Dezvoltarea Afacerii, SEO, Strategii Online

De ce strategia dvs. SEO ar trebui sa se concentreze pe Google



Printre toate motoarele de căutare care există, Google este cel mai utilizat. Un infographic creat de oamenii de la SEO Tribunal afirmă faptul că Google deține 92,59% din căutările mobile și 72,8% din cele de pe desktop, comparativ cu Baidu, care este pe locul al doilea cu 4,57% din mobile și 12,85% din căutările de pe desktop.

Bing deține doar 1,16% din cota de piață mobilă și 7,70% din desktop. Acesta este motivul pentru care atunci când vine vorba de optimizarea motorului de căutare (SEO), clasarea pe Google este cea mai critică pentru companii.

Anuminte tehnici de conversie SEO vă vor ajuta să obțineți 36,4% din traficul pe care site-urile web cu rang scăzut le ratează. De asemenea, creste imaginea mărcii dvs. cu 30% și crește rata per click (CTR).

Oamenii tind să privească site-urile de top ca fiind mai autentice și mai de încredere. Având în vedere că Google utilizează peste 200 de factori pentru a clasifica un site cu cele mai relevante rezultate de căutare pe prima pagină, percepția utilizatorilor este justificată.

De fapt, majoritatea oamenilor nu merg dincolo de prima pagină a rezultatelor căutării, deoarece găsesc răspunsurile lor în primele rezultate. Mai mult, apariția pe prima pagină din Google aduce alte beneficii, cum ar fi cele de înaltă calitate.

Prin urmare, pentru a obține un avantaj SERP și avantajele sale, trebuie să creați, în primul rând, un site web bine conceput și organizat pe care Google să îl poată înțelege cu ușurință. Veți realiza acest lucru prin publicarea conținutului unic pe fiecare adresă URL și utilizând mai frecvent marcajul HTML standard, precum și asigurarea faptului că serverul dvs. furnizează rapid conținut pentru crawlere.

Mai mult, conținutul creat ar trebui să fie de lungă durată, cu linkuri interne către alt conținut, pentru a îmbunătăți timpul petrecut pe pagina dvs. Creșterea numărului de backlinkuri prin promovarea și partajarea conținutului dvs. pe social media și prin social bookmarking. Nu uitați să vă optimizați site-ul pentru dispozitivele mobile.

Dar, în timp ce Google ar trebui să vă fie principalul obiectiv, deoarece este motorul de căutare pe care majoritatea oamenilor din lume îl folosesc, trebuie să includeți și alte motoare de căutare precum Baidu, Bing sau Yahoo, care cresc în cota de piață. Cu cât este mai ușor site-ul dvs. să fie găsit în toate motoarele de căutare, cu atât veți obține mai mult trafic si creștere organică.

seo-strategy-2018

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!