Pe masura ce am trecut linia de sosire pentru ceea ce a insemnat biletul nerambursabil la roller coaster numit 2020 si pauza pentru un oftat colectiv de usurare, exista inca o intrebare (inconfortabil de mare!) care persista in jurul nostru …

,,Ce tendinte si tactici din 2020 vor avea in continuare impact asupra strategiilor noastre digitale in noul an?”

Este un punct de vedere corect – dat fiind modul in care 2020 a schimbat drastic modul in care marketerii se conecteaza cu publicul online. Acesta este motivul pentru care am cerut parerea celor mai importanti expertii ai agentiilor de marketing digital sa ajute in evaluarea acestei probleme.

Si, desi nu s-au sfiit sa descopere ce informatii ale cumparatorilor le atrag atentia in 2021, am minti daca am spune ca acestea sunt singurele idei care vin in completarea lor ca si argument.

Extinderea RSVP la Unveil, cel mai solicitat eveniment de pana acum pentru toti specialistii in marketing digital – care va fi dezvaluit direct pe ecranul calcultaorului/mobilului dvs. – miercuri, 27 ianuarie.

Inregistreaza-te Acum

Tendinte exclusive pentru consumatori din 2021, scurgeri de informatii despre noile tehnologii si aparitii ale invitatilor speciali, de la titani din industrie, cum ar fi Digiday. Aveti toate motivele pentru a bloca calendarul dvs. cat mai curand posibil pentru acest eveniment.

Toti s-au inscris? Perfect! Ne vedem la eveniment!

Predictii 2021

SPECTACOLE

,,Odata cu cresterea activitatii online pentru consumatori, marcile vor continua sa personalizeze punctele digitale de contact – personalizarea calatoriei cumparatorului – pentru a se alinia nevoilor audientei individuale, pentru a se remarca in mod inovator si a promova loialitatea pe termen lung.”

Alex Elsey, Spectacole

OMD

,,Din punct de vedere istoric, costul pe angajament (CPE) a fost obiectivul principal, dar pentru 2021, cautam sa ne orientam mai mult catre ROAS, ca strategie pe termen lung pentru a ne asigura ca vom conduce rezultatele afacerii si pentru a utiliza CPE ca obiectiv secundar, pentru optimizari mai granulare, pe termen scurt, pentru a imbunatati eficienta si eficacitatea mass-media in favoarea noastra. ”

Taylor Hobbs, OMD

DIGITAS

,,O tendinta media persistenta care va continua pana in 2021 este nevoia cruciala pentru agentiile de publicitate de a ajunge la publicul tinta dorit prin testarea unor platforme noi si in crestere – de la evaluarea rolului pe care fiecare canal online il joaca in cadrul unei imagini mai largi, cu structura full-funnel completa, chiar si la explorarea modului in care reducerea tendintelor de abonament afecteaza noua calatorie digitala a clientilor. ”

Lauren Michelac, Digitas

Empower

,,Avand in vedere ca descoperirea online a ocupat un loc central pentru consumatori, marcile vor continua sa gaseasca modalitati de a aduce experiente personalizate in magazin pe pagina web – folosind in mod creativ campanii digitale pentru a sprijini atat comertul electronic, cat si obiectivele traditionale de vizibilitate locala, cu nevoile individuale ale publicului tinta.”

Rosie Nardulli, Empower

Nu-i rau, nu? Si amintiti-va, acesta este doar varful aisbergului. Outbrain Unveil se apropie cu pasi repezi – ceea ce inseamna ca nu mai ramane mult timp pentru RSVP si pentru a auzi si mai multe predictii din industrie.

Si incercati sa nu ezitati sa pregatiti intrebarile intre timp – invitatii acestui mare eveniment vor fi mereu in preajma pentru a discuta cu voi.

Abia astept sa te vad acolo!