Branding, Consultanta, Dezvoltarea Afacerii, Digital Marketing, Marketing Online

Tactica de marketing pe care ar trebui sa o faceti astazi



Afacerea si marketingul sunt doua culori in acelasi cub Rubik, care reprezinta antreprenoriatul. Puteti crea cele mai bune produse sau servicii din domeniu, dar nu va avea mare importanta daca nu aveti o buna strategie de marketing, pentru a va asigura clientii ca stiti ce faceti. Pentru a continua, marketingul nu se limiteaza doar la raspandirea constientizarii despre produsul sau serviciul dvs. Este un instrument care are scopul de a va distanta si de a va situa deasupra competitiei. Este un instrument care va transforma un brand, intr-un instrument care va atrage consumatorii dvs. si ii va constientiza asupra faptului ca stiu exact de ce cumpara de la dvs. Ca antreprenor, trebuie sa luati in considerare urmatoarele strategii de marketing, daca nu le-ati implementat deja.


  • Branding personalizat: 
Este la fel de simplu ca si cum ati afla povestea dvs. acolo, vizibila publicului potrivit. Social Media si blogurile se intampla sa fie cele mai impartiale dintre toate platformele de comunicare in masa. La fel cum companiile utilizeaza site-uri  de socializare precum Facebook, Twitter si Instagram pentru a-si promova brandul, LinkedIn poate fi alegerea perfecta pentru ca dvs. sa va exprimati profesional. LinkedIn este un site de social media dedicat afacerilor si este folosit de multi oameni influenti din intreaga lume. Cu un profil complet optimizat si conexiuni corecte, veti avea un profil popular intr-o perioada scurta de timp. Motivul pentru a face acest lucru este sinonim cu agenda dvs. de succes, deoarece bogatia si faima merg mana in mana.


  • Site-ul web:
Daca privim dintr-o perspectiva de marketing, avand un site web este echivalentul virtual al detinerii unei carti de vizita sau a unui tricou de companie. Deoarece noi, oamenii, suntem doar al doilea motiv ce necesita atentie in termenii de curiozitate, exista sanse egale ca clientii dvs. sa viziteze site-ul dvs. web pentru a sti cum va pot aborda pe viitor. Prin urmare, este foarte important sa pastrati site-ul actualizat cu informatii relevante si o interfata de utilizator cat mai sofisticata si de impact. Odata ce aspectul este fixat, trebuie sa va concentrati asupra continutului site-ului dvs. web. Un site va ofera platforma ideala pentru a explica exact ceea ce face firma dvs. in detaliu, impreuna cu posibilitatea de a comunica cu vizitatorul. Motoarele de cautare precum Google au cuvinte cheie care, daca sunt incluse in continutul site-ului dvs., pot face ca acestea sa apara printre cele mai cautate rezultate. Puteti obtine ajutorul unor instrumente cum ar fi Google Adwords si Facebook Adwords pentru a genera cuvintele cheie. Daca site-ul dvs. nu apare pe prima pagina a cautarii Google, este la fel de bun ca si unul inexistent.


  • Marketingul testimonialelor:
Toata lumea iubeste si are incredere intr-un testimonial bun, mai ales daca vine de la o persoana cunoscuta – reala. Word-of-mouth marketing este unul dintre cele mai lungi instrumente de supravietuire a marketingului dintr-un motiv foarte specific, adaptabilitate. De la aparitia mijloacelor digitale de marketing, atingerea clientilor individuali este la fel de buna ca si ceasca de cafea de dimineata. Marturiile sunt ca forma digitala a “cuvantului-gura”. Prin urmare, este important sa primiti feedback de la clientii dvs. Puteti sa creati o coloana de marturii pe pagina de pornire sau sa pregatiti 3-4 intrebari pe un formular pop-up pentru a putea raspunde clientii dvs. De asemenea, le puteti cere sa lase o recenzie despre experienta lor in timp ce lucreaza cu dvs. pe site-uri web, cum ar fi google reviews sau glassdoor.com.


  • Scrieti articole:
scrierea de articole pe blog poate fi de durata, dar acestea va pot ajuta sa va promovati compania si sa va stabiliti ca lider de gandire in industria dvs. Puteti gazdui un site de bloguri, un blog pe site-ul dvs. sau chiar sa scrieti pentru site-uri cu intrebari frecvente, cum ar fi Quora, unde puteti raspunde intrebarilor legate de compania dvs. sau chiar de dvs., solicitate de oameni din intreaga lume. Blogurile, mai ales daca alegeti sa scrieti pentru dvs., sunt o declaratie personala a gandurilor voastre. Acestea ofera companiei dvs. o imagine pertinenta, si pietei, un ghid pentru a cauta. Stim despre Bill Gates de la Microsoft, Mark Zuckerberg de la Facebook si Jeff Bezos de la Amazon (pentru a numi cateva) din cauza prezentei lor pe platformele media. In timp ce este posibil sa nu fi avut comunicari de presa pentru tine, blogurile scrise de tine sunt un loc bun pentru a incepe.


  • Vizitati evenimentele de networking:
Evenimentele de networking reprezinta o sursa buna pentru marketingul offline. Puteti vizita diverse evenimente de networking in orasul dvs. si puteti interactiona cu persoane noi. Evenimente ca acestea nu numai ca va vor ajuta sa va mariti reteaua, ci si sa creati oportunitati de afaceri pentru compania dvs. cu strategii de marketing digital precum e-mail marketing, urmarirea in timp util reusind sa asigure dezvoltarea business-ului dvs. in timp.


Mai bine, puteti sponsoriza astfel de evenimente (daca aveti finantarea si strategia necesara) si sa va tipariti numele in brosura evenimentului si chiar sa incepeti evenimentul cu un discurs de deschidere despre compania dvs. Strategiile de branding si de marketing, cum ar fi acestea, reprezinta o modalitate mai subtila de a ajunge la audienta potrivita, spre deosebire de publicul larg.

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!