Potrivit profilului de membru al Asociatiei Nationale a Agentilor Imobiliari(r) 2021, COVID-19 a determinat agentii imobiliari sa depinda si mai mult de tehnologiile emergente. 57% dintre membrii NAR spun ca functia de smartphone pe care o folosesc cel mai frecvent este social media. Chiar daca restrictiile au fost ridicate, agentii imobiliari continua sa adopte noi tehnologii si retele socialeprecum: Facebook, LinkedIn si Instagram, acestea fiind in acest moment cele mai populare aplicatii.

Iata 5 cele mai bune practici de socializare pentru agentii imobiliari:

Creati un Calendar Social Media

NAR recomanda crearea unui program de postare pe retelele sociale. De exemplu, in zilele de luni si marti, agentii imobiliari ar putea posta despre o noua lista de locuinte. Apoi, miercuri, puteau posta despre cautarea caselor. Joi, ei ar putea posta despre deschideri. Si vinerea, ei ar putea posta despre cum sa stabileasca pretul unei case.

Postati videoclipuri specifice cumparatorului si specifice vanzatorului pe Instagram

In fiecare zi pentru clienti potentiali, ANR recomanda agentilor imobiliari sa posteze pe Instagram videoclipuri specifice cumparatorului si specifice vanzatorului. Pentru videoclipurile specifice cumparatorului, intrebati ,,Ati dori sa stiti ce case vin la vanzare pe piata cu doua zile inainte de a intra pe piata?” Etichetati-va locatia si adaugati o caseta de intrebari pe care scrie ,,Care este adresa dvs. de e-mail?”

Pentru videoclipurile specifice vanzatorului, intrebati ,,Ati dori sa stiti cat valoreaza casa dvs.? Tastati adresa de mai jos si cineva va va trimite informatii in curand. Etichetati-va locatia si adaugati o caseta de intrebari pentru ca oamenii sa isi trimita adresele de e-mail.

Obtineti recenzii pe Facebook, Google si LinkedIn

Mai intai, asigurati-va ca ati creat conturi pe urmatoarele platforme: Facebook Business, Google My Business si LinkedIn.

De fiecare data cand inchideti o tranzactie, trimiteti un e-mail solicitandu-i clientului sa va lase o recenzie pe aceste platforme.

Contactati oamenii in fiecare zi

Alaturati-va grupurilor de Facebook in imobiliare. Creati o lista de furnizori preferati pentru a va adresa si a sprijini prietenii virtuali.

,,Ma astept ca prietenii mei sa ma foloseasca ca agent imobiliar”, a spus un membru ANR. ,,Dar imi sprijin prietenii si afacerile lor? Stiu cine este instalator, electrician, arhitect etc.? ”

Adaugati etichete si hashtag-uri

Cand adaugati evenimente trimestriale de apreciere a clientilor pe social media, etichetati locatia dvs., companiile si persoanele care participa.

,,Etichetele si hashtagurile sunt puternice”, a spus Gogo – membru ANR. ,,Va pot ajuta postarile sa ajunga la un public tinta, sa atraga adepti pe nisa dvs., sa creasca implicarea si sa dezvolte o imagine de marca mai pozitiva si mai usor de recunoscut.”

Nota

eXp World Holdings, Inc. (Nasdaq: EXPI) este holdingul pentru eXp Realty, Virbela, Showcase IDX si SUCCESS Enterprises. eXp World Holdings si brokerajul sau global, eXp Realty, este una dintre companiile de tehnologie imobiliara cu cea mai rapida crestere din lume, cu peste 55.000 de agenti peste 15 tari. eXp World Holdings si afacerile sale ofera o suita completa de solutii de brokeraj si tehnologie imobiliara, inclusiv modelul sau inovativ de brokeraj rezidential si comercial, servicii profesionale, instrumente de colaborare si dezvoltare personala.