Local SEO, SEO, Strategii Online

Cum sa domini SEO in 2018



Cu o curiozitate profesionala si asistenta specialistilor instruiti in SEO, afacerea dvs. poate influenta tendintele SEO pentru a iesi in top in 2018 si dupa aceea.



Lumea SEO este cunoscuta din punct de vedere dinamic – tactica care functioneaza bine o saptamana poate fi pedepsita de noi algoritmi saptamanal. „Textul alb-pe-alb” a fost o data o modalitate usoara de a juca motoarele de cautare Google, dar acum ca incercarile tactice sau similare de a insela pot sa-ti rezerve surprize neplacute in clasamentele din pagini. Chiar si White Hat, tehnicile SEO axate pe utilizator pot fluctua in eficacitate, pe masura ce platformele de cautare se schimba, iar site-urile mai putin etice incearca sa joace sistemul. Acesta este motivul pentru care este esential sa va pastrati tehnicile SEO actualizate pe masura ce incepem un nou an.

Iata cateva sfaturi pentru a ramane in topul clasamentului motorului de cautare in 2018.


#1 Prioritizeaza experienta utilizatorului

Acest lucru a fost intotdeauna si va fi intotdeauna un principiu esential pentru orice practica SEO de succes. Motoarele de cautare evolueaza continuu cu scopul constant de a imbunatati experienta utilizatorului. In cazul in care site-ul dvs. este impracticabil sau dificil de utilizat sau estetic dificil de accesat sau nu ofera un continut de calitate, nici un numar de trucuri SEO nu o va face niciodata bine pe termen lung.
Motoarele de cautare vor invata in cele din urma sa va ajute.

Deci merita inca sa investesti in SEO? Cu siguranta. Multe site-uri web ofera experiente de inalta calitate pentru utilizatori, iar SEO poate fi cheia pentru a ramane in acest grup de pagini de calitate. Iar multe sfaturi si trucuri SEO maresc calitatea experientei utilizatorilor site-ului tau, imbunatatind in acelasi timp clasamentul in algoritmii motoarelor de cautare. In acest sens, SEO nu este o provocare tehnica – este o oportunitate de servicii pentru clienti.


#2 Obtineti articole recomandate

Google si alte platforme de cautare se concentreaza din ce in ce mai mult pe furnizarea de raspunsuri in sine, mai degraba decat pe o lista de link-uri pentru websurferii pe care sa le dea click. Aceasta inseamna ca utilizatorii cautatori vor vedea de multe ori informatiile scoase din partea de sus a rezultatelor cautarii pe pagina cu rezultatele reale.

Cresterea continutului oferit de Google a oferit propriilor provocari pentru practicienii SEO. Backlinko arata ca ratele de clickuri au scazut de fapt cu 37% incepand din 2015, deoarece continutul prezentat ofera raspunsuri fara clickuri.

Dar daca detii o pagina norocoasa care ofera continut special, rata/click poate creste. Content Marketing Institute raporteaza faptul ca este prezentat ca un fragment sau un raspuns poate creste traficul cu pana la 30%, iar veniturile din traficul organic pana la 677%.

Google sustine ca algoritmul lor pentru determinarea fragmentelor nu depinde de nici un cod sau markup specific, insa Institutul Content Marketing sugereaza faptul ca rubricile de formulare ca si intrebari, in timp ce ofera raspunsuri clare in continutul tau, te vor ajuta sa te prezinti.

Search Engine Watch raporteaza ca Google anticipeaza mai mult de jumatate din interogarile sale vor proveni din cautarea vocala pana in 2020.

Cand motoarele de cautare sau asistentii de la domiciliu citesc rezultatele cautarii prin voce, ele ofera un raspuns mai degraba decat o lista si ca un raspuns va veni de multe ori dintr-un fragment special. Intr-o lume in care dispozitivele mobile si cautarile vocale reduc drastic expunerea persoanelor pe ecran, pe masura ce efectueaza cautari, furnizarea unui raspuns de catre un asistent vocal poate fi un stimulent crucial pentru SEO.


#3 Inchiriaza un profesionist

Lumea SEO este imensa si complexa, si ramanand pe partea principala in cautarea organica se poate simti coplesitoare. Poate fi un proces consumator de timp. Rapoartele legate de optimizarea initiala pot dura ca proces intre 10 si 40 de ore, intretinerea, monitorizarea si depanarea poate dura de la 3 pana la 12 ore pe saptamana, iar generarea de continut poate dura de la 3 pana la 50 de ore pe saptamana. Cand ai inceput afacerea, probabil ca ti-ai dorit sa petreci timp lucrand cu bunuri si servicii pe care le-ai iubit si le-ai cunoscut ca partea din acest proces, in caz contrar, va trebui sa te obisnuiesti cu aceasta idee.

Probabil ca nu te-ai gandit sa petreci ore si ore pentru optimizarea site-urilor web. Deoarece algoritmii de cautare se schimba atat de constant, poate fi frustrant sa ramana in mod constant pe partea superioara a peisajului SEO, in plus fata de starea de cunostinte si agilitate in industria proprie care se afla in continua schimbare.

De aceea, multe companii lucreaza cu firme si consultanti SEO. Mario Grigorescu aka Agent Promovator este unul dintre specialistii SEO cu educatie tipic americana in acest domeniu, oferind servicii si bugete pentru toata lumea, de la intreprinderi mici si mijlocii pana la antreprenori sau specialisti de top. El este genul de specialist dedicat SEO-ului adaptiv. Acest lucru inseamna ca vei beneficia de expertiza lui fara a trebui sa faci un curs SEO in prealabil. Va lucra cu tine pentru a gasi o strategie care sa raspunda cel mai bine necesitatilor tale unice si care sa ajunga la clientii tai ideali.

Serviciile lui includ: optimizarea cautarii locale, gestionarea social media, optimizarea video si multe alte instrumente esentiale care tin de marketingul digital.


Gandurile finale

Daca afacerea ta va utiliza in mod corespunzator SEO pentru a-si imbunatati profilul, atunci vei fi nevoit sa te grabesti rapid, sa inveti si sa te adaptezi in mod constant pe masura ce SEO si peisajul tehnologic mai larg se schimba in mod constant. Dar cu curiozitatea profesionala si asistenta specialistilor specializati in SEO, afacerea ta poate influenta tendintele SEO pentru a iesi in top in 2018 si dupa aceea.


Cum va implementa afacerea ta strategiile SEO in 2018?


 

Summary
Review Date

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in mediul online. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si a ajutat mai mult de 20 de antreprenori si Start-Up-uri sa-si dezvolte afacerile in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, stie un pic despre Windows, Tehnologia Mobila si mai nou este pasionat de SEO :-)