S-ar putea sa nu fie la indemana unor companii aceasta optiune, insa vizionarea virtuala si tururile devin o realitate. Pot sa atest cat de real devine din experienta proprie si peste 1.000.000 vizualizari a tururilor virtuale realizate pentru clientii mei.

Cand am locuit timp de 3 ani in Nordul Italiei, mai degraba decat sa vizitez fizic si sa privesc diferitele cladiri istorice din zona pe care le-as fi putut vizita, am facut in schimb un tur virtual al lor direct din Google Maps si apoi am luat decizia de a vizita doar acele cladiri care imi placeau personal.

Deci, de ce am facut asta? In primul rand, mi-a fost usor accesibil prin intermediul Google Maps de a vedea locurile pe care as dori sa le vizitez. In al doilea rand, a insemnat ca nu trebuia sa imi ia o perioada lunga de timp pentru a vizita cladiri pe care nu as fi dorit sa le vizitez. Aceasta alegere mi-a slavat atat timpul cat si energia pentru a exclude optiunile.

Aceasta situatie este aceeasi pentru clienti si companii.

Oferindu-le potentialilor clienti posibilitatea de a lua o decizie virtuala pentru afacerea dvs., atat din interior, cat si din exterior, are avantajele sale, iar Google ofera posibilitatea de a prezenta serviciile de care aveti nevoie pana a ajunge in acea locatie.

Potrivit cercetarilor actuale, companiile care au aceste inregistrari complete de cautare in Google sunt cu 35% mai predispuse sa motiveze clientii sa ia in considerare cumpararea si vizitarea companiei.

Google Street View si tururile virtuale sunt instrumentele pentru extinderea interesului fata de clienti si a lua decizii.

Sa vorbim putin mai mult despre fiecare dintre aceste instrumente!

De ce Google Street View?

Deci, ce face mai exact Street View?

Street View este o compilatie de fotografii panoramice utilizate in Google Maps pentru ca utilizatorii sa vada si sa inteleaga mai bine zona pe care o cauta. Acest lucru se extinde la intreprinderi.

Street View va pune afacerea pe Google Maps cu imagini ale locatiei dvs., dar aceste fotografii nu sunt incarcari exclusive de la Google.

Intreprinderile si clientii pot contribui si la partajarea fotografiilor din Street View doar ca un fotograf acreditat Google Street View poate aduce locatia dvs. in pozitia cea mai favorabila pentru a obtine un maxim de vizualizari.

Desi exista cerinte care vin cu luarea si publicarea fotografiilor Google Street View, acest lucru are o valoare deosebita pentru afaceri in general.

De fapt, interesul clientilor este probabil sa se dubleze atunci cand listarile de afaceri includ fotografii si un tur virtual.

Exista multe lucruri care intra in rezultatele cautarii Google, deci dati click aici pentru a vedea un exemplu.

Vedeti imagine de mai jos de pe Google Street View al locatiei Bike Nature, din Bucuresti:

Doriti sa adaugati o imagine virtuala afacerii dvs.?

Google ofera utilizatorilor posibilitatea de a publica singuri aceste fotografii de afaceri (evident, cu cateva reguli de respectat). Dati click aici pentru a afla cum sa faceti asta.

De asemenea, aveti optiunea de a angaja un fotograf acreditat Street View, deci profitati de aceasta oferta de promovare uimitoare!

Lumea tururilor virtuale

Ai nevoie de mai multa convingere? Sa ne uitam la acele tururi virtuale pe care le-am mentionat anterior.

Pentru a imbogati experienta de cautare Google, companiile pot opta pentru a aduce clientii in magazinele lor cu un tur virtual.

Functia de tur virtual este o experienta interactiva imbunatatita. Aducand clientii in fata locatiei fara a pasi fizic in afacerea dvs., acestia pot vedea cat de mult aveti de oferit.

Aceasta experienta practica se dovedeste a fi valoroasa.

Doi din trei utilizatori Google chestionati au exprimat ca vor mai multe tururi virtuale.

Desigur, acest lucru inseamna ca ar trebui sa gestionati prezentarea afacerii dvs. Oferiti-le clientilor potentiali ceea ce doresc si se asteapta sa vada.

Sa luam de exemplu domeniul de retail. Comerciantii cu amanuntul care profita de tururile virtuale pot oferi clientilor potentiali sansa de a vedea tot ce are de oferit locatia lor.

Tururile virtuale Google pun capat jocului de ghicit pe care il joaca clientii. Avand imagini detaliate care vin impreuna cu tururile virtuale, scapati de intrebarile care pot interveni in publicitatea traditionala.

Este frumos la exterior, dar ce zici de interior? Au articolele pe care le caut? Merita vizitat?

Cu aceste raspunsuri la intrebari, clientii sunt motivati sa viziteze locatia afacerii dvs.!

Oferirea de tururi virtuale poate crea increderea si fiabilitatea clientilor fata de o afacere. Alegerea de a utiliza Google Street View si tururi virtuale va exprima interesul de a oferi o experienta excelenta clientilor chiar si in afara magazinului fizic, a restaurantului etc.

Datele vorbesc de la sine.

Intreprinderile cu aceste liste complete de cautare sunt cu 94% mai susceptibile de a fi vazute ca fiind de incredere si cu 78% mai multe sanse sa fie vazute ca fiind bine stabilite!

Ganduri finale

Cand va ganditi la inregistrarea companiei dvs. in motorul de cautare Google, este usor sa uitati de Street View si turul virtual al companiei dvs., dar nu ar trebui!

Avand aceste functii va ajuta sa creati un profil complet de cautare Google pentru afacerea dvs. si, in cele din urma, va cresteti credibilitatea si vizibilitatea.

Aveti intrebari despre Google Street View si tururi virtuale pentru afacerea dvs.? Contacteaza-ne chiar acum utilizand butonul de mai jos.

Vreau un Tur Virtual Google