Daca am invatat ceva de la 2020, este ca Internetul nu duce nicaieri in curand. Pandemia COVID-19 in curs de desfasurare a fortat multe companii sa pivoteze si sa schimbe complet modul in care functioneaza. Avand o crestere a numarului de persoane care stau acasa, am vazut mai multe produse si servicii care se muta online, in timp ce multi angajati continua sa lucreze de la distanta sau intr-un cadru hibrid. Din aceasta cauza, prezenta dvs. digitala este mai importanta ca niciodata in 2021.

Daca sunteti ca noi, suntem incantati si asteptam cu nerabdare provocarea digitala din 2021. De aceea am creat acest ghid, in care va dezvaluim sfaturile de marketing digital de top din 2021 pentru a va corela brandul cu succesul in marketing.

Prezenta Online, Implicare si Pastrare

In 2021, ar trebui sa fii pregatit sa pui mai mult timp si resurse in prezenta ta online si in strategiile de marketing pe retelele sociale. O strategie eficienta va permite sa ajungeti la mai multi clienti, sa interactionati cu fanii existenti si sa cresteti traficul pe site, clientii potentiali si chiar veniturile. In plus, luati ceva timp pentru a imbunatati structura principala si continutul site-ului dvs. web pentru vizibilitatea rezultatelor cautarii in Google.

Pandemia a fortat mai multi oameni sa lucreze din interior, marind astfel timpul petrecut online. Aceasta schimbare este timpul tau pentru a-ti creste acoperirea si a re-interactiona cu urmaritorii clienti existenti. Asigurati-va ca afacerea dvs. este inaintea curbei cu o experienta de utilizator bine conceputa si un site de interfata cu utilizatorul (UI / UX), precum si campanii de socializare care completeaza vizibilitatea site-ul dvs. web.

SEO si Google Listings

Una dintre cele mai de succes campanii de marketing pe care le puteti lansa in 2021 pentru a va stimula afacerea este SEO. Exista un motiv pentru care peste 60% dintre specialistii in marketing investesc in acesta. SEO (Search Engine Optimization) este un instrument de marketing digital care va permite sa intelegeti cum va cauta clientii dvs. (cuvinte cheie) si este unul dintre principalii factori de trafic organic. Optimizandu-va site-ul web, va puteti clasa dupa cuvintele cheie pe care le cauta clientii dvs. Acest lucru nu numai ca va clasa in partea de sus a unui rezultat al cautarii Google, dar va poate ajuta, de asemenea, sa va ridicati deasupra concurentilor dvs. si sa generati mai mult trafic catre site-ul dvs. web.

Un alt lucru de retinut este pagina Compania mea pe Google (GMB). Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteti face este sa va asigurati ca este actualizat si verificat. Pagina dvs. GMB atrage clientii locali, oferind informatii importante, cum ar fi orele de functionare (care este cruciala pe tot parcursul pandemiei), serviciile si locatia.

Marketing PPC

Publicitatea PPC (Pay-Per-Click) este o forma platita de marketing digital. Este folosit pentru a directiona trafic catre site-ul dvs. web difuzand reclame si platind o taxa pentru fiecare ,,clic” pe care il primiti in anunt. Frumusetea PPC este ca va permite sa va vizati datele demografice in functie de locatie, interese, sex si multe altele. Cheia pentru a obtine PPC corect este sa vizezi publicul potrivit la momentul potrivit cu anuntul potrivit. Cele mai populare platforme sunt Google Ads, Facebook Ads si Instagram Ads. Desi investitia dvs. initiala poate fi mai mare, veti vedea un ROI mai rapid in comparatie cu metodele organice.

Cautare vocala

In zilele noastre, oamenii vor rezultate si le vor rapid. In loc sa introduca o interogare in Google, tot mai multi clienti prefera sa utilizeze cautarea vocala. Pentru a va adapta la acest mediu, continutul dvs. trebuie optimizat pentru cautarea vocala. Incercati sa utilizati intrebarile frecvente si schemele pentru a raspunde la intrebarile obisnuite care se vor sincroniza cu exactitate cu interogarile lor de cautare vocala. Potrivit unui studiu Google , 53% dintre utilizatori vor parasi un site web daca nu se incarca in 3 secunde. Prin urmare, viteza si utilitatea sunt vitale.

Publicitate video

Un alt subiect fierbinte pentru succesul in marketing pentru 2021? Continutul video. Videoclipul devine din ce in ce mai popular in publicitate. Aproape 90% dintre comercianti au afirmat ca adaugarea de continut video la strategia lor a sporit traficul catre site-ul lor web si aproape 30% dintre cumparatori au spus ca vor cumpara un articol dupa ce vor vedea un anunt video pentru acesta. Deoarece videoclipul este un mediu atat de atragator, este deosebit de grozav pentru produsele interactive, dar poate fi utilizat si pentru interviuri cu angajatii, videoclipuri din culise si multe altele. Incepeti prin a incorpora videoclipuri distractive si interactive pe canalele dvs. sociale si luati nota de performantele acestora. Daca observati o crestere a vizionarilor sau a implicarii, luati in considerare adaugarea de marketing video in planul dvs. de marketing digital.

La AgentPromovator, obiectivul nostru pentru noul an este sa va ajutam sa lansati o serie de campanii de marketing de succes . Un an nou vine cu o multime de provocari si tendinte online noi, astfel incat asigurarea faptului ca implementati strategiile de marketing corect va va conduce afacerea catre pozitii de top si va va oferi un avantaj fata de concurenti. Daca sunteti gata sa incepeti strategia de marketing in 2021, contactati Agent Promovator chiar astazi pentru a incepe.