Google a amanat lansarea actualizarii algoritmului Page Experience, unde Core Web Vital este semnalul de clasare, la jumatatea lunii iunie.

Programat initial pentru lansare in luna mai, intervalul de timp actualizat de Google pentru actualizarile experientei de pagina va permite proprietarilor de site-uri sa fie pregatiti pentru cel putin inca o luna.

Actualizarile experientei paginii Google si intarzierile vitale ale site-ului web ca factori de clasare

Google a anuntat intr-o postare pe blog ca actualizarea experientei de pagina va incepe la mijlocul lunii iunie, dar nu va juca un rol complet in clasamentul cautarilor pana la sfarsitul lunii august.

,,Vom incepe sa folosim Page Experience ca parte a sistemului nostru de clasare la mijlocul lunii iunie 2021. Cu toate acestea, Page Experience nu va juca un rol complet ca parte a acestor sisteme pana la sfarsitul lunii august. Va puteti gandi ca si cum am adauga condimente in mancarea dvs. In loc sa adaugati arome la amestecul dvs. simultan, le veti adauga mai incet in aceasta perioada. ,,

Unul dintre motivele lansarii treptate este monitorizarea impactului actualizarilor pentru probleme neasteptate sau neintentionate.

Potrivit Google, site-ul web nu ar trebui sa se astepte la modificari majore atunci cand actualizarea este lansata.

Tot ce stim despre actualizarea experientei de pagina ramane acelasi, deoarece este strans legat de rezultatele cautarii.

Ca parte a actualizarii experientei de pagina, Stiri Google va adauga modificari care extind utilizarea continutului non-AMP pe news.google.ro si aplicatia mobila. Google va elimina, de asemenea, insigna AMP pentru a indica continutul AMP.

Google Search Console Report – Experienta unei Pagini Noi

Un nou raport privind experienta paginii este acum disponibil in Google Search Console. Acesta combina rapoartele vitale web de baza cu alte semnale de experienta a paginii, cum ar fi:

  • Utilizare mobila : adresa URL nu trebuie sa aiba erori de utilizare mobila pentru a se califica pentru o stare buna.
  • Probleme de securitate : daca exista o problema de securitate pe site-ul dvs., toate adresele URL de pe site-ul dvs. vor fi descalificate din starea buna.
  • Utilizarea HTTPS : pagina trebuie sa fie difuzata prin HTTPS pentru a fi eligibila pentru o stare de experienta buna a paginii.
  • Experienta publicitara : site-urile web trebuie sa utilizeze tehnici publicitare care sa nu distraga atentia, sa perturbe sau sa ofere o experienta de utilizare buna. Daca site-ul dvs. este semnalat ca avand o experienta publicitara slaba, atunci toate paginile de pe acel site sunt considerate a avea o experienta slaba a paginii.

Raportul privind experienta paginii masoara procentul de adrese URL de pe un site web care ofera o experienta extraordinara, pe baza unei evaluari a factorilor de mai sus.

Proprietarii de site-uri web pot folosi rapoarte pentru a intra in componentele semnalelor de experienta a paginii si pentru a obtine informatii suplimentare despre oportunitatile de imbunatatire a site-urilor web.

Cu aceasta actualizare, Raportul de performanta al cautarii in Consola de cautare a fost actualizat pentru a va permite sa filtrati paginile cu o experienta de pagina mai buna. Acest lucru va ajuta sa urmariti modul in care o pagina de experienta excelenta este comparata cu alte pagini de pe site-ul dvs.

Pentru mai multe informatii despre actualizarea experientei de pagina, consultati urmatoarele resurse.

Va rugam sa continuati sa cititi mai jos:

Sursa: blogul central de cautare Google

Actualizarea algoritmului Google Page Experience a fost lansata la jumatatea lunii iunie.