In timp ce campaniile publicitare tiparite, reclamele si publicitatea din gura-in-gura au inca un loc la masa marketingului autohton, atunci cand vine vorba de cresterea afacerii in zilele noastre, 97% dintre consumatori se indreapta online spre cercetare si descoperire de afaceri locale, astfel incat nu puteti permite sa lasati strategia dvs. de marketing decat daca faceti switch-ul in mediul online. Imbunatatiti-va si pregatiti-va afacerea pentru succes continuu cu aceste sase sfaturi simple de optimizare a motorului de cautare (SEO) pentru a oferi afacerii dvs. de estetica medicala o prezenta online mai buna.

Incepeti cu Analytics

Pentru a determina cat de reusite sunt eforturile dvs. SEO, va trebui sa stiti de unde ati inceput. Incepeti prin configurarea unui program de analiza, cum ar fi Google Analytics pe site-ul dvs. web pentru a masura si a vedea in mod concret rezultatele strategiilor dvs. SEO. Valori precum sursele pentru traficul primit, conversiile, vizualizarile in pagina, cautarile de cuvinte cheie, recomandari si multe altele va pot oferi o imagine de ansamblu mai buna a eficacitatii campaniei dvs. generale SEO. Configurati un tablou de bord SEO personalizat pentru a obtine toate analizele importante pe care doriti sa le urmariti, adunate intr-o singura pagina, usor de citit. Desigur, rabdarea si greutatea sunt imperative pentru a vedea o imbunatatire a analizei. Mentinerea unei strategii SEO necesita efort continuu, iar rezultatele pot sa nu fie semnificative statistic timp de cateva saptamani, posibil chiar si la cateva luni dupa ce ati urmarit in mod constant noua strategie, asa ca ramaneti la strategia dvs. si nu va lasati absorbiti de datele rezultate in primele 3 luni de analiza SEO.

Cunoaste-ti cuvintele cheie

Crearea de continut de calitate pentru clientela dorita este esentiala pentru o pozitionare mai buna in rezultatele cautarii. Cand dezvoltati continut atragator, cititorii sunt mult mai predispusi sa ramana pe site pentru o perioada mai lunga de timp. Motoarele de cautare considera timpul petrecut pe un site web ca o valoare semnificativa a calitatii site-ului dvs., clasandu-l astfel mai sus in rezultatele cautarii. In termeni mai simpli, cu cat utilizatorii stau mai mult pe site-ul dvs., cu atat este mai probabil ca site-ul dvs. sa se claseze mai sus in rezultatele cautarii. Prin urmare, merita cu siguranta timpul si efortul pentru a dezvolta continut regulat si de calitate pentru site-ul dvs.

Beneficiul secundar al producerii de continut de inalta calitate, care poate fi partajat – ganditi-va la postari de blog care ofera sfaturi mai putin cunoscute sau un videoclip cu continut interesant din culisele marcii dvs. – pentru ca alte site-uri web sa doreasca sa le partajeze. Pe masura ce construiti continut in jurul marcii dvs., facand referire si conectand la site-ul dvs., amprenta marcii dvs. online creste. De fapt, aceste link-uri de intrare (inbound links), sau linkuri catre continutul dvs. postat pe alte site-uri sau fluxuri de socializare (social media feeds), reprezinta alte tipuri de motoare de cautare puternice utilizate pentru a determina clasarea paginilor de cautare. Cu cat puteti colecta mai multe legaturi de intrare, in special din surse cu autoritate, cu atat este mai probabil sa apareati in primul loc in cautarile locale.

Cautati linkuri

SEO local a devenit unul dintre cele mai puternice instrumente din arsenalul oricarui agent de marketing din zilele noastre si din mai multe alte motive. Inainte ca cineva sa decida sa cumpere ceva de la dvs., sa contacteze sau sa va viziteze locatia fizica, puteti paria ca va vor cerceta afacerea online. Acesta este modul in care clientii moderni isi valideaza decizia de a lucra cu dvs. si este o tendinta globala care domina toate pietele competitive din lume.

In Australia, de exemplu, proprietarii de afaceri trebuie sa investeasca foarte mult in SEO local pentru a se distinge fata de concurenta in orasele lor. O companie care opereaza in Brisbane si regiunea Queensland trebuie sa investeasca in servicii SEO pentru Brisbane si zonele inconjuratoare pentru a aparea in rezultatele cautarii locale si pentru a asigura vizibilitate maxima pentru clientii locali. Acelasi lucru este valabil pentru orice alt oras din tara si este o practica pe care ar trebui sa o implementati daca doriti sa incepeti sa dominati pe piata dvs. locala.

Diversificati-va eforturile

Nu va concentrati doar pe optimizarea motorului de cautare a site-ului dvs. web. Desi este un inceput solid pentru pozitionarea marcii in mediul online care nu ar trebui sa fie ratat, diversificarea amprentei online a clinicii dvs. va va ajuta mai bine afacerea sa se distinga in motoarele de cautare. Pasii naturali pentru diversificarea continutului poate fi clasata prin utilizarea site-urilor de socializare, cum ar fi: Twitter, Facebook, Instagram si LinkedIn, crearea unui cont YouTube pentru continut video sau configurarea profilurilor pe site-uri de recenzii online, cum ar fi TripAdvisor sau FourSquare, pentru a incuraja mai mult recenziile online. Ori de cate ori creati conturi noi pe retelele sociale sau creati profiluri in alte medii online, asigurati-va ca numele companiei dvs. (numele de utilizator sau datele retelelor sociale) ramane consecvent pentru a facilita motoarelor de cautare sa va identifice cu usurinta intreaga amprenta online.

Reveniti la Analytics

Odata ce ati inceput sa va implementati strategia SEO si publicati continut nou pe site-ul dvs. si pe canalele sociale in mod regulat, examinati analiza. Retineti ce pagini sau continut obtine cel mai mult trafic, cat timp petrec utilizatorii pe site-ul dvs., de unde provine traficul dvs. si ce continut obtine cele mai multe distribuiri sau implicari pe retelele sociale. Utilizati aceste informatii pentru a segmenta orice modificare a strategiei dvs. SEO. Desi obiectivul dvs. principal atunci cand utilizati SEO este intotdeauna sa obtineti o vizibilitate mai buna in motoarele de cautare, tinta finala ar trebui sa fie atragerea clientului ideal. In mod regulat, revizuiti-va analiza la rand cu noi rezervari pentru a va canaliza eforturile in a merge mai departe si pentru a modifica sau pivota strategia dupa cum este necesar pentru succesul afacerii.

Angajati un Expert SEO sau un Consultant in Marketing

Desi este benefic sa cunoasteti elementele de baza ale impactului SEO asupra amprentei online si a traficului web al clinicii dvs., subiectul poate fi putin prea complex pentru a intelege si a-l stapani singur, mai ales daca sunteti in criza de timp. Daca nu puteti angaja pe cineva cu experienta SEO sa se alature echipei dvs. permanent, luati in considerare atragerea unui expert SEO independent pentru a finaliza o cercetare initiala a cuvintelor cheie si a elabora o strategie de marketing prietenoasa SEO pe care o puteti urma in anul respectiv.

Ca alternativa, luati in considerare asocierea cu o companie din domeniul esteticii medicale care ofera suport de marketing ca metoda a parteneriatelor cu clientii lor. Datorita modelului nostru de afaceri unic, cu asistenta post-vanzare de neegalat, un parteneriat cu Agent Promovator va va oferi acces la strategiile noastre SEO de imbunatatire a practicii de neegalat si va va echipa cu instrumentele online de care are nevoie afacerea dvs. in estetica medicala. Colaborand cu expertul nostru dedicat in materie de SEO, ii ajutam pe fiecare dintre partenerii nostri sa dezvolte planuri strategice de marketing, oferind in acelasi timp suport si tehnici de marketing, operationale si de profitabile, pentru a va ajuta sa va ghidati clinica catre crestere si succes continuu.

Acum, exclusiv pentru clientii Agent Promovator care cauta asistenta extinsa pentru marketing, este o oportunitate unica de a se asocia cu Agent Promovator. Agent Promovator prin experienta lui Mario Grigorescu – Primul Consultant in Marketing Online din Google si Partener Certificat Google este reprezentat printr-o echipa de experti in publicitate cu o vasta experienta in marketing digital, design grafic si seo in estetica medicala. Pachetele de baza oferite de Agent Promovator sunt accesibile clientilor nostri pentru a ajuta companiile de estetica medicala mici si mijlocii sa isi stabileasca prezenta online, in timp ce pachetele high-end permit personalizarea marcilor pentru a creste traficul online.

Pentru a afla mai multe despre programele noastre de imbunatatire a practicii sau despre cum puteti crea un parteneriat cu echipa noastra de specialisti in estetica medicala, contactati-ne pentru a obtine 30 minute de Consultanta Gratuita!

Vrei sa afli mai multe despre strategia noastra seo oferita clinicilor de estetica medicala?

Vorbeste cu un Expert