketing urmand sa apara in 2019. Anii de analiza a tendintelor si datelor de consum mi-au dat o perspectiva valoroasa asupra nevoilor publicului din intreaga lume in mediul online.
Este din nou momentul acelui an pentru a va pregati pentru schimbarile din noul an si pentru a va pregati strategia interna care sa satisfaca nevoile de continua schimbare a peisajului de marketing. Iata ultimele tendinte de marketing digital care vor domina 2019 si vor ajuta brandurile sa isi atinga obiectivele propuse prin strategii de marketing viabile.

Televiziunea traditionala este de domeniul trecutului. Pregatiti-va pentru conectarea la televizor.
Serviciile de streaming si dispozitivele conectate la TV sunt intr-o continua dezvoltare precum: Amazon Fire, Roku, Smart TV, console de jocuri si dispozitivele OTT. Un raport de la eMarketer estimeaza ca 60% din populatia Statelor Unite vor accesa televiziunea conectata (CTV) cel putin o data pe luna pana in 2022. Anul viitor vom vedea ca marcile si comerciantii vor dezvolta strategii mai eficiente pentru a ajunge la publicul tinta. Pentru cei care nu se adapteaza, rezultatele vor fi pierdute ca si oportunitati de a se conecta cu consumatorii.

Clipurile Video: Scurte si de efect
O treime din activitatea online este petrecuta vizionand videoclipuri. Pe masura ce evolutia marketingului digital devine tot mai vizibila, vom continua sa vedem tendinte care favorizeaza utilizarea acestuia in marketingul online, caz in care utilizarea de top devine video de brand. Social media este o platforma ideala pentru conectarea cu consumatorii intr-un mediu accesibil si util – in special pentru continut video. Videoclipurile pot ajuta marcile sa creeze credibilitate, prin povestiri sugestive, demo-uri si influente in modul de gandire. Cea mai noua forma de prezentare pentru 2019 va fi videoclipul scurt. Cu atentionarile actuale din media online, comerciantii trebuie sa se adapteze pentru a maximiza eficacitatea. Videoclipurile scurte pot aparea sub forma de sizzles, snaps, teasers si continut targetat.

Instagram: Destinatia de Marketing in 2019
Accesati inca celebrul canal de Facebook, dar principalul canal social al anului 2019 va fi Instagram. Odata cu cresterea selectarii tipurilor de cumparaturi si de inteligenta artificiala, Instagram este pregatit sa faca o trecere vizibila in 2019. Aceste actualizari vor oferi o rata mai mare de implicare intre branduri si consumatori. Avand in vedere prezenta sa mobila si online, Instagram a devenit rapid o retea sociala masiva. Rata de angajare pe platforma este de 15 ori mai mare decat Facebook si de 20 mai mare decat Twitter. Puterea continutului vizual va fi cu siguranta mai de impact pentru marketeri in 2019.

Crearea relatiilor cu clientii mai buni prin intermediul blocului
2019 va aduce o adoptare si mai mare a blocului. Companiile de toate tipurile vor incepe sa inteleaga mai bine si sa inceapa sa investeasca in blockchain ca o modalitate de avansare a strategiilor lor de marketing. Prin incorporarea anumitor aspecte ale tehnologiei de blocare, comerciantii si intreprinderile vor putea sa se angajeze si sa-si dezvolte audienta in diferite moduri noi. Cu blocul, microplatile pot fi depozitate direct in portofelele utilizatorilor ori de cate ori interactioneaza cu e-mailurile comerciale – sau cu anunturi video. Pana in 2020, se estimeaza ca adoptarea blocarii anunturilor va costa editorii circa 35 de miliarde de dolari. Un alt beneficiu al tehnologiei cu blocuri de blocare ar putea permite comerciantilor sa recupereze unele dintre aceste venituri cu un tip diferit de model: comerciantii platesc direct consumatorii pentru atentia lor si elimina corelatia: Google-Facebook.

Cautarea Vizuala
Tehnologia de cautare vizuala se imbunatateste rapid, iar in 2019 vom vedea o noua tehnologie inteligenta de cautare vizuala incorporata in aplicatii si pe site-uri web, schimband peisajul de marketing asa cum il stim. In special, comerciantii cu amanuntul in comertul electronic ofera o oportunitate enorma. Aparitia cautarii vizuale ar putea determina obiceiurile de cautare in urmatorii cativa ani, iar comerciantii vor trebui sa se adapteze pentru a ramane competitivi. Un avantaj pentru marketeri este posibilitatea de a personaliza experienta de cumparaturi in timpul fazei de descoperire. Cu aceasta tehnologie, comerciantii cu amanuntul vor putea analiza pe baza unei imagini, inclusiv culori, modele, forme si utilizarea pentru un continut mai adaptat.

Reglementarea Datelor privind Confidentialitatea Consumatorilor
Intrand in 2019, reglementarea datelor privind confidentialitatea consumatorilor va fi in continuare un factor-cheie. Ne putem astepta sa vedem mai multe reglementari puse in practica, care vor spori si mai mult responsabilitatea cu privire la protectia datelor consumatorilor. Acest lucru va continua sa afecteze industria de marketing si publicitate, deoarece trebuie sa ramana conform cu regulile pentru a reusi. Din cauza GDPR, CCPA si a altor reglementari privind confidentialitatea, consumatorii devin tot mai constienti de modul in care datele lor sunt utilizate, impartasite si abordate de companii. Securitatea va fi in continua dezvoltare in 2019, deoarece companiile care se confrunta cu incalcari de orice fel vor fi trase la raspundere de consumatori si de mass-media.
In ciuda provocarilor de marketing cunoscute (si necunoscute) care vor rezulta din reglementari precum acestea, viitorul marketingului digital este coechipier cu varietatea posibilitatilor noi aparute in mediul online. Clipul Video, cautarea vizuala, tehnologia blocurilor si multe altele vor redefini spatiul de marketing in 2019. Consumatorii devin tot mai constienti de datele lor si de modul in care sunt utilizate. Datorita acestor schimbari, comerciantii vor fi in masura sa transmita publicului lor intr-o maniera mai semnificativa mesajul lor, fara a incalca numarul mare de date cu caracter personal. Atunci cand puneti impreuna strategiile dvs. de marketing in 2019, tineti cont de aceste tendinte si sa ne pregatim sa intram cu dreptul in noul an de marketing digital.

Daca sunteti antreprenor sau detineti o pe care doriti sa o treceti la urmatorul nivel de performanta in mediul online, cu siguranta veti avea nevoie de un consultant in marketing online. Profita chiar acum de oferta GRATUITA de si Consultanta in completand formularul urmator, fara nici o obligatie: click aici

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!