SEO, Strategii Online

5 greșeli SEO pe care oamenii încă le fac în 2018



Odată cu apariția marketingului online a avut loc o nouă evoluție. Nu este fi greșit să spunem că firmele care investesc în marketingul online au devenit mai rapide decât firmele care nu au reușit. Tot ceea ce fusese pe hârtie, ziare, panouri publicitare etc. au devenit vizibile pe internet. Acum aveți parte de anunțuri online de tip banner care se comportă ca și panourile publicitare. Aveți programe de afiliere care funcționează ca trimiteri și site-urile web sunt mult mai bune decât anunțurile din ziare.

Dacă doriți să vă transformați afacerea într-o entitate internațională nu vă puteți baza pe aruncarea broșurilor în casele oamenilor sau prin împarțirea fluturașilor stradali.Trebuie să investiți în diverse programe de marketing digital în acest scop. În cele mai multe cazuri, nici măcar nu trebuie să cheltuiți bani pentru a vă comercializa afacerea, produsul sau serviciul. Cea mai mare parte a timpului este cheltuită pentru a vă îmbunătăți imaginea și reputația. Cu toate acestea, SEO servește drept “sânge și combustibil” în marketingul online, deoarece rezultatele motoarelor de căutare sunt locurile unde se află banii. SEO a evoluat foarte mult în ultimii 6-7 ani și Google ar trebui să primească un feedback pozitivpentru asta.

Google își actualizează algoritmii cu niște reguli stricte și păstrează profesioniștii SEO departe de ochii curioșilor. 
Panda, Hummingbird și Penguin sunt toate denumirile diferite acordate actualizărilor făcute în algoritmii de căutare de către Google. Acest lucru a adus investiții serioase în SEO și în timp ce o face în mod corespunzător ar putea să vă aducă  afacerea dvs. la rezultate de top în motorul de căutare, orice acțiune stângace putând să vă catapulteze afară din rezultatele motorului de căutare.

Dacă sunteți un aspirant al motoarelor de căutare profesionale, o companie care caută o strategie SEO adecvată, sau o afacere care în prezent implementează în marketingul său,  ițivoi prezenta în continuare cele 5 greșeli fatale pe care le poți evita.


1. Ignorarea utilizatorilor de pe dispozitivele mobile:

Știm deja un aspect important: căutările mobile de pe Google au depășit căutările de pe desktop. Dacă ignorați în continuare acest utilizatorii de dispozitive mobile în timp ce creați o strategie SEO pentru afacerea dvs., atunci credeți-mă că veți pierde o grămadă de vânzări. În general, oamenii consideră faptul că optimizarea vitezei paginii web este singurul factor care vizează utilizatorii mobili, dar acest lucru nu este sfârșitul lumii. Dacă aveți un site web mobil separat, atunci trebuie să aveți grijă de următoarele aspecte în timp ce vizați utilizatorii de telefonie mobilă:

• Prezentați conținutul paginilor web, scurte și captivante, utilizatorilor de dispozitive mobile.

• Planificați antetul separat și etichetele Meta (care nu sunt concentrate pe cuvinte cheie) pentru a viza utilizatorii mobili.

• Utilizați formulări scurte de contact pe site-ul mobil.

• Evitați anunțurile din conținut.


2. Nu reutilizați cuvintele cheie

Cunoașterea cuvintelor dvs. cheie legate de afacere este un lucru și stăpânirea acestora este altceva. Fiind un maestru în cercetarea cuvintelor cheie, ar trebui să aveți în vedere cuvintele cheie care vă vor ajuta să obțineți vânzările și care vor fi cuvintele cheie pentru “conștientizarea” mărcii. Nu le puteți amesteca pe amândouă, așa că faceți o listă separată de cuvinte cheie și cuvinte cheie de conștientizare a mărcii. Utilizați instrumente cum ar fi planificatorul de cuvinte cheie: Semrush, Google Trends, Google etc. pentru a descoperi cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea dvs. Stăpânește cuvintele cheie sau pur și simplu angajează “specialiști de cuvinte cheie” pentru asta.


3. Focalizarea asupra cantității de linkuri

A existat o perioadă în care cantitatea de backlinkuri era mai importantă decât calitatea. Dacă vorbim despre ziua de astăzi, Google a cedat grav, acceptând link-uri de calitate scăzută, spamuri și alte link-uri care încercau să manipuleze clasamentul Google în multe feluri. Deci ce putem face? Ei bine, cheia succesului este de a genera linkuri cu conținut organic. Concentrați-vă pe câștigarea linkurilor prin crearea unui conținut calitativ și interesant. Blogurile pentru vizitatori, infograficele, videoclipurile cu conținut informațional și metodele de construire a “link-urilor rupte” etc. sunt cele mai bune modalități de câștigare a backlink-urilor organice.


4. Nu structurați corect site-ul web

Ți s-a întâmplat vreodată să ai impresia că ai urmărit un film grozav cu actori, dialoguri și materiale incitante, dar ai crezut că ar fi putut fi făcut mai bine sau că unele scene ar fi inutile? Acest lucru este asemănător cu site-ul dvs. web. 
Modul în care site-ul dvs. web este structurat, este extrem de important pentru strategiile dvs. SEO. Structura site-ului dvs. web ar trebui să fie extrem de simplă iar roboții de la Google ar trebui să poată trece de la o pagină la alta în site-ul dvs. web cu ușurință. Dar întrebarea este: Cum puteți face structura site-ului dvs. să fie ușor de utilizat?
Iată câteva metode simple și eficiente:

     – Asigurați-vă că structura URL a site-ului dvs. este curată.
     – Faceți o legătură internă în conținut.
     – Utilizați sitemap-uri HTML și XML.
     – Utilizați marcajele de date structurate de pe site-ul dvs. web.


5. Nu merge fără social!

Dacă sunteți în continuare un om de afaceri care crede că site-urile de rețele sociale nu sunt destinate afacerii dvs. atunci aveți nevoie de o reformulare generală a gândurilor dvs. Social media este, fie un prieten, fie un inamic al afacerilor, în ziua de azi. Are puterea de a vă duce afacerea la “înălțimi nebănuite” și de a deveni o entitate internațională în câteva luni sau de a vă aduce jos in căutările online în decurs de o săptămână. 
Distribuiți-vă materialele online! Fiți creativ cu conținutul dvs.! 
Distribuiți conținutul dvs. de afaceri, nu ca conținut comercial, ci ca un conținut care ar produce zâmbete in rândul maselor de oameni și să vorbească despre conținutul dvs.

Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!