Noutati, SEO, Strategii Online

Strategiile SEO pe care trebuie sa le cunoasteti in 2019



Dupa cum bine stiti orice afacere care are o strategie SEO, se va schimba mereu in lumea digitala si va va forta sa schimbati periodic metoda de optimizare SEO, altfel ca daca nu veti gasi cele mai bune strategii riscati sa fiti declasati din primele pagini din Google. Incepand cu anul 2019, voi incepe sa dau sfaturi cu si despre strategiile SEO, pentru a va da timp sa ganditi modul in care strategia dvs. poate fi imbunatatita in noul an.
Mai jos va voi prezenta inca cinci sfaturi care va vor ajuta sa va formati o idee despre cum sa intampinati anul 2019 pentru a fi mai productiv in mediul online.


Mai putin este mai mult atunci cand vine vorba de cuvinte cheie.

Daca sunteti vinovat de colectarea a zeci de cuvinte cheie pe fiecare pagina vizata, acum este momentul sa va abateti de la asta. In ultimul an sau cam asa ceva, am vazut motoarele de cautare favorizand site-urile care incorporeaza cuvinte cheie extrem de relevante si cu reputatie mai mult decat orice. Este vorba de calitate peste cantitate!

Cautati si aflati ce fraze va vor oferi cea mai buna solutie pe termen lung pentru campania dvs. Ar putea parea descurajant sa elimini la inceput atat de multe cuvinte cheie mai putin relevante, dar Google va va recompensa pe termen lung!


Concentrati-va pe calitatea continutului dvs.

Nu numai ca cuvintele cheie devin tot mai importante, dar si modul in care le includeti in site-ul dvs. web.
Google a devenit din ce in ce mai bun la citirea continutului de pe fiecare pagina si pentru a determina daca este cu adevarat relevant pentru afacere sau pur si simplu daca incearca sa se potriveasca cat mai multor cuvinte cheie posibil.

Inceputul anului 2019 este un moment minunat pentru a va reimprospata continutul, pentru a va asigura ca acesta citeste in mod exceptional continutul site-ului dvs. web, pentru a atrage publicul si pentru a include cuvintele cheie cat mai natural posibil.

Amintiti-va ca obiectivul este de a oferi publicului dvs. informatiile de care au nevoie pentru a deveni clienti – deci priviti-l din perspectiva unei persoane care doreste sa afle de ce au nevoie de un produs sau serviciu in viata lor.


Creati continut convingator, de lunga durata.

In ultimii ani, SEO a crescut pentru a incorpora mult mai mult decat doar paginile dvs. de produse vizate.
Acum, Google analizeaza din ce in ce mai mult continutul de formate lungi si recompenseaza pe cei care o fac bine.

Cercetarea a aratat ca un continut mai lung, cum ar fi blogurile si cartile electronice, are sanse mari sa clasifice si sa converteasca clientii care le citesc. Acest lucru este probabil pentru ca, asa cum a afirmat Google, aproximativ 10% din persoanele care folosesc motorul de cautare in fiecare zi cauta informatii fiabile pe un subiect larg. Continutul in forma lunga se adreseaza celor care doresc informatii detaliate, iar Google recompenseaza companiile care au timp sa creeze continut, care face doar asta.


Faceti intotdeauna cercetari

Stiind unde stati din punctul de vedere SEO este esential sa mentineti campania optima. Dar nu va faceti griji – pentru ca nu aveti nevoie sa fiti un expert in tehnologie pentru a afla unde va puteti imbunatati strategia.

Puteti sa faceti propria dvs. cercetare de cuvinte cheie pur si simplu tastand intr-o expresie-cheie pe care o utilizati si sa va uitati la cei care se clasifica deasupra dvs. Site-urile clasate pe primul loc vor avea probabil mai multe calitati diferite in comun, si prin compararea acestora cu paginile dvs. directionate veti fi capabili sa discerneti ceea ce ar putea fi necesar sa se schimbe.


Includeti continut video

Videoclipul a devenit rapid una dintre cele mai preferate cai de comunicare pentru publicul din intreaga lume – si Google o stie.
In 2019, este o idee minunata de a dezvolta continut video pentru site-ul dvs. care atrage publicul si ofera informatii intr-un mod in care cuvintele pur si simplu nu pot. Majoritatea oamenilor nu doresc sa citeasca o pagina de produs cu 1000 de cuvinte, dar ei vor viziona fericit un videoclip de 30 de secunde, care le arata exact ce face un produs.

Vestile bune? Nu trebuie sa fie costisitoare sau consumatoare de timp pentru a face acest lucru! Filmarea unui demo pentru o pagina de produs sau incorporarea unui videoclip cu marturii reprezinta o modalitate excelenta de a va transforma publicul in clienti platitori. Procedand astfel, Google va identifica faptul ca utilizati o gama larga de tipuri diferite de continut pentru a furniza informatii publicului dvs. si va va clasifica corespunzator.

 

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!