Pentru cei care sunteti in domeniu, SEO reprezinta o problema ingrijoratoare pentru orice tip de business online. Exista foarte putine reguli care sunt dure si rapide. Chiar si persoanele care scriu continut eronat cu greseli de ortografie si gramaticale se claseaza cumva in primele pagini din Google. Exista site-uri web care prezinta doar imagini care intr-un fel depasesc site-uri web precum Wikipedia si exista companii de tip blue-chip care raman in urma bloggerilor cu jumatate de norma. In plus, ceea ce iti apare pe computer poate fi complet diferit de ceea ce apare pe motoarele de cautare ale prietenului tau accesand telefonul mobile de pe strada. Iata cateva sfaturi SEO care inca conteaza in anul 2021.

Luati in considerare angajarea unei companii / unui expert SEO

Sa clarificam ce inseamna utilizarea unei companii/expert SEO si care sunt pericolele. SEO-ul modern nu se refera la backlink-uri, mentiuni pe retelele sociale sau continut cu cuvinte cheie. Este vorba despre modul in care Google isi directioneaza si isi monitorizeaza audienta si apoi foloseste big data pentru a sincroniza audienta cu site-urile pe care cred ca doresc sa le acceseze. Este o invatare automata la nivel urmator, la fel ca Skynet, si nu poate fi exploatata sau manipulata. Asta inseamna ca aveti nevoie de o companie/expert SEO care sa va faca site-ul dvs. mai popular pana in primele pozitii din clasament, nu care promite sa va adauge site-ul in Google. Aveti nevoie de un expert SEO calificat cu experienta de lunga durata si certificat Google, care sa foloseasca metode de tip White-Hat pentru a va face site-ul web cat mai popular, decat de o agentie SEO care va promite cresteri masive de trafic si audienta obtinuta prin metode de tip Black-Hat-SEO, si care utilizeaza o gramada de metode SEO vechi ca un mijloc de a directiona vizitatorii catre site-ul dvs. web.

Ar trebui sa utilizati in continuare Meta-Etichete

Se spune ca utilizarea descrierilor meta si a cuvintelor cheie meta este inutila in zilele noastre, dar pur si simplu nu este adevarat. Doar pentru ca Google nu va clasifica site-ul pe baza meta-informatiilor nu inseamna ca meta-etichetele dvs. sunt inutile; sunt ca un strat suplimentar de vopsea pe barca ta. Barca dvs. nu are nevoie de un strat suplimentar de vopsea, dar este mai bine cu ea decat fara ea. In plus, exista inca crawlerele web, motoarele de cautare, aplicatii, directoare online si site-uri web de comparatie care utilizeaza meta-informatii pentru a clasifica si cataloga intrarile lor. Pe scurt, ar trebui sa utilizati in continuare meta-etichete, cum ar fi meta descrieri, meta cuvinte cheie, text ALT s.am.d.

Timpul de incarcare mai rapid este inca important

In ciuda faptului ca Google a incercat sa minimizeze anumite elemente clasificate, cum ar fi viteza de redare si incarcare, faptul este incarcat de Google va sanctioneaza site-ul daca reda si se incarca prea lent. Redarea este momentul dintre apasarea unui link si ecranul alb care incepe sa incarce ceva. Timpul de incarcare este timpul necesar de la inceputul incarcarii, pana la incarcarea treimii superioare a paginii (in general, exista mai multe exceptii). Incercati propriul instrument de testare Google PageSpeed Insights pentru a vedea cum se incarca site-ul web.

Promovati-va Site-ul Web

Se vorbeste multe despre cresterea naturala si organica online, dar faptul ca si cele mai dificile plante au nevoie de putina ingrasamant din cand in cand arata faptul ca acest aspect este important pentru prezenta site-ului dvs. web in mediul online. Problema apare numai atunci cand oamenii se bazeaza pe promovare pentru a creste popularitatea site-ului web, care este cu adevarat o optiune plauzibila pentru site-urile care vand un produs sau un serviciu, astfel incat vanzarile lor sa poata plati costurile promotionale. Consultati site-urile web despre cum sa va promovati site-ul web gratuit inainte de a incepe sa platiti pentru promovarea site-ului dvs. si in caz ca decideti sa platiti pentru a va promova site-ul web, faceti asta la inceput pentru a pune traficul in miscare sau pentru a gasi o cale catre site-ul web pentru a-si plati promovarea prin profiturile obtinute.

Uitati sa incercati sa atrageti Backlink-uri

Exista aceasta ciudata neintelegere care afecteaza lumea SEO. Unii oameni cred ca trebuie sa creati continut pe care alti oameni il vor utiliza pentru a accesa site-ul dvs. web. De aceea, unele companii SEO va solicita sa creati infografice si sa incarcati site-ul web cu date care pot fi cotate, dar acest lucru nu afecteaza clasarea motorului dvs. de cautare Google asa cum credeti. Sa presupunem ca site-ul dvs. ofera solutii la probleme de programare foarte dificile sau solutii la bug-uri de jocuri. In acest caz, Google s-ar astepta ca altii sa acceseze site-ul dvs. pentru a impartasi informatiile valoroase pe care le furnizati. Cu toate acestea, daca vindeti produse de curatat toaleta, Google nu se asteapta ca oamenii sa continue legatura cu site-ul dvs. fara un scop precis. Incercarea de a atrage backlink-uri, in acest caz, ar fi un efort inutil (cel putin in termeni SEO, este posibil sa primiti in continuare un schimb mic de trafic direct de la linkuri)

Concluzie – De ce abia in 2021?

Nu exista nicio garantie ca sfaturile prezentate in acest articol vor fi relevante in 2022 sau daca pana in 2022 intreaga infrastructura Google se va schimba si va fi nevoie de o sesiune de sfaturi noi. Cu toate acestea, de la actualizarea Hummingbird, accentul a fost pus pe invatarea masinilor de date mari pe lucruri precum regulile SEO definite. Deci, avand in vedere acest lucru, este probabil ca sfaturile acestui articol despre promovarea site-ului dvs. web si mentinerea acestuia ca popularitate sa fie in continuare relevante pentru mai multi ani.