Dezvoltarea Afacerii, Noutati, SEO, Strategii Online

E necesar ca afacerea dvs. sa aiba nevoie de un Expert SEO?



Este o intrebare dezbatuta din ce in ce mai des in randul oamenilor de afaceri din Romania. Am gasit niste raspunsuri.


Probabilitatea face ca utilizatorii sa dea click pe primul, al doilea sau al treilea rezultat intr-o cautare Google, mai mult decat oricare alt rezultat, iar daca nu va aflati pe prima pagina, veti pierde detasat in rezultatele cautarilor organice.

consultant marketing online

Potrivit unui studiu realizat de Ignite Visibility , primul rezultat al cautarii primeste aproape 45% din totalul click-urilor. Primele trei rezultate combinate obtin 60% din click-uri, iar rezultatele de pe prima pagina obtin 89% din click-uri.
Cum se ajunge pe prima pagina? Prin optimizarea optimizarii motorului de cautare ( SEO ).

Rudimentele unui SEO de calitate sunt relativ usor de inteles, dar este nevoie de experienta si expertiza de lunga durata pentru a fi un specialist. Exista o multime de resurse online pentru a va sustine eforturile in SEO, desi, inclusiv cursurile si instrumentele, multe dintre ele sunt gratuite.
Varianta cea mai sigura este sa puteti angaja un specialist SEO cu experienta in timp si recomandari pe masura.

Este o intrebare care a afectat pe cei ca Andrew Neuman din comunitatea Business.com. Un Expert SEO nu poate fi la fel de important pentru operatiunile in curs de desfasurare ale afacerii dvs., cum ar fi, de exemplu, un contabil sau un avocat, iar consecintele greselilor SEO nu sunt la fel de grave ca greselile fiscale sau juridice. La urma urmei, nimeni nu merge in inchisoare pentru practici SEO nepotrivite. Totusi, multe companii pierd venituri din cauza lor. Daca nevoile dvs. in SEO sunt dincolo de ceea ce puteti invata sau puteti gestiona cu ajutorul instrumentelor SEO disponibile de la incepatori, va recomandam sa apelati la un Expert SEO.


Sunteti convins ca puteti face asta singur?

Bugetarea necesita deseori decizii dificile. Multe dintre aceste decizii incep cu intrebarea: „Chiar am nevoie de asta?”.
SEO poate fi unul dintre primele investitii pe care le-ati gandi sa nu fie pe primul loc. Avand suficient timp, in functie de volumul de continut de , un proprietar de business poate invata sa efectueze propria optimizare SEO la un nivel functional, daca nu chiar la nivel de expert. Bineinteles, timpul pe care il dedici trebuie sa vina de undeva, iar timpul inseamna bani!

Invatarea bunelor practici de SEO va va costa in timp, chiar daca nu este un element important in bugetul de marketing. Procedurile de optimizare SEO se schimba in mod constant, deoarece Google difuzeaza periodic noi schimbari algoritmice care pot afecta cele mai bune practici recunoscute. Deci, poate fi mult mai mult decat credeai. Pe masura ce motoarele de cautare au devenit mai complexe ca structura si trafic organic, au devenit si mai greu de pacalit. Asta inseamna ca un SEO de calitate necesita mult mai mult decat utilizarea inteligenta a cuvintelor cheie.

In plus, daca ati scos deja din ecuatie bugetul dvs. in SEO, este posibil sa nu faceti ca aceasta sa fie o prioritate majora si afacerea dvs. sa mai aiba de asteptat pentru a ramane pe pozitii de top in prima pagina Google Search. Astfel, decizia de a va ocupa personal de SEO se poate transforma cu usurinta in imposibilitatea de a face asta pe termen lung.

Nota editorului: Cautati informatii despre starea site-ului dvs. in motorul de cautare Google? Utilizati chestionarul de mai jos, absolut gratuit, si veti primi in cateva ore informatiile de care aveti nevoie delate de Auditul SEO al site-ului dvs.

Click aici







Author


Avatar

Mario Grigorescu

Mario este Consultant in Marketing Online pentru Afacerile Mici si Mijlocii, cu o experienta de peste 10 ani in acest domeniu. Tocmai a preluat un nou proiect pentru un arhitect din Grecia si manageriaza 5 proiecte online in acest moment si a ajutat peste 50 de Start-Up-uri sa se dezvolte in mediul online. Este extrem de comunicativ, are o experienta dovedita si foarte accesibila pentru orice tip de afacere. In plus, ca experienta, fiind in pas cu tehnologia este fascinat de tehnologia mobila si VR360 iar mai nou este pasionat de SEO :-) Tu poti fi urmatorul client fericit! Contacteaza-l chiar acum!