FAQ2021-09-08T00:27:13+03:00
Care este procesul de executie a campaniei de marketing digital?2021-09-07T21:36:26+03:00

Procesul nostru este la un nivel profesionist de executare a unei campanii de marketing digital care include urmatorii 6 pasi: Evaluare, Planificare, Construire, Conducere, Optimizare si Crestere.

Evaluare

In etapa de Evaluare, vom evalua performantele dvs. actuale de marketing digital pentru a stabili un punct de referinta si pentru a intelege KPI-urile pe care le vom prelua.

Plan

Acum ca exista o intelegere de baza a performantei dvs. actuale de marketing digital, vom trece in etapa planului, unde vom colabora, vom cerceta si vom defini strategia de trafic si generare a clientilor potentiali.

Construire

In etapa de construire, vom construi fundatia necesara pentru a va imputernici programul de marketing digital.

NOTA: Etapele de evaluare, planificare si construire vor trebui executate o singura data. Aceste etape au o perioada finita de ,,proiect” intre 45-60 de zile. Dupa finalizare, vom trece la o perioada lunara de ,,serviciu” care include etapele Drive, Optimize si Grow de mai jos.

Drive

In faza Drive, pe baza obiectivelor, resurselor si bugetului dvs. de crestere, vom crea conversii online cu generare de lead-uri folosind unele sau toate urmatoarele metode: e-mail marketing, social media, trafic platit si continut/seo.

Optimizare

Impreuna cu activitatile Drive, va vom optimiza programul de marketing digital pentru performante maxime, care includ: rapoarte luneare si instruire, optimizarea ofertei de generare de clienti noi potentiali, optimizarea performantei anunturilor, optimizarea ratei de conversie.

Dezvoltare

Odata ce programul dvs. este in functiune, vom crea continut si oferte suplimentare pentru a interactiona cu persoane existente pentru cumparatori, care includ: consultanta privind cresterea numarului de clienti potentiali, continut si caracteristici pentru a mentine clientii actuali etc.

In ce consta procesul de integrare a noului client?2021-09-07T21:48:56+03:00

Procesul nostru de integrare este conceput special pentru a asigura o tranzitie simpla intre vanzari, finante si productie. O experienta usoara si fara probleme a clientilor in aceasta tranzitie este de o importanta capitala.

Procesul nostru implica finalizarea contractelor, conectarea cu contabilitatea, atribuirea unor strategii dedicate si desfasurarea unor intalniri temeinice de lansare a strategiei de optimizare a afacerii dvs. online.

Inainte de intalnirea initiala a clientului, echipa va solicitata accesul la toate platformele si instrumentele de raportare necesare, care vor fi utilizate pentru a efectua un audit initial al tuturor sistemelor relevante si al activitatilor de marketing din trecut.

Echipa dvs. va veni pregatita pentru intalnirea initiala de tip atelier (1-3 ore) cu intrebari suplimentare si recomandari cu privire la modul de prioritizare a oportunitatilor dvs. de marketing digital.

In cadrul acestei reuniuni, toate partile interesate vor realiza un calendar detaliat al proiectului / serviciului, precum si exemple de rezultate care vor fi dezvoltate in primele 8 saptamani. In plus, vom lucra printr-o serie de exercitii de descoperire si planificare care acopera subiecte precum: procesul si performanta vanzarilor, obiectivele de marketing si performanta curenta, segmentarea pietei, persoanele care cumpara, marketingul de continut, canalele de publicitate si multe altele.

Ce fel de rapoarte voi primi?2021-09-07T21:46:10+03:00

Construim tablouri de bord de raportare live, bazate pe screen-shoot-uri periodice, care actioneaza in mod direct si implicit si acces total la Google Analytics, oferindu-va astfel acces 24/7 la performanta campaniei si claritate totala.

In plus, analiza saptamanala este efectuata de strategul nostru dedicat si sunt furnizate apeluri lunare de revizuire a rapoartelor.

Cel mai important, oferim rapoartelor noastre un strat de analiza executiva.

Cat de des voi primi actualizari in contul meu?2021-09-07T21:52:59+03:00

Impreuna cu comunicarea zilnica prin whatsapp sau email, dupa cum este necesar, vom stabili o intalnire saptamanala permanenta cu dvs. timp de o ora.

Acest lucru ne permite sa stabilim asteptarile pentru sarcinile saptamanale, sa livram rapoarte concrete si sa luam decizii rapide cu privire la nevoile dvs. in timp util.

Nota: Intalnirile virtuale permanente o data pe luna pot fi stabilite si pe baza preferintelor dvs. de comunicare.

Care ar trebui sa fie bugetul meu de marketing digital?2021-09-07T22:00:17+03:00

Aceasta este o intrebare foarte complexa care necesita un raspuns temeinic.

Insa, inainte de a oferi recomandari privind bugetul de marketing, sa il definim: bugetul dvs. de marketing se refera la toate costurile pentru marketing, publicitate, relatii publice, marketing pentru evenimente si orice altceva pe care le-ati putea utiliza pentru a promova marca dvs. si pentru a genera venituri.

Pe baza ultimelor cercetari, a opiniilor noastre de experti si a experientei de marketing de ani de zile, in general, recomandam urmatoarele:

Ar trebui sa cheltuiti 3-5% din veniturile dvs. din vanzari pentru marketing.

Administratia pentru intreprinderi mici din SUA recomanda sa fie cheltuite intre 7 si 8% din venitul dvs. brut daca obtineti mai putin de 5 milioane de dolari pe an in vanzari, iar marja dvs. de profit net – dupa toate cheltuielile – este cuprinsa intre 10% si 12%. Pentru companiile noi (startup-uri), in special cele de pe pietele competitive, aceste cifre cresc la 12-20%. Pentru companiile consacrate, ar trebui sa cheltuiti 6-12% din venitul brut pe marketing.

Dar bugetele specifice marketingului digital?

Potrivit Forrester Research Inc. , majoritatea industriilor precum designul si mass-media, transportul, comertul cu amanuntul, sanatatea si frumusetea, imobiliarele, tehnologia informatiei, agricultura si mediul, precum si constructiile si constructiile dedica 50-65% din bugetul global de marketing marketingului digital specific.

Cand lucrati cu Mario Grigorescu, daca nu ati definit deja un buget anual de marketing, vom construi unul impreuna cu dvs. Acest buget va fi derivat din date de referinta reale, semnificative, pe care le conectam la o formula matematica de afaceri pentru a determina COCA (Costul achizitiei clientilor). Cateva exemple de valori din formula includ:

  • Vizite lunare pe site
  • Procentaj de conversie / vanzare vizita la plumb
  • Procentaj de conversie de oportunitate
  • Procentaj de conversie pentru clienti
  • Valoarea medie a comenzii initiale / contractului (IOV)
  • Valoarea medie pe viata (LTV)

De aici, putem incepe sa stabilim bugete necesare, profitabile pe baza obiectivelor si datelor de referinta si sa incepem sa proiectam si rentabilitatea investitiei de marketing.

Care este procesul dvs. pentru determinarea valorilor de succes si stabilirea masurilor de urmarire?2021-09-07T22:03:11+03:00

Determinam valorile de succes pentru toate activitatile programului efectuand o analiza COCA (costul achizitiei clientilor) inainte de orice contractare.

Luam in considerare valori cum ar fi LTR (venitul pe viata) al clientilor clientilor nostri, marja bruta a clientului nostru, LTV (valoarea pe viata) si %COCA pentru a determina un COCA maxim care asigura un program cu eventual ROI.

Pentru campaniile de generare de clienti potentiali, luam in considerare si obiective lunare, cum ar fi vizitatorii site-ului web, clienti potentiali, clienti potentiali calificati, oportunitati si clienti, impreuna cu rata de conversie in fiecare punct.

Exemplele KPI cu raspuns direct / platit ar include valori cum ar fi procentajul de afisari, CPC, CTR, implicarea in pagina de destinatie si conversii.

Urmarim KPI-urile printr-un set de instrumente variat care include Google Analytics, Shopify Analytics, HubSpot si multe altele.

Puteti furniza date de referinta relevante si actuale pentru concurenti?2021-09-07T22:06:42+03:00

Da, o analiza exhaustiva a concurentilor si un raport de referinta sunt o initiativa / serviciu obligatoriu pentru toate programele care implica clientii noi.

Utilizam cele mai bune instrumente din clasa, cum ar fi Google Analytics, Google Trends, Ahref, SEM Rush, Raven Tools, Moz, ScreamingFrog, Majestic, Sprout Social, Spyfu, SearchMetrics si multe altele, pentru a furniza analize complete peer, rapoarte de audit, prognoza si planificarea strategiei viitoare.

Lucrati cu clienti care sunt in afara tarii sau din alta tara?2021-09-07T22:40:03+03:00

Da, lucram cu clienti din Italia, Spania, USA si UK.

Cu ce tipuri de clienti lucrati?2021-09-07T22:45:03+03:00

Lucram in primul rand cu clientela B2B, cu un numar intre 5-250 de angajati, producand venituri anuale de 1M-50M +, care au un ciclu de vanzari considerabil si o echipa dedicata de vanzari din interior, care are nevoie de un volum mare de clienti potentiali calificati.

Lucram in principal in industrii precum: productie, finante, servicii profesionale, software si tehnologie.

De ce este important SEO?2021-09-07T22:52:34+03:00

Daca detineti o companie sau gestionati un site web de orice fel, probabil ca doriti ca publicul tinta sa il viziteze. SEO este important, deoarece este creat in mod special sa ajute la realizarea acestui lucru – imbunatatirea prezentei si traficului online pentru site-urile web.

SEO va ajuta sa va prezentati in cea mai importanta etapa a calatoriei clientilor dvs., atunci cand acestia cauta in mod activ produse si servicii pe care le oferiti, sau resurse si informatii pentru care aveti informatii de specialitate.

Care este abordarea dvs. SEO?2021-09-07T22:59:41+03:00

Abordarea noastra SEO solicita segmentarea traficului / interogarilor de cautari organice si, prin urmare, implicarii site-ului web in 1 din cele 4 pachete, Google denumind aceste categorii de interogari: ,,micro-momente”., si anume:

“Vreau sa stiu”
“Vreau sa merg”
“Vreau sa fac”
“Vreau sa cumpar”

Utilizam tendintele industriei si informatii despre comportamentul de cautare din aceste micro-momente pentru a ghida strategia de optimizare in paginile relevante, pentru a construi “palnii de conversie” si pentru a segmenta utilizatorii catre pagini de destinatie adecvate care sunt hiper-relevante pentru interogarea lor.

De exemplu, pentru un client de comert electronic, cercetarea si concentrarea cuvintelor noastre cheie se pot concentra in jurul intentiilor / interogarilor ,,Vreau sa cumpar”. Prin urmare, am optimiza paginile bazate pe intentie / actiune (pagini de produse) in jurul interogarilor si subiectelor legate de achizitii de cuvinte cheie pentru a servi cel mai bine utilizatorului si a imbunatati relevanta sa prin intermediul Google.

Din fiecare interogare, putem extrapola intentia. In plus, fiecare pagina ar trebui sa indeplineasca o functie foarte specifica si sa joace un rol unic in calatoria cumparatorului / utilizatorului, indiferent daca se afla in stadiul de constientizare, luare in considerare sau decizie.

O pagina de pornire, ca un alt exemplu, serveste de obicei pentru interogari de cuvinte cheie de marca / bazate pe reputatie si intentii de cautare si se aliniaza la etapa de decizie a calatoriei cumparatorului .

O postare pe blog, de exemplu, serveste pentru interogari de cuvinte cheie bazate pe educatie si intentia de cautare si se aliniaza la etapele de constientizare si luare in considerare a calatoriei cumparatorului.

Lucram pentru a intelege cum putem pozitiona cel mai bine site-ul web pentru a deservi utilizatorii cu continut relevant in etapa optima a calatoriei lor, pentru a identifica ce KPI ar trebui sa masuram pentru a demonstra o implicare sporita si pentru a ne concentra asupra modului in care putem imbunatati performanta in timp.

Cum arata o calatorie tipica de crestere SEO?2021-09-07T23:27:14+03:00

Inceputul (0-6 luni):

Primele 6 luni ale oricarui efort SEO sunt aproape intotdeauna dedicat exclusiv remedierii greselilor, revizuirii constante si reducerea decalajului dintre ceea ce are site-ul dvs. in vigoare si cele mai bune practici SEO actuale.

Odata finalizate, aceste eforturi pot aparea beneficii continue si masurabile pentru anii urmatori. Noile pagini optimizate vor deveni accesibile si incep sa castige clasamente si trafic, care favorizeaza mai multe legaturi, mai multa expunere, mai multe partajari si mai multe leaduri.

Punctul de cotitura (6-18 luni):

In cele din urma, lista de remedieri imediate si optimizabile care pot fi actionate se epuizeaza. In acest moment, site-ul dvs. web va atinge un ,,Platou SEO“.

Pentru a ajunge la urmatorul platou de crestere (intre lunile 6-18 ale campaniei), trebuie sa investiti in noi strategii, cum ar fi:

  • Cuvinte cheie si continut nou
  • Caracteristici noi si SERP (pagina cu rezultatele motorului de cautare)
  • Dominare SERP suplimentara
  • Cresterea fidelizarii pentru cumparator
  • Directionare internationala / site web in mai multe limbi.
Care este diferenta dintre SEO local si SEO general?2021-09-07T23:35:08+03:00

SEO local este o tactica hiper-specifica care se concentreaza pe optimizarea site-ului dvs. web pentru a obtine clasamente de cautare locala, asigurandu-va ca afacerea dvs. este reprezentata corect pe site-uri de recenzii precum Google, Facebook, LinkedIn, Caut Expert etc.

Expertul SEO local se concentreaza pe asigurarea faptului ca NAP-ul (numele, adresa si numarul de telefon) sunt corecte si coerente in aceste inregistrari, astfel incat Google sa indexeze informatiile despre companie si site-ul web in mod corespunzator.

SEO, ca practica mai larga, se concentreaza pe optimizarea continutului dvs. – blogul dvs. si continutul site-ului dvs. web, in general – pentru a va asigura ca este proaspat, precis si interesant pentru motoarele de cautare.

Agentia dvs. este specializata in marketingul de continut? Daca da, va rugam sa detaliati rezultatele specifice pe care agentia dvs. le poate scrie / crea in numele unui client.2021-09-07T23:41:20+03:00

Da. In calitate de agentie partenera Comunicate de Presa, WhitePress si Startup Cafe, suntem experti in dezvoltarea si implementarea campaniilor de marketing pentru continut pentru clientii nostri.

Livrabilele de continut specifice includ, dar nu se limiteaza la: continutul blogului detinut, plasarea continutului blogului castigat, infografii, carti albe, editari de fotografii, editari video, pagini de destinatie, pagini web, interviuri cu executivi etc.

Oferiti strategii de PR digitale si de castig de linkuri?2021-09-07T23:44:48+03:00

Da. Oferim plasare de continut digital, postari de blog, continut interactiv, crearea si marketingul infografic, plasari in directoare web, crearea de backlinkuri si analiza backlink-ului concurentilor.

Oferiti variante de productie video? Daca da, lucrati cu un partener contractat pentru a produce sau aveti resurse interne?2021-09-07T23:48:14+03:00

Da. Oferim productie video interna la nivel basic. Dar, de multe ori recomandam si colaboram indeaproape cu agentii si contractorii locali de productie video.

Care este starea dvs. de parteneriat cu Google?2021-09-07T23:52:35+03:00

Suntem o agentie partenera certificata Google, care gestioneaza aproape 50000 de dolari cheltuieli publicitare pana in acest moment.

Cu certificari la nivelul intregii echipe din intreaga suita de produse publicitare Google, Cautare, Retea de display, Mobil, Video si Cumparaturi, suntem capabili sa ne conectam cu o gama larga de public tinta a clientilor nostri in etapa optima a cumparatorilor pentru a ajunge in mod eficient sa fie stimulati in cunoasterea marcii, implicarea site-ului web, generarea de clienti potentiali si vanzari.

Ce servicii de publicitate si retargeting platite oferiti?2021-09-07T23:55:34+03:00

Oferim gestionarea campaniilor de publicitate cu plata pe o varietate de platforme de socializare si motoare de cautare, inclusiv:

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Google
Care este abordarea agentiei dvs. fata de campaniile platite?2021-09-07T23:59:17+03:00

Abordarea noastra in a dezvolta campanii platite depinde de variabile precum obiectivele campaniei, persoanele care cumpara, ciclurile de vanzari ale clientilor nostri si tipul tranzactiilor comerciale (B2B sau B2C).

Exemplu: Optimizarea campaniilor de Lead-Generation cu Google Ads pentru companiile B2C cu cicluri de vanzari considerate, necesita cumparatori targetati si directionari demografice, grupuri de anunturi cu tematica precisa, testarea copiilor de anunturi si oferte atragatoare, pagini de destinatie concentrate si o varietate de cuvinte cheie.

De ce angajarea unui intern este mai buna decat angajarea unei agentii?2021-09-08T01:31:56+03:00

Principalul avantaj al unui manager intern care va gestioneaza campania de socializare este experienta si dedicarea personala in comparatie cu o agentie care opereaza cu mai multi angajati.

Concentrandu-se in mod special pe retelele de socializare, managerul intern are capacitatea de a ramane la curent cu tendintele actuale, instrumentele, strategia publicitara, schimbarile de platforma si cunoaste toate intrarile si iesirile diferitelor complexitati ale retelelor sociale.

Vor functiona retelele sociale pentru afacerea mea?2021-09-08T01:35:01+03:00

Da. Social media functioneaza pentru fiecare companie.

Retelele sociale permit dezvoltarea si mentinerea relatiilor de tip ,,brand-cumparator”, ca nici un alt canal de publicitate.

In plus, platforme precum Facebook, Instagram si LinkedIn sunt echipate cu unele dintre cele mai mari audiente si cele mai avansate date analitice din lume.

Va puteti identifica publicul tinta la un nivel hiper-performant pentru a oferi experiente personalizate in timp util, personalizate cu marca dvs., care vor conduce la constientizarea si implicarea pe termen lung a marcii.

Care sunt orele dumneavoastra de functionare?2021-09-08T16:36:44+03:00

Luni – Vineri, 10 AM – 6 PM

Ce se intampla daca vreau sa anulez serviciile?2021-09-08T16:35:30+03:00

Contactati consultantul dvs. prin e-mail pentru a solicita anularea serviciilor.

Serviciile recurente trebuie incheiate cu o notificare scrisa cu cel putin 30 de zile inainte (un acord ,,continuu 30″).

Go to Top