Digital Marketing, Marketing Online, Noutati, Strategii Online, Web

Tendințe 2020 în marketing digital



La nivel global, suma cheltuită în marketing digital în 2020 este de așteptat să ajungă la 1,3 trilioane de dolari .

Ar trebui să folosiți aceeași de marketing ca și în anii precedenți? Un nou an aduce noi tendințe de marketing și este esențial să îi urmezi pentru a face apel la consumatori și a ține pasul cu concurența.

Transmiterea difuzării anunțurilor video

Videoclipul își va continua domnia în 2020. În timp ce întreprinderile ar trebui să se concentreze în continuare pe crearea de conținut video captivant, este esențial să se creeze o de anunțuri video.

Aceasta include cunoașterea publicului dvs., identificarea și prezentarea imaginii dvs. de marcă. Trebuie să vă încălziți publicul inițial, pentru ca aceștia să vă cunoască pe voi și pe brandul dvs. înainte de a-i putea cere să ia măsuri. Apoi, dacă vizarea dvs. de public este corectă, sperăm că vor să vă placă și mesajul dvs., astfel încât să aibă încredere în voi suficient de bine pentru a acționa la apelul dvs. la acțiune.

Experimentați cu diferite stiluri video, tonuri și scripturi în timp ce segmentați publicul și videoclipurile.

Social Media Influencer Marketing

Influenții iau adepți în viața lor de zi cu zi, împărtășind conținut despre pasiunile, hobby-urile, activitățile zilnice și chiar cei dragi, raportând la publicul lor. Conform cercetărilor , 70% dintre adolescenți au încredere în influenți mai mult decât celebritățile.

Accesați un influencer care are sens pentru marca dvs. Stabiliți-le ca afiliați, promovându-vă produsele și serviciile pe canalele lor de social media.

Dacă nu ai mai făcut partener cu un influencer până acum, găsește-ți unul care să-ți fie confortabil reprezentând brandul tău. Amintiți-vă că sunt în esență un purtător de cuvânt al companiei dvs., deci ceea ce spun ei și modul în care acționează reflectă asupra dvs. De acolo, contactați-le – cei mai mulți influenți au un e-mail de afaceri la care puteți contacta.

Conținut interactiv

Mergând mai departe, ar fi inteligent să se concentreze pe conținut interactiv, spre deosebire de conținut tradițional. Utilizatorul controlează conținutul interactiv, controlează experiența și personalizează conținutul pe care îl consumă.

Există multe exemple de conținut interactiv:

Realitate augmentată (AR) / Realitate virtuală (VR): AR și VR preiau. Mai multe industrii, de la imobiliare la jocuri mobile , folosesc aceste instrumente. Puteți implementa VR și / sau AR în , ceva cu care Starbucks a început să experimenteze în 2017 .

Postări Shoppable: postările Shoppable permit clienților să facă cumpărături direct la magazinul dvs. dintr-o aplicație de socializare. Instagram oferă acum o integrare convenabilă, astfel încât întreprinderile își pot eticheta produsele de pe o platformă de comerț electronic, cum ar fi Shopify.

Sondaje și concursuri: oamenii iubesc interacțiunea, mai ales dacă puteți crea un sondaj sau un test care este distractiv și le vorbește. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a consolida lista de e-mailuri pentru campaniile viitoare. Creați conținut interactiv care să fie atractiv, care să poată fi distribuit și care să vă ajute publicul să-și amintească marca.

Inteligență artificială (AI)

AI poate ajuta la îmbunătățirea personalizării eforturilor dvs. de marketing și publicitate. Metodele moderne de marketing vor putea colecta date mai bune despre clienți și AI va continua să îmbunătățească modul în care folosim aceste date.

De exemplu, mărcile pot utiliza AI pentru a crea conținut video mai bun. Acest lucru îi poate ajuta să analizeze comportamentele telespectatorilor și să știe ce videoclipuri vor să vizioneze. AI poate ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea conductei de vânzări. Nu numai că vom reuși să îmbunătățim piața către clienți, dar putem prevedea mai bine următoarea lor mișcare. Aceasta ajută la îmbunătățirea călătoriei clientului.

Căutare vocală

Douăzeci la sută din căutările efectuate pe Google sunt căutări vocale. Odată cu popularitatea dispozitivelor inteligente, cum ar fi Alexa, această tendință va continua să crească. Optimizați-vă conținutul pentru căutarea vocală. Folosiți cuvinte cheie cu coadă lungă, care sunt redate mai mult ca expresii. Acestea sunt fraze pe care oamenii sunt mai predispuse să le vorbească decât să le tip.

Aceasta include întrebări de căutare cu coadă lungă pentru SEO local. În loc să vă optimizați conținutul pentru un termen precum „restaurante vegane Chicago”, optimizați-vă conținutul pentru un cuvânt cheie cu coadă lungă, cum ar fi „Care sunt cele mai bune restaurante vegane din Chicago?”

Povestiri de social media

Este încă esențial să aveți o de marketing socială în mișcare înainte. Cu toate acestea, aș recomanda să vă concentrați mai mult pe posturile de socializare decât pe postare.

Poveștile sunt un carusel de încărcări care durează 24 de ore. Puteți include text, imagini, videoclipuri și chiar URL-uri, în funcție de platforma de socializare și de câți urmăritori aveți.

Un beneficiu major al postării Povești? Am descoperit că Poveștile pot ajuta mai bine brandurile să ajungă în fața publicului mai tânăr.

Licitație inteligentă

Anunțurile Google devin mai inteligente. Google a implementat o actualizare numită licitare inteligentă .

Acest lucru optimizează sumele dvs. licitate folosind învățarea automată. Puteți seta sumele licitate automat, mai ales în timpul vânzărilor; aveți diferite acțiuni de conversie din care să alegeți; și puteți utiliza aceste acțiuni pentru diferite campanii simultan.

Poziție zero

Care este poziția zero pe Google? Tehnic nu este deloc o poziție. Mai degrabă, este un fragment.

Utilizatorii nu vor mai deschide conținutul dvs. într-o căutare Google decât dacă doresc cu adevărat să vă citească conținutul. Este posibil să nu citească nici măcar titlul sau meta-descrierea ta.

Ceea ce doresc este să caute ceva și să primească imediat un răspuns.

Aici intervine fragmentul bogat. Un fragment bogat este o parte a conținutului care corespunde anchetei și este afișat în partea de sus a rezultatelor căutării.

Pentru a clasifica un fragment, căutați cuvinte cheie în trend care să fie clasificate pentru fragmente. Optimizați-vă conținutul pentru acești termeni de căutare.

Confidențialitatea datelor consumatorilor

GDPR se mută în SUA California dezvoltă o nouă lege și se prevede că toate întreprinderile americane vor trebui să respecte confidențialitatea datelor consumatorilor.

Respectă standardele de protecție a consumatorilor și informează clienții cu privire la drepturile lor. Acesta este mai mult decât un beneficiu de marketing decât îți dai seama, iar clienții tăi vor aprecia renunțarea la date. Renunțarea la confidențialitatea datelor poate dezvolta mai multă încredere între dvs. și clienți. Poate provoca chiar și clienții să apeleze la marca dvs., departe de concurenți.

În rezumat, păstrarea soldului brandului în timp ce, de asemenea, găsirea celor mai bune modalități de a ajunge la audiența dvs. ar trebui să fie obiectivul principal în 2020. Aceste sfaturi vă pot ajuta să ajungeți acolo unde trebuie să mergeți mai departe.


Author


AvatarAvatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!