A spune ca ultimele luni au fost o provocare pentru industria Horeca este o subevaluare. Din fericire, pe masura ce operatiunile incep sa se normalizeze si industria sa iasa din recenta pandemie, proprietarii si liderii de afaceri vor gasi probabil mai mult timp pentru a se dedica strategiei pentru a stimula traficul in mediul online si constientizarea acestui aspect care este direct legat de digitalizarea serviciilor.

Pandemia a creat o crestere a numarului de comenzi online si de transport pe care industria nu le-a vazut anterior. Restaurantele care ar fi putut fi odata doar cu plati in numerar sau nu au aveau nevoie de rezervari, au fost fortate sa se adapteze rapid la mediul online – implicit la digitalizare – pentru a supravietui si, pentru multi, asta a insemnat crearea unui site web sau a unui cont social media. Pentru restaurantele si lanturile de restaurante care aveau deja o prezenta online, a venit timpul sa se integreze in continuare cu ecosistemul Google prin intermediul retelelor sociale, a site-ului web, a integrari meniului si a rezervarilor in site sau social media sau chiar crearea sau integrarea lor in aplicatii web.

Citeste mai mult aici